بازیگر نقش سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

0

مهسا طهماسبی بازیگر نقش سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد و همسرش کیست؟ +بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر نقش سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد همراه با عکس های شخصی و جنجالی مهسا طهماسبی بازیگر و سوابق هنری و پیج اینستاگرامش در این بخش از مجله حرف تازه در بیوگرافی بازیگران سریال برف بی صدا می بارد با ما همراه باشید تا با زندگی شخصی و هنری این بازیگر جوان آشنا شوید

بازیگر نقش سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

بازیگر نقش سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟

مجله حرف تازه – مهسا طهماسبی به تازگی در سریال برف بی صدا می بارد در نقش سهیلا بازی کرده است. او متولد آبان ماه سال ۱۳۷۲ در کرج است. اما اصالتا بابلی است و در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمده و یک برادر دارد. مهسا طهماسبی که دانش آموخته رشته بازیگری تئاتر می باشد، برادرزاده مائده طهماسبی بازیگر کشورمان است و فرهاد آئیش شوهر عمه خانم بازیگر است و معرف او برای بازی در سریال دیوار به دیوار بوده است.

بازیگر نقش سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد

سوابق

خودش گفته: علاقه ام به سینما از کودکی با من بود اما در دوره دبیرستان وارد مدرسه فرزانگان شدم و در رشته تجربی ادامه تحصیل دادم.

تصمیم داشتم جراح قلب شوم اما پیش از ورود به دانشگاه تصمیم ام عوض شد و به خانواده ام گفتم یا هنر می خوانم یا ترک تحصیل می کنم

بازیگر فیلم قانون مورفی چند نمایش را نیز در صحنه تئاتر اجرا کرده است. این هنرمند جوان کشورمان در اولین روز از تیرماه ۱۴۰۰ با همسرش عقد کرده و روز گذشته عکس‌های ازدواج خود را به اشتراک گذاشت.

همچنین ببینید: بازیگر نقش احمد در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟ + بیوگرافی و عکس های واقعی

طهماسبی در دوران دانشجویی در سه فیلم سینمایی بـه ایفای نقش پرداخته کـه یکی ازآن‌ها اکران شده و محصول مشترک ایران و فرانسه بوده ودر فرانسه ضبط شده اسـت. نخستین تجربه مهسا طهماسبی در تلویزیون، بازیگری در سریال دیوار بـه دیوار بـه کارگردانی سامان مقدم اسـت کـه در نوروز سال ۱۳۹۶ پخش شد.

بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر نقش سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد

بیوگرافی بازیگر نقش سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد

سریال برف بی صدا می‌بارد، آخرین کار تلویزیونی مهسا طهماسبی است که در کنار الیکا عبدالرزاقی نقش آفرینی می‌کند. او در این سریال با عمه و شوهر عمه خود یعنی مائده طهماسبی و فرهاد آئیش همبازی است و در نقش دخترشان ظاهر شده است

سریال «برف بی صدا می بارد» به نویسندگی مسعود بهبهانی نیا ، زهرا پارسافر و طیبه شجری ، کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی محصول سال ۱۳۹۹ است.

بازیگر نقش سهیلا در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

این سریال که به نویسندگی مرحوم مسعود بهبهانی نیا به نگارش درآمده شامل دو فصل است که داستان فصل اول آن در ۱۰۰ قسمت از سال های ۶۵ تا ۶۹ روایت می شود و فصل دوم آن در ۱۵۰ قسمت در زمان حال می گذرد.

نظرات