مداح گوشواره به گوش کیست؟ ماجرای مداح جوانی که گوشواره به گوش مداحی می‌کرد

0

فیلم کامل / ماجرای مداح جوانی که گوشواره به گوش مداحی می‌کرد

مداح گوشواره به گوش کیست؟ ماجرای مداح گوشواره به گوش و مداح جوانی که گوشواره به گوش مداحی می‌کرد و جنجالی شدن گوشواره انداختن یک مداح دهه هشتادی در یزد در هیات مذهبی و عذرخواهی او را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید.

مداح گوشواره به گوش کیست؟ ماجرای مداح جوانی که گوشواره به گوش مداحی می‌کرد

مداح گوشواره به گوش کیست؟

در جدیدترین خبرهای فضای مجازی، ویدئویی از مراسم عزاداری یک هیات مذهبی در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که مداح جلسه گوشواره به گوش دارد و در حال مداحی و نوحه خوانی می باشد در فضای مجازی پربازدید شده است و حالا این مداح با انتشار کلیپی از مردم و از پیرغلامان اهل بیت عذرخواهی کرده است.

حسین طاهری مداح جوان اهل بیت (ع) در توئیت خود نوشت:

فیلم مداحی با گوشواره به گوش

به خیالمان باخلق یک سری نوآوری و سبک‌های جوان پسندانه آن‌هم در چهارچوب و با حفظ حرمت عده بیشتری را جذب هیئت می‌کنیم اما غافل از اینکه دشمن با تزریق عناصر منحرف تخریب افراد مؤثر ورود رسانه‌غربی، نوآوری را به انحراف، شور را به اگزوزی‌خوانی، تنظیم‌نوحه را به موسیقی و مداح را به خواننده تبدیل کرد! به خداوندی خدا قسم با یقین و علم به اینکه بابیان کردن اعتقاداتم سیل عظیمی از تهمت ناسزا و بی حرمتی‌ها بر من سرازیر خواهد شد فقط برای رضای خدا و دفاع از اصل شأنیت مقام ستایشگری آل الله (ع) این چند خط را نوشتم و از جانب حقیر کوچک‌ترین از بزرگان و سرورانم عذرخواهم! زمان سکوت تمام شد

فیلم مداحی مداح گوشواره به گوش

فیلم عذرخواهی

این مداح جوان یزدی با تذکر پیرغلامان اهل بیت (ع) در استان یزد، وی ضمن عذرخواهی، نکاتی را در خصوص علت این اقدام خود بیان کرد که در ادامه در فیلم زیر می‌بینید:

به تازگی مداحان زیادی از نسل های مختلف وارد این حرفه شدند که از بین آنها نسل ده هشتادی نیز دیده میشود که سبک جدیدی را انتخاب و اجرا کردند که بعضاً به دلیل همنشینی غالب با موسیقی‌های غربی یا شکل خاص عزاداری، به کار بردن عبارت‌های عجیب یا وارد کردن آلات و وسایل خاص به مجالس عزا و… حاشیه ساز شد.

همچنین بخوانید: فیلم / ماجرای توهین مداح به وریا غفوری چیست، مداح توهین کننده به وریا غفوری کیست

این مساله در دهه ۹۰ شمسی هم ادامه یافت و با ورود نسل جوان و دهه هفتادی و هشتادی به عرصه مداحی و گسترش حضور نوجوانان و جوانان در شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام شاهد اتفاق عجیب و جدیدی در این حوزه هستیم. این اتفاقات انتقادات زیادی را برانگیخته که از آن جمله می‌توان به انتقادات مداحان جوان از این موارد اشاره کرد.

 

نظرات