فیلم / ماجرای توهین مداح به وریا غفوری چیست، مداح توهین کننده به وریا غفوری کیست

0

فیلم / توهین مداح به وریا غفوری، مداح توهین کننده به وریا غفوری کیست

فیلم و ویدئوی توهین یک واعظ و مداح به وریا غفوری و اهل سنت با اظهارات نژادپرستانه جنجالی شد و واکنش جامعه ورزشی و فوتبالی و باشگاه اسنقلال را در پی داشت ماجرای توهین مداح به وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال و اهل سنت را در ادامه از مجله حرف تازه دریافت کنید

فیلم / ماجرای توهین مداح به وریا غفوری چیست، مداح توهین کننده به وریا غفوری کیست

 

مجله حرف تازه – فیلم و ویدئوی اهانت یک واعظ به وریا غفوری و اهل سنت با اظهارات نژادپرستانه جنجالی شد و واکنش جامعه ورزشی و فوتبالی و باشگاه اسنقلال را در پی داشت ماجرای کامل فیلم توهین مداح به وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید.

فیلم کامل توهین مداح به وریا غفوری و اهل تسنن

از روز گذشته فیلمی کوتاه از سخنرانی یک واعظ در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که باعث ناراحتی و رنجش کاربران شده و آن را تفرقه انگیز بین شیعه و سنی قلمداد کردند. در بخشی از این ویدئو و کلیپ کوتاه از وریا غفوری نام برده میشود که باعث شد تا باشگاه استقلال از این فرد شکایتی را تنظیم کند

گفتنی است که وریا از فوتبالیست های خوب و اخلاق مدار و بسیار جوانمرد کشورمان، اهل تسنن است و این واعظ نیز به این موضوع اشاره کرده و الفاظ بسیار زشتی را بکار برده است که در فیلم زیر ببینید:

البته برخی نیز معتقدند که فیلم پخش شده از مداح دستکاری شده، بعد از انتشار این فیلم در فضای مجازی عده ای اعلام کرده اند که فیلم دستکاری و قطع شده است، یعنی درست در جایی که این مداح از وریا غفوری نام میبرد فیلم دستکاری می شود.

شکایت باشگاه استقلال

باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای مراتب شکایت خود را نسبت به اظهارات نژادپرستانه یک مداح علیه کاپیتان استقلال اعلام کرد و مدعی شد این موضوع را از طریق حقوقی پیگیری خواهد کرد.

باشگاه استقلال تهران طی اطلاعیه ای به توهین علیه کاپیتان این تیم واکنش نشان داد.

سایت رسمی باشگاه استقلال تهران نوشت: «بسمه تعالی

متاسفانه دیروز تصاویری از سخنان یک شخص در فضای مجازی منتشر شد که طی آن مشارالیه به آقای وریا غفوری کاپیتان و بازیکن تیم فوتبال استقلال ایران توهین نموده است. باشگاه استقلال ایران ضمن محکوم کردن اینگونه سخنان و رفتار تفرقه افکنانه که در تضاد کامل با رهنمودهای مقام معظم رهبری و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد در اسرع وقت اقدام به تنظیم شکوائیه و ثبت شکایت کیفری در مرجع صالح قضایی می نماید و این را وظیفه ذاتی خود در دفاع از کرامت مذاهب و اقوام ایران اسلامی می داند.»

 

نظرات