بیوگرافی سحر زیبایی خواننده سنتی و همسرش شاهو فلاحی + خانواده و عکس ها و آثار

4

سحر زیبایی همسر شاهو فلاحی یکی از خوانندگان سنتی و همچنین مدرس آواز اهل ایرانی می‌باشد. این چهره در تاریخ دوازدهم اسفند ماه سال ۱۳۷۲ در کردستان به دنیا آمده است.

سحر زیبایی فعالیت هنری خود را در عرصه خوانندگی را از کشور ایران شروع نموده و اصلیتش کرد زبان می‌باشد و اکنون از ایران سفر نموده است. گویا جدیداً با شاهو فلاحی مجری تلویزیون ازدواج نموده است. سحر زیبایی در یک خانواده کم جمعیت متولد شده است و اصلیتش کرد زبان می‌باشد و تنها یک خواهر نیز دارد.

سحر زیبایی کیست, بیوگرافی و سوابق سحر زیبایی خواننده سنتی و همسرش شاهو فلاحی (از ایران تا مهاجرت و ازدواج) + خانواده و عکس های شخصی و اینستاگرامی و زندگی شخصی و بیوگرافی سحر زیبایی همسر شاهو فلاحی و پیج اینستاگرام و سن و محل تولد سحر زیبایی مدرس آواز و سنتی خوان در ادامه از این بخش دریافت کنید

بیوگرافی سحر زیبایی خواننده سنتی و همسرش شاهو فلاحی + خانواده و عکس ها و آثار و پیج اینستاگرام

بیوگرافی سحر زیبایی همسر شاهو فلاحی

سحر زیبایی, (sahar zibaei) خواننده سنتی خوان و مدرس آواز متولد ۱۲ اسفند ۱۳۷۲ در کردستان است. او که خوانندگی را از ایران آغاز کرده، اصالتا کورد بوده و حالا به خارج از کشور مهاجرت کرده و به تازگی با شاهو فلاحی مجری تلویزیون ازدواج کرده است.

خانواده و زندگی شخصی

وی در خانواده کم جمعیت و چهار نفره و اصاتل کورد به دنیا امده و یک خواهر دارد

عکس شاهو فلاحی همسر سحر زیبایی

بیوگرافی سحر زیبایی خواننده سنتی همسر شاهو فلاحی

سوابق موسیقی

خانم زیبایی یکی از خوانندگان ایرانی و نوازندگان بانوی ایرانی است که در زمینه موسیقی سنتی و کلاسیک فعالیت دارد و مدتی نیز در آموزشگاه موسیقی پیکولو به تدرس موسیقی سنتی مشغول بود.

ایشان عضو گروه موسیقی گروه ما است و تاکنون چندین آهنگ و ترانه به زبان های مختلف وارد بازار کرده و کنسرت های معتددی در کشورهای دیگر اروپایی نیزبه همراه گروه ماه به سرپرستی اساد مجید درخشانی برگزار کرده است.

سوابق

سحر زیبایی یکی از خواننده‌های اهل ایرانی به حساب می‌آید، که علاوه بر هنرپیشه در عرصه نوازندگی هم دستی بر آتش دارد. او در عرصه موسیقی سنتی و کلاسیک مشغول به کار می‌باشد و چندی هم در آموزشگاه موسیقی پیکولو موسیقی سنتی را آموزش می‌داد.

او یکی از اعضای گروه موسیقی گروه ماه می‌باشد و تا به حال چند موزیک و آهنگ به زبان‌های گوناگون انتشار کرده است و کنسرت‌های بسیاری در کشورهای سایر اروپایی هم به همراه گروه ماه با مدیریت آقای مجید درخشانی برپا نموده است.

ازدواج و همسر سحر زیبایی کیست

ازدواج و همسر سحر زیبایی کیست

این خواننده ایرانی به تازگی با شاهو فلاحی مجری و گوینده ازدواج کرده است. خانم زیبایی با انتشار عکسی دو نفره با همسرش شاهو فلاحی خبر از ازدواجش داد.

او با انتشار تصویری دونفره با همسرش شاهو فلاحی نوشت: من و تو… من با تو معنی واقعی یکی شدن رو فهمیدم معنی واقعی معرفت، صداقت، مهر و محبت، با تو بهترین خودم شدم به خودم نزدیکترم بیشتر از همیشه.

مرد خوب من… یار نازنینم…

بابت همه سختی هایی که کشیدی، تمام شب و روزها و ماه های سختی که گذروندی تا بتونیم یک روزی کنار هم باشیم و کنار هم آروم بگیریم ازت ممنونم و تمام حال خوب رو به تو مدیونم

به از این چه شادمانی که تو جانی و جهانی

شاهو فلاحی متولد ۲۶ خرداد ۱۳۶۷ اهل کرمانشاه و اصالتا کورد است و در زمینه مجریگری و اجرا در تلویزیون شبکه ماهواره ای فعالیت دارد.

وضعیت ازدواج و همسرش

سحر زیبایی جدیداً با شاهو فلاحی یکی از مجریان و گویندگان اهل ایرانی ازدواج نموده است.

این چهره با منتشر کردن تصویر دونفره با شاهو فلاحی اخبار ازدواجشان را اعلام کرد.

سحر زیبایی با منتشر کردن یک عکس دو نفره با شاهو فلاحی این گونه بیان کرد:

من و تو…. من با تو معنی واقعی یکی شدن را فهمیدم معنی واقعی معرفت، صداقت، مهر و محبت، با تو بهترین خودم شدم به خودم نزدیکتر هستم بیشتر از همیشه.

مرد خوب من…. یار نازنین من….

به خاطر تمام دشواری هایی که کشیدی، همه‌ی شب و روزها و ماه‌های دشواری که سپری کردی تا بتوانیم یک روز را در کنار یکدیگر قرار بگیریم و کنار همدیگر آرامش داشته باشیم از تو سپاسگزارم و همه ی حال خوب را به تو مدیون هستم

همچنین ببینید: بیوگرافی آرین بهاری خواننده و همسرش پردیس فاطمی +عکس های خانوادگی و اینستاگرام

بیوگرافی سحر زیبایی

سحر زیبایی

عکس های اینستاگرامی سحر زیبایی

بیوگرافی شاهو فلاحی

شاهو فلاحی در تاریخ ۲۶ خرداد ماه سال ۱۳۶۷ در کرمانشاه به دنیا آمده است و اصلیتش کرد زبان می‌باشد.
وی در عرصه اجرا در قاب تلویزیون شبکه ماهواره‌ای مشغول به کار می‌باشد.

عکس های خانوادگی سحر زیبایی در کنار خواهر و پدر و مادرش

عکس های خانوادگی سحر زیبایی در کنار خواهر و پدر و مادرش

4 دیدگاه در “بیوگرافی سحر زیبایی خواننده سنتی و همسرش شاهو فلاحی + خانواده و عکس ها و آثار

  1. عمورولی گفت:

    فعلا کارتن خواب شده اقا شاهو توی انگلیس..توی یه خونه چوبی نیم متری

  2. ngg گفت:

    شاهو مادرش وتمام کسوکارش تو ایران

  3. حسن صیاد گفت:
    4
    1

    ایشان اصالتا دو رگه کرد و مشهدی هستند… مادر کرد کرمانشاه اهل روستای باتمان ( پدربزرگ مادری ایشان جناب آقای کریم باتمانی نظامی بازنشسته مادربزرگ خانه دار و پدر ایشان آقای جلیل زیبایی هستند خانواده ای اصیل و بسیار محترم…

  4. فاطیما گفت:
    7
    1

    خوشبخت بشین خیلی بهمدیگه میایین

نظرات