بازیگر نقش احمد در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟ + بیوگرافی و عکس های واقعی

0

بیوگرافی پاشا رستمی بازیگر نقش احمد در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟ + عکس ها و سوابق هنری پاشا رستمی بازیگر نقش احمد در بیوگرافی بازیگران سریال برف بی صدا میبارد و همسرش همراه با عکس های واقعی و سوابق هنری و پیج اینستاگرامش در ادامه در این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید

بازیگر نقش احمد در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟ + بیوگرافی و عکس های واقعی

بازیگر نقش احمد در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟

مجله حرف تازه – پاشا رستمی, بازیگر نقش احمد در سریال برف بی صدا می بارد متولد تیر ۱۳۶۳ در تهران است. او در رشته مهندسی کشاورزی تحصیل کرده و با بازی در سریال گرگ و میش در نقش حامد به شهرت رسید. او ازدواج نکرده و مجرد است.

بیوگرافی پاشا رستمی بازیگر نقش احمد در سریال برف بی صدا می بارد

سوابق بازیگری

رستمی بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و بعد از مهاجرت به کانادا وقفه ای فعالیت های هنری او در ایران پیش آمد، اما بعد از بازگشت با بازی در سریال گرگ و میش به شهرت رسید. قصه عشق حامد و یاسمین قصه ای که در سریال گرگ و میش اتفاق افتاد و او با بازی در این سریال به اوج شهرت رسید.

وی همچنین در سال ۱۳۸۷ در سریال همه بچه های من به کارگردانی مرضیه برومند و مسعود فروتن بازی کرد و قبول شد و این سریال اولین تجربه بازیگری و حضورش در تلویزیون را رقم زد

در سال ۸۹ دوران پرکاری را تجربه کرد ، ابتدا در فیلم تلویزیونی اشک انار برای شبکه چهار حضور داشت سپس با سریال آب پریا مرضیه برومند تجربه متفاوتی در تلویزیون بدست آورد.

از دیگر آثار وی میتوان به فیلم و سریال های گمشدگان و سریال اشک انار و آب پریا و طبقه سوم و همه بچه های من و اغما و … اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگر نقش احمد در سریال برف بی صدا می بارد

بیوگرافی بازیگر نقش احمد در سریال برف بی صدا میبارد

پاشا رستمی در جدیدترین کار هنری خود در سریال برف بیصدا میبارد در نقش احمد پسر انقلابی بازی کرده و در طول سریال حوادث و اتفاقات عجیب و تلخی برایش رقم میخورد که حتما در ادامه قسمت های بعدی سریال ببنید.

نظرات