تعبیر دیدن رفتن به حج در خواب

0

تعبیر دیدن رفتن به حج در خواب

تعبیر خواب حج (مکه) : حج رفتن و یا زیارت خانه خدا آرزوی هر مسلمان است , شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در خواب ببیند که به زیارت خانه خدا می روید , دیدن حج به خواب خوب است و جای نگرانی ندارد. ما در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه برای شما تعبیر خواب حج (مکه) رفتن را آماده کردایم.

تعبیر خواب حج (مکه)

تعبیر خواب حج (مکه) امام صادق (ع)

امام جعفر صادق (ع) می فرماید : حج كردن در خواب بر هفت وجه است. تزويج (ازدواج) كردن. كنيزك خريدن. زيارت پادشاه كردن. نيكوئي بر مردمان. سعي كردن در كار خير. مزد و ثواب نمودن. به صحبت وهمنشيني اهل علم است.

تعبیر خواب حج (مکه) يوسف نبي (ع)

يوسف نبي عليه السلام می فرماید : ديدن حج گزاردن تزويج و شادي باشد.

تعبیر خواب حج (مکه) ابن سیرین

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی به حج رفته‌ای، یـعـنـی به خواست خدا به حج مشرف می‌شوی، یا اگر بیمار هستی بهبود پیدا می‌کنی، یا چنانچه بدهکار هستی، بدهی خود را پرداخت می‌کنی، یا اگر دچار بیم و ترس هستی، ایمنی پیدا می‌کنی، یا اگر مسافر هستی، با صحت و سلامتی بازگشت می‌کنی.
اگر ببینی به حج رفته‌ای ولی حج از تو فوت شده و نتوانستی اعمال آن را به موقع به جا بیاوری، یـعـنـی عمر طولانی به دست می‌آوری و کار تو رو به راه و منظم خواهد شد .

تعبیر خواب حج (مکه) منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینید که خودتان حاجی شده‌اید از شر و ترس و بلا ایمنی می‌یابید و اگر در خواب ببینید که دیگری حاجی شده است هم برای شما خوب است و هم برای آن که از حج بازگشته و مبشر خیر و صلاح و امنیت خاطر است و برای کسی که از حج آمده سلامت و امنیت حاصل می‌گردد. البته اگر آشنا باشد. و اگر بیگانه و نا آشنا باشد نتیجه خواب متوجه بیننده آن است. اگر در خواب دیدید که همسرتان حاجیه شده در این صورت خواب شما بشارت می‌دهد که از همان زن فرزندی صالح می‌آورید.

تعبیر خواب حج (مکه) اسماعیل بن اشعث

اسماعیل بن اشعث می‌گوید: اگر ببینی هنگام حج، کسی موی سر تو را در حرم مکه تراشیده است، یـعـنـی اگر بدهکار هستی، بدهی تو پرداخت می‌شود، و یا اگر غمگین هستی، شاد و خوشحال خواهی شد.

تعبیر خواب حج (مکه) ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی می‌گوید : اگر ببینی حج برای تو واجب شده است ولی آن را به جا نمی‌آوری، یـعـنـی خیانت در امانت می‌کنی. اگر ببینی در کعبه نماز می‌خوانی، یـعـنـی بزرگان و روسا باعث می‌شوند که کار تو بهتر شوداگر ببینی احرام گرفته‌ای و لبیک می‌گویی، یـعـنـی گرفتار ترس و بیم می‌شوی.

نظرات