آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

0

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

از آن‌جا که خرید اینترنتی خیلی بین مردم رواج پیدا کرده است، اکثر کسب و کارهای سنتی و مغازه‌ها به دنبال این هستند که کالاهای خودشان را اینترنتی بفروشند.

 آموزش طراحی سایت

با این وجود چرا هنوز تعداد زیادی از این افراد فروش اینترنتی ندارند؟ برای جواب دادن به این سوال ابتدا مکالمه زیر را ببینید:

“با ایجاد فروشگاه اینترنتی ، میتونی محصولات خودت را از طریق اینترنت ب‌فروشی؟ من که برنامه نویسی بلد نیستم، چطوری سایت بسازم؟”

در اکثر موارد جواب‌ها شبیه به هم هستند. من بلد نیستم سایت بسازم، من که برنامه نویس نیستم، کار با کامپیوتر و اینترنت را بلد نیستم و جواب‌های مشابه دیگری را زیاد می‌شنویم.

به همین دلیل در ادامه مطلب به شما روشی یاد می‌دهیم که بدون نیاز به حتی یک کلمه کدنویسی هم بتوانید سایت کاملی برای خودتان بسازید و از آن کسب درآمد کنید.

نوع سایت خود را مشخص کنید

اول از همه و قبل از این که به سراغ آموزش برویم، باید نوع سایتی که قصد دارید راه‌اندازی کنید را بدانید. به طور کلی سایت‌هایی که در اینترنت می‌بینیم دو نوع هستند.

نوع اول برای معرفی و برندسازی ایجاد شده‌اند، مثل سایت شرکت‌ها و یا سایت‌های شخصی که خلاصه‌ای از فعالیت‌های یک نفر در آن قرار دارد. سایت‌های وبلاگی، محتوایی و خبری هم در این دسته قرار می‌گیرند.

آموزش طراحی سایت

دسته دوم سایت‌هایی هستند که محصول یا خدماتی را به مردم می‌فروشند. تفاوت سایت‌های فروشگاهی با دسته اول این است که قابلیت‌های بیشتری مثل درج محصول، تعیین کوپن تخفیف، اتصال به درگاه پرداخت و غیره را دارند.

در نتیجه اگر می‌خواهید محصولی را بفروشید و به هر نوعی درآمد مستقیم از سایت‌تان داشته باشید، باید سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنید. در ادامه روش ساخت سایت حرفه ای با پرتال به شما آموزش میدهیم.

مراحل ساخت سایت فروشگاهی به ساده‌ترین روش

معمولا هدف اکثر افراد این است که به صورت مستقیم از سایت‌شان درآمد داشته باشند. به همین دلیل ابتدا روش ساخت سایت فروشگاهی را به شما آموزش می‌دهیم. اگر می‌خواهید بدون کدنویسی یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید، باید از سرویس‌های فروشگاه ساز استفاده کنید.

فروشگاه ساز کار ساخت سایت را بسیار سریع و آسان می‌کند. اول از همه باید یکی از این سرویس‌ها را برای طراحی سایت فروشگاهی انتخاب کنید. دقت کنید که سرویس انتخابی حتما تمام امکانات لازم برای فروش اینترنتی را داشته باشد. پیشنهاد ما این است که از فروشگاه ساز پرتال استفاده کنید.

آموزش طراحی سایت

پرتال چندین سال در این زمینه تجربه دارد. به همین دلیل تمام امکاناتی که یک فروشگاه اینترنتی به آن نیاز پیدا می‌کند را در سرویس خود فراهم کرده است. برای ساخت فروشگاه اینترنتی اول از همه قالب دلخواه خودتان را انتخاب می‌کنید. در ادامه باید در سایت ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام در سرویس، وارد پنل کاربری فروشگاه ساز می‌شوید.

در پنل کاربری چند ویدیو آموزشی کوتاه آماده شده که با دیدن آن‌ها نحوه کار با فروشگاه ساز را یاد می‌گیرید. به همین راحتی کار ساخت سایت تمام شد و شما توانستید یک سایت فروشگاهی برای کسب و کارتان ایجاد کنید. حالا تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن‌ها و عکس‌های پیش فرض سایت را عوض کنید تا سایت‌تان کامل شود.

در نهایت هم محصولات خودتان را وارد سایت کرده و درگاه پرداخت تهیه کنید. به راحتی آب خوردن یک سایت فروشگاهی عالی با تمام امکانات دارید و می‌تواند از آن کسب درآمد کنید. در مقاله «آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی» بیشتر در مورد مراحل طراحی سایت فروشگاهی توضیح دادیم.

آموزش طراحی سایت شرکتی، شخصی و وبلاگی

ساخت این نوع از سایت‌ها کمی ساده‌تر از سایت‌های فروشگاهی است. در واقع در این سایت‌ها شما نیازی به تهیه درگاه پرداخت و سایر موارد ندارید. طراحی سایت‌های شرکتی، محتوایی و شخصی را می‌توانید با سایت ساز پرتال انجام دهید.

در این صورت بدون برنامه نویسی و نیاز به دانش فنی، خودتان یک سایت طراحی می‌کنید که کاملا نیازهای شما را برآورده می‌کند. برای ساخت سایت هم اول باید یکی از قالب‌ها را بسته به نوع کسب و کارتان انتخاب کنید. بعد در سایت ساز ثبت نام می‌کنید و وارد پنل کاربری می‌شوید.

خب حالا سایت شما آماده است و فقط باید قسمت‌های مختلف آن را به سلیقه خودتان تغییر دهید. تغییر بخش‌های مختلف سایت هم خیلی راحت است و به سرعت انجام می‌شود.

مهم‌ترین نکته این است که برای تغییر بخش‌های مختلف سایت و چیدمان صفحات آن لازم نیست برنامه نویسی بلد باشید. خیلی راحت و با کلیک روی گزینه ویرایش که در کنار هر قسمت قرار دارد، می‌توان آن بخش را تغییر داد.

آموزش طراحی سایت

اگر هنوز سوال یا ابهامی در مورد ساخت سایت با سایت ساز در ذهن شما وجود دارد، به مقاله «آموزش ساخت سایت» بروید و آن را مطالعه کنید. در این مقاله توضیحات کامل‌تری به شما دادیم و مطمئنا جواب سوالات‌تان را دریافت می‌کنید.

همین الان کسب و کار خودتان را مجازی کنید

همانطور که در این مقاله یاد گرفتید، بدون کدنویسی و دانش فنی خاصی هم می‌توانید یک سایت کامل و مناسب داشته باشید. پس دیگر هیچ مانعی برای کسب درآمد از فضای مجازی ندارید. برای شروع کار پیشنهاد می‌کنیم از ۷ روز تست رایگان سایت ساز پرتال استفاده کنید. در این ۷ روز می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای یک سایت برای خودتان بسازید.

در نهایت بعد از این که سایت را تست کردید، اگر خواستید یکی از پکیج‌های پلتفرم پرتال؛ طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی را تهیه کنید تا کسب و کارتان رسما تاسیس شود.

در ضمن پرتال یک تیم پشتیبانی خیلی قوی هم دارد که در هر زمانی شما را به صورت رایگان راهنمایی می‌کنند. اگر هنوز سوالی در مورد طراحی سایت دارید، با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ داخلی ۲ تماس بگیرید.

نظرات