بیوگرافی سمیرا کارزان خواننده کرد زبان و همسرش ریباز + عکس های خانوادگی و حواشی

0

بیوگرافی سمیرا کارزان خواننده کرد و همسرش ریباز شمامی + عکس و زندگی شخصی و هنری سمیرا کارزان خواننده کُرد زبان و همسرش همراه با سوابق موسیقی از شروع تا شهرت و آهنگ های جدید و پیج اینستاگرام سمیرا کارزان کیست و اهل کجاست و سن و خانواده و محل زندگی او را در زندگینامه کامل ایشان و همه پیز درباره فعالیت های هنری و شخصی سمیرا کارزان تا ماجرای ازدواج و عکس های مراسم ازدواجش در ادامه از ای نبخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی سمیرا کارزان خواننده کرد و همسرش ریباز + عکس های خانوادگی و حواشی

بیوگرافی سمیرا کارزان

سمیرا کارزان, (Samira Karzan) خواننده کورد, متولد دهه ۷۰ اهل بوکان آذربایجان غربی است. او که در عرصه خوانندگی به زبان کوردی فعالیت دارد، اصالتا کرد است و به تازگی ازدواج کرده و عکس های مراسم عقد و ازدواجش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. همسر سمیرا کارزان نیز در زمینه موسیقی فعالیت دارد و از خوانندگان کُرد زبان است.

بیوگرافی سمیرا کارزان خواننده کرد و همسرش ریباز + عکس های خانوادگی و حواشی

سوابق و فعالیت های موسیقی و خوانندگی

خانم کارزان دختر اصیل کردی است که با توجه به صدای خوبی که دارد از نوجوانی وارد عرصه موسیقی شده و تاکنون چندین ترانه و آهنگ به زبان کردی و همچنین فارسی وارد بازار کرده است. ایشان در طول فعالیت های موسیقی خود با آهنگ سازان و خوانندگان پیشکسوت کرد زبان همکاری داشته و آموزش های لازم را نزد استاتید موسیقی کُردی و محلی و گذرانده است.

او بیشتر آهنگ ها و فعالیت های موسیقی خود را پیج اینستاگرامش منتشر میکند و با توجه به عکس های بی حجاب صفحه اینستاگرامش، به نظر می رسد که در خارج از کشور زندگی می کند.

وی به تازگی به همراه همسرش در برنامه تلویزیونی در شبکه NRT2 حضور پیدا کرد و اجرای بسیار زیبایی را به نمایش گذاشت. او حدیدترین ترانه خود را به نام لیلی و مجنون را در شبکه ماهواره ای NRT2 اجرا کرد.

جدیدترین آهنگ او به نام لیلی و مجنون در سال ۱۴۰۰ و ربنا است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین ببینید: بیوگرافی سحر زیبایی خواننده سنتی و همسرش شاهو فلاحی + خانواده و عکس ها و آثار

همسر سمیرا کارزان کیست

همسر سمیرا کارزان کیست

خانم کارزان به تازگی با یکی از خوانندگان کوردزبان به نام ریباز شمامی ازدواج کرده و تصاویر مراسم عروسی و لباس مخصوصی ازدواجش مورد توجه کاربران شبکه های اجتاعی قرار گرفت.

ریباز شمامی همسر سمیرا نیز در زمینه خوانندگی فعالیت دارد و علاوه بر خوانندگی، آهنگ ساز می باشد.

عکس های سمیرا کارزان خواننده کرد زبان

آهنگ ها و آثار موسیقی:

لیلی و مجنون

نابی

ربنا

توم ده وی

مینا گیان

دلم برات تنگ شده
تاقاناکم

و ..

نظرات