بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از ازدواج تا طلاق + عکس و حواشی طلاق

1

بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از ازدواج تا طلاق + عکس و حواشی طلاق

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن استقلال متولد ۱۰ بهمن ماه ۱۳۷۰ در بوشهر است . این زوج در سال ۹۸ با هم ازدواج کردند و در بعد از ۴ سال این ازدواج به جدایی و طلاق انجامید. گفته می شود علت طلاق و جدایی ستاره بوده است. این دختر بوشهری یک خواهر به نام پریسا دارد و در هم اکنون در یوشهر زندگی میکند. ادامه بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از ازدواج تا مدلینگ و کشف حجاب تا عکس های قبل از ازدواج + عکس های جنجالی و خانوادگی و شغل و درامد و پیج اینستاگرام ستاره معصومی و خواهر و مادر و خانواده ستاره معصومی را در ادامه با همه حواشی و جنجال های جدید از ایران تا دبی تا عکس با برادرشوهرش و ماجرا و علت طلاق و جدایی ستاره معصومی و مهدی قائدیرا می خوانید

بیوگرافی و اینستاگرام ستاره معصومی همسر مهدی قائدی + عکس های جنجالی و شغل

بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی متولد ۱۰ بهمن ۱۳۷۰ در بوشهر است و یک خواهر دارد که شباهت زیادی به خودش دارد و بعد از ازدواج با مهدی قائدی فوتبالیست کشورمان نامش بر سر زبان ها افتاد. گفته میشود که اختلاف سنی او با همسرش مهدی قائدی ۷ سال است.

عکس های ستاره معصومی قبل از ازدواج

بی حجابی ستاره معصومی کار دستش داد

عکس منتشر شده از عاقبت بی حجابی ستاره معصومی همسر مهدی قایدی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، در پی فعالیت های مجرمانه ستاره معصومی همسر مهدی قائدی مهاجم سابق استقلال در ترویج بی حیایی در جامعه با محتوای منافی عفت، صفحه اینستاگرامی او مسدود شد.

ستاره معصومی بی حجاب

با پیوستن مهدی قائدی به تیم شباب الاهلی و زندگی لاکچری او و همسرش در دبی حواشی جنجالی پیرامون این ورزشکار به وجود آمده است

در فیلم تازه منتشر شده توسط همسر مهدی قائدی که بنظر می آید که تنها هم باشد به خوش گذرانی در دبی پرداخته و زندگی لاکچری اش را به مخاطبان نشان می دهد.

این موضوع را البته باید از تعداد فالوورهای اینستاگرام او نیز فهمید. او چند وقت پیش در پستی از ۱۰۰ کا شدن فالوورهایش اظهار خوشحالی کرد و از آنها تشکر نمود. البته تعداد فالوورهای اینستای او در حال حاضر ۵۵۲ کا فالوور دارد.

ستاره معصومی با ستاره استقلال روزهای خوبی دارد. بعد از ازدواج ستاره معصومی با مهدی قائدی شایعه بزرگتر بودن او از همسرش دهان به دهان چرخید اما هیچیک از آنها در مورد آن واکنشی ندادند. او در صفحه اینستاگرام خود درباره ازدواجش نوشت یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.

همسر اول ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

بازیکن محبوب استقلال نیز عیناً همین عبارت را به مناسبت ازدواجشان در صفحه شخصی خود نوشت. سفرهای زیاد بازیکن محوری استقلال همراه تیم باعث شده تا هرچند که خلأ او در کنار همسرش احساس شود اما ستاره معصومی این خلأ را با گذاشتن پست و استوری برای همسرش به گونه ای کمتر می کند.

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی با پیج رسمی setareh.masoumi در اینستاگرام دارای ۵۵۲k followers فالوور میباشد .مهدی قائدی فوتبالیست ایرانی در تاریخ ۱۰ دی ۱۳۹۸ با هم ازدواج کردند. البته قبل از ازدواج، عکس های دو نفره از آنها به عنوان خواهر و یا دخترعموی مهدی قائدی در صفحات مجازی منتشر شد که بعدها مشخص شد که دختری که در کنار قائدی قرار دارد، نامزدش بوده و بعداز مدتی خبر ازدواج شان رسانه ای شد

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی کیست؟

ستارع معصومی مهدی قائدی فوتبالیست ایرانی در تاریخ ۱۰ دی ۱۳۹۸ با هم ازدواج کردند. البته قبل از ازدواج، عکس های دو نفره از آنها به عنوان خواهر و یا دخترعموی مهدی قائدی در صفحات مجازی منتشر شد که بعدها مشخص شد که دختری که در کنار قائدی قرار دارد، نامزدش بوده و بعداز مدتی خبر ازدواج شان رسانه ای شد.

بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی کیست

زندگی از ایران تا دبی

بعد از نقل و انتقالات و ترانسفر مهدی قائدی به الاهلی امارات، این فوتبالیست به همراه همسرش به امارات کوچ کردند و هم اکنون ساکن دبی هستند.
بیشتر حواشی ستاره معصومی بعد از رفتن به امارات آغاز شده، از کشف حجاب تا پست ها و عکس های اینستاگرامی جنجالی و حواشی تتلو و ….

عکس خواهر ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

اینستاگرام ستاره معصومی

پیج رسمی اینستاگرام همسر مهدی قائدی با نشانی setareh.masoumi در دسترس عموم قرار دارد و اگر علاقه مند به دنبال کردن این چهره هستید می توانید با فالو کردن تصاویر بیشتری را ببینید.

گفتنی است که مهدی قائدی بازیکن سابق استقلال، هم اکنون در الاهلی بازی می کند و شروع خوبی را در این تیم داشت، اما به تازگی افت کرده و درخشش سابق را ندارد.

عکس های جنجالی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

قائدی و همسرش در دبی زندگی لاکچری و لوکسی را تجربه میکنند و عکس هایی از آنها در مراکز خرید و پاساژگردی و مکانهای لاکچری منتشر شده که نشان می دهد که اوضاع مالی خوب و امکانات رفاهی خوبی دارند.
بیشتر عکس های زن مهدی قائدی بی حجاب است که حواشی زیادی برای این فوتبالیست لیگ برتری داشته است.

ستاره معصومی همسر مهدی قایدی با انتشار یک عکس در کنار برادر شوهرش ابوالفضل در اینستاگرام تصویری از تفریح خانوادگی خود به اشتراک گذاشت.در این تصویر ابوالفضل برادر خردسال مهدی قائدی در کنار همسر مهاجم استقلال دیده می شود.

ستاره معصومی در حال حاضبر در ایران زندگی می کند و با همسرش به ایران برگشته،به نظر می رسد دیگر سوژه ای برای انتشار در اینستاگرام ندارد اخیرا عکس هایی از غذا و تنقلات خود در فضای مجازی منتشر می کند که همین موضوع از دید کارشناسان یک اعتیاد خطرناک به حساب می آید و با وجود اینکه در جامعه مورد نکوهش قرار نمی گیرد اما روح و روان و خانواده هرکسی را به هم می ریزد!

بیوگرافی و اینستاگرام ستاره معصومی همسر مهدی قائدی + عکس های جنجالی و شغل

مهدی قایدی فوتبالیست زیر نقش کشورمان (زادهٔ ۱۴ آذر ١٣٧٧ در بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در حاضر در پست مهاجم برای شباب الاهلی بازی می‌کند. او فوتبال حرفه ای را از تیم‌های پایه باشگاه ایران‌جوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از فوتبالیست های لژیونر ایرانی است که در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۳۷۰ در بوشهر به دنیا آمده است. ستاره معصومی از چهره هایی است که پس از ازدواج با قائدی به یکی از چهره های معروف و پرحاشیه در فضای مجازی تبدیل شد. در ادامه او را بیشتر خواهید شناخت.

خانواده و تحصیلات ستاره معصومی

از زندگی خصوصی و خانواده ستاره معصومی اطلاعات زیادی در دست نیست اما می توان گفت که همسر مهدی قائدی یک خواهر دارد به نام پریسا که بسیار به او شبیه است. میزان تحصیلات ستاره معصومی نیز در هیچ کجا عنوان نشده است. آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون یکی از دوستان صمیمی ستاره معصومی است؛ آنها همیشه باهم به گردش می روند و انتشار عکس و فیلم های گردش این ۲ همسر فوتبالیست های بنام کشورمان در دبی و سایر کشورها بارها سوژه رسانه ها شده است

1 دیدگاه در “بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از ازدواج تا طلاق + عکس و حواشی طلاق

  1. ز گفت:
    4
    17

    ستاره معصومی جذابتر از زن سپهر حیدریه. چون ارام جوینده باهاش در رقابت هست مشخصه ک همسر جناب قاعدی چهره ش ب طبیعی بودن نزدیکتره تا همسر حیدری.

نظرات