آموزش بورس به صورت حضوری یا آنلاین

0

امروزه کلاس آموزش بورس نیز مانند اکثر کلاس های آموزشی به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار می‌شود. اما حقیقا چه مزایا و معایبی در کلاس های غیر حضوری و کلاس های حضوری وجود دارد؟

در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب کلاس های آموزشی را در زمینه آموزش بورس مورد بررسی قرار دهیم. سپس بهترین بازار برای سرمایه گذاری و حرفه‌ای ترین آموزشگاه آموزش بورس در مشهد را معرفی می‌کنیم.

 آموزش بورس در مشهد

 

مزایا و معایب آموزش بورس به صورت حضوری یا آنلاین

کلاس آموزش بورس به صورت آنلاین یا حضوری را می‌توان نسبت به دو شاخصه کیفیت محتوا و تأثیرات آن برای دانش آموختگان مورد بررسی قرار داد. در ادامه به بیان این مزایا و معایب می‌پردازیم.

فواید و چالش های آموزش بورس به صورت حضوری

مزایا:

  • استفاده از دانش و تجربیات افراد حاظر در کلاس: در آموزش بورس به صورت حضوری استفاده از نظرات و سوالات افراد حاضر در کلاس تأثیر بسیار خوبی دارد. چراکه تمامی دانشجویان حاضر در کلاس علاقه‌مند به مسائل بورس و معامله‌گری در بازار های مالی دارند.

در این میان استفاده از تجربیات و نظرات برخی از افراد که تجربه فعالیت در بازار های مالی مختلف را دارند می‌تواند در روند آموزشی کلاس تأثیر خوبی بگذارد.

  • تعهد برای نتیجه‌گیری: یکی دیگر از مزایای شرکت در کلاس آموزش بورس به صورت حضوری، تعهد افراد برای بدست آوردن نتیجه‌ای مطلوب است. زیرا در این حالت دانشجویان هزینه های مختلفی از لحاظ زمانی، مالی و انرژیی که برای رفت آمد به کلاس صرف می‌کنند را متحمل می‌شوند. از این رو در کنار اجباری که مدرس کلاس آموزش بورس بر آنها اعمال می‌کند می‌توانند نتیجه مطلوبی کسب کنند.

معایب:

  • مخارج بالا: آموزش حضوری بورس در عین بازدهی بالاتر برای دانش آموختگان، هزینه های بیشتری نیز برای آنها ایجاد می‌کنند. از جمله مخارج مربوط به رفت و آمد به مکان کلاس های آموزشی و صرف انرژی بیشتر.
  • غبر قابل دسترس بودن: انجام کلاس های آموزش بورس در برخی از شهرها و مکان های مشخص امکان شرکت بسیاری از افراد علاقه‌مند به آموزش بورس را در دوره آموزش بورس دشوار می‌کند. زیرا این گروه از افراد مجبوراند هزینه های زیادی برای حضور در مکان مشخص کلاس ها بپردازند.
  • محدودیت زمانی: برای بسیاری از افراد مسائل و کارهای ناگهانی پیش می‌آید که مانع حضور آنها در کلاس آموزش بورس در یک زمان معیین می‌شود. متاسفانه در آموزش حضوری، این اشخاص عملا جلسه آموزشی را از دست می‌دهند. زیرا آن جلسه با همان کیفیت قبلی دیگر تکرار نخواهد شد.

فواید و چالش های آموزش بورس به صورت آنلاین(غیرحضوری)

آموزش بورس در مشهد

مزایا:

  • حذف هزینه های غیر ضروری: در آموزش بورس به صورت آنلاین بسیاری از مخارج اضافی کلاس های حضوری حذف می‌شوند. به عنوان مثال برای شرکت در کلاس آموزش بورس به صورت آنلاین دیگر نیازی به پرداخت هزینه های مالی و زمانی سابق برای شرکت در کلاس آموزشی وجود ندارد.

دانشجویان برای شرکت در کلاس آنلاین بورس تنها نیاز به یک خط اینترنت دارند تا به وسیله تلفن همراه یا لپ تاپ خود از هر جایی به صورت ارزانتر در کلاس آموزشی حاضر شوند.

  • مرور آسان مطالب: کلاس های آنلاین آموزش بورس این امکان را برای کاربران فراهم کردند که اگر به هر دلیلی در زمان مقرر کلاس آموزش بورس قادر به حضور در کلاس نباشند. بتوانند بعدا فیلم ضبط شده از کلاس را در زمان آزاد خود مشاهده کنند. و یا اگر درک مطالب برایشان کمی دشوار باشد، بدون هیچگونه مانعی چندین بار مطالب را مرور کنند.

معایب:

  • مشکلات طبیعی خطوط اینترنت و سرور های مجازی: در برخی از مناطق کشور به علت سرعت پایین اینترنت، شرکت در کلاس های آموزش مجازی بورس بسیار سخت و بعضا غیرممکن است. از طرفی به علت نوپا بودن صنعت آموزش مجازی در کشور، گاها سرور های تشکیل کلاس با مشکلات اجتناب ناپذیر نرم افزاری و سخت افزاری مواجه می‌شوند.
  • بازدهی پایین برای دانش آموختگان: شرایط مجازی کلاس آموزش بورس ممکن است برای برخی از افراد که انظباط شخصی ضعیفی دارند، بازدهی مناسبی نداشته باشد. زیرا این اشخاص حتما باید به صورت مسمتر تحت نظارت و کنترل یک مدرس و مربی باشند تا نتیجه مورد نظر از جلسات آموزشی را دریافت کنند.

پس از انتخاب نوع شرکت در کلاس آموزش بورس با توجه به روحیات فردی خود، نوبت به انتخاب بهترین بازار برای سرمایه گذاری و معامله‌گری در بین کلکسیون بازار های مالی می‌رسد.

آموزش بورس در مشهد

بهترین بازار برای سرمایه گذاری و معامله‌گری

از بین تمامی بازار های مالی، بازار های مبتنی بر معاملات سهام و ارز به علت ریسک بالاتری که دارند، فرصت کسب سود بیشتری از لحاظ حاشیه سود و فرصت های سرمایه‌گذاری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

در نتیجه بازار بورس و سهام را به عنوان بهترین بازار برای سرمایه گذاری می‌شناسیم. اما سوال مهم تر در اینجاست که کدام بازار مالی برای انجام معاملات و فعالیت شما مناسب تر است.

امروزه بازار ارزهای دیجیتال بسیار مورد توجه معامله‌گران بازارهای مالی قرار دارد، اما اکثر معامله‌گران حرفه‌ای جهان در بازار های امن تر و شناخته شده تری مانند بازار بورس، بازار سهام جهانی و بازار فارکس فعالیت می‌کنند. اینکه باید در کدام یک از این بازار های مالی فعالیت کنید تا حد زیادی به روحیات و استراتژی معاملاتی شما بستگی دارد. زیرا با اختلاف نه چندان زیاد تمامی آنها را به عنوان بهترین بازار برای سرمایه گذاری و معامله‌گری می‌دانیم.

آموزش بورس در مشهد

بهترین آموزشگاه بورس در مشهد

شهر مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی و معنوی کشور، همواره به عنوان یکی از قطب های آموزشی کشور شناخته می‌شود. در چندین سال اخیر با رونق گرفتن صنعت آموزش در کشور، مراکز آموزشی متعددی در سراسر کشور ایجاد شدند. در این بخش قصد داریم یکی از آموزشگاه های موفق در زمینه آمـوزش بورس در مشهد را معرفی کنیم.

کالج تی بورس که در سال ۱۳۹۴ با مدیریت مهندس صاحبدادی و تیم حرفه‌ای ایشان تأسیس شد، به عنوان بهترین آموزشگاه آمـوزش بورس در مشهد و از جمله بهترین مجموعه های آمـوزشی فعال در زمینه آمـوزش بازارهای مالی در سطح ایران است.

در کالج تی بورس دوره های حرفه‌ای و متناسب با استاندارد های جهانی آمـوزش بازارهای مالی در زمینه آمـوزش بورس، آمـوزش سهام جهانی، آمـوزش آتی کالا، آمـوزش ارز دیجیتال و آمـوزش فارکس تهیه و تدوین شده است.

در دوره های آمـوزشی کالج تی بورس امکانات و ویژگی های متنوعی از جمله پشتیبانی مادام العمر، بروزرسانی رایگان مطالب دوره برای دانش آموختگان دوره آمـوزش بورس، آمـوزش استراتژی حرفه‌ای ابداعی کالج تی بورس با عنوان استراتژی آپر و… برای دانش آموختگان فراهم شده است.

تمامی علاقه‌مندان به آمـوزش بورس ساکن در مشهد می‌توانند به حضوری در دوره های آمـوزش بورس در مشهد کالج تی بورس شرکت کنند. سایر دانشجویان نیز می‌توانند از سراسر ایران در دوره های آموزشی کالج تی بورس به صورت غیر حضوری با همان کیفیت آموزش حضوری شرکت کنند.

نظرات