بازیگر نقش ابراهیم در سریال موج اول کیست +عکس واقعی و بیوگرافی

0

بازیگر نقش ابراهیم در سریال موج اول و همسرش کیست؟ + بیوگرافی محسن قصابیان بازیگر نقش ابراهیم در سریال موج اول با عکس های شخصی و واقعی و سوابق هنری و همسرش را در ادامه از مجله حرف تازه دانلود کنید.

بازیگر نقش ابراهیم در سریال موج اول کیست + بیوگرافی و عکس واقعی بدون گریم محسن قصابیان بازیگر نقش ابراهیم در سریال موج اول

بازیگر نقش ابراهیم در سریال موج اول کیست + بیوگرافی و عکس واقعی بدون گریم

مجله حرف تازه – محسن قصابیان بازیگر نقش ابراهیم در سریال موج اول با موضوع کرونا، متولد ۱ مرداد ۱۳۴۸ شهر قوچان استان خراسان رضوی، بازیگر، مجری، نویسنده و کارگردان تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او ازدواج کرده و یک دختر و یک پسر دارد.

سوابق هنری

قصابیان در سال ۱۳۶۷ تحصیلات متوسطه را به پایان رساند و به دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر راه یافت. در سال ۱۳۷۲ مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری را دریافت کرد. پس از آن تحصیلات عالی خود را در رشته کارگردانی پی گرفت و در سال ۱۳۷۵ با مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس فارغ التحصیل شد.

اسم واقعی ابراهیم در سرال موج اول

همچنین ببینید: زمان دقیق پخش و تکرار سریال موج اول از شبکه سه تلویزیون +تکرار سریال موج اول

او در آثاری چون نمایش «لیرشاه» به کارگردانی تاجبخش فنائیان، فیلم سینمایی «تونل» به کارگردانی مجتبی راعی، کارگردانی نمایش «رمز جستجو» نوشته حمید پورعلی محمد، کارگردانی و نمایش «کبودان و اسفندیار» ، نمایش «شهرزاد» به کارگردانی امیر دژاکام» و … بازی کرده است.

محسن قصابیان با بازی در فیلم نیوکاسل و فیلم سینمایی منصور در نقش (شهید ستاری) به شهرت رسید.

بیوگرافی بازیگر نقش ابراهیم در سریال موج اول

بیوگرافی بازیگر نقش ابراهیم در سریال موج اول کیست

قصابیان به تازگی در جدیدترین کار هنری خود در نقش مکمل مرد در سریال موج اول با موضوع کرونا در نقش ابراهیم بازی کرده که در کنار مهدی فخیم زاده و فریبا متخصص و مرحوم سیامک اطلسی و … خوش درخشیده است و توجه همه مخاطبان تلویزیون را به خود جلب کرده است.

بیوگرافی محسن قصابیان بازیگر نقش ابراهیم در سریال موج اول

سریال موج اول در سه فصل ساخته شده که هر فصل ۱۰ قسمت است. در راستای پاسداشت از زبان و ادب فارسی، نام سریال تلویزیونی اپیدمی به موج اول تغییر کرد؛ هر فصل کارگردان جداگانه‌ای دارد، فصل اول را سید سجاد حسینی، فصل دوم محمد صادق بکتاشیان و فصل سوم را محمد علیزاده کارگردانی کرده اند

 

نظرات