آخرین وضعیت تعطیلی فردا شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ به دلیل بارش برف و آلودگی

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ به دلیل بارش برف و آلودگی در تهران و دیگر شهرها و آیا فردا شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ مدارس تعطیل است؟ و وضعیت تعطیلی مدارس در شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ را میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی فردا شنبه 13 آذر 1400 به دلیل بارش برف و آلودگی

 

آخرین وضعیت تعطیلی فردا شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ به دلیل بارش برف و آلودگی

از ساعاتی پیش خبرهایی مبنی بر تعطیلی روز شنبه ۱۳ آذر به علت بارش برف و برودت هوا و در برخی شهرها به علت آلودگی در شبکه های مجازی در حال انتشار است که این خبر هنوز توسط مسئولان و صدا و سیما اعلام نشده و هیچ خبر رسمی از تعطیلی فردا شنبه ۱۳ آذر اعلام نشده است. به محض اعلام ، در همین صفحه اطلاع رسانی خواهیم کرد و از همین بخش خبرهای تکمیلی را دنبال کنید.

البته با توجه به پیش بینی هواشناسی از تداوم فعالیت سامانه بارشی و بارش باران، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط رعدوبرق، در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف و مه آلودگی همراه با کاهش دید و کاهش دما بویژه در نواحی شرق و شمال شرق کشور، احتمال تعطیلی مدارس در برخی از شهرها وجود دارد که هنوز خبر رسمی اعلام نشده است.

هواشناسی نیز اعلام کرده سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به بارش برف و باران در ۱۴ استان و احتمال آب‌گرفتگی و کولاک برف از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی دوشنبه آینده خبر داد و روز شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ : خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان هوا برفی و بارانی خواهد بود

نظرات