برقچی، مرجع خرید انواع مودم

0

مودم، به عنوان یکی از اجزای اساسی شبکه‌های اینترنتی، نقش بسیار مهمی در ارتباط ما با دنیای دیجیتال ایفا می‌کند. امروزه، با وجود پیشرفت‌های فراوان در فناوری، بازار مودم‌ها پر از انواع و مدل‌های متنوعی است که باعث می‌شود انتخاب مناسب را برای کاربر کمی دشوار کند. بنابراین تمام کسانی که به دنبال خرید مودم هستند نیاز دارند تا با انواع آن ( برای مثال مودم فیبر نوری، مودم VDSL، مودم دی لینک، مودم تی پی لینک و…) آشنا شوند و بتوانند با خیالی آسوده از فروشگاهی که این محصولات را با بهترین قیمت به آن‌ها ارائه می‌دهد و همچنین می‌توانند پیش از خرید از آن مشاوره تخصصی دریافت کنند، آشنا شوند.

درباره برقچی

 برقچی

فروشگاه اینترنتی برقچی در زمینه تخصصی تجهیزات برقی، شبکه پسیو ، اکتیو و فیبرنوری و ملزومات مرتبط فعالیت خود به عنوان مجموعه ای پیشرو در حوزه کسب ‌و کارهای اینترنتی جهت ارائه محصولات از تولیدکنندگان، واردکنندگان و عمده فروشان به مصرف کنندگان نهایی آغاز کرده است. تلاش تیم برقچی همواره برای ایجاد بستری متفاوت و کارآمد در حوزه تجارت الکترونیک برای خریداران و فروشندگان بوده است.

در فروشگاه برقچی، خریداران از سراسر ایران می توانند به سادگی به ده‌ها هزار کالا از برندهای متنوع دسترسی داشته باشند. همچنین تامین کنندگان می‌توانند از سرتاسر کشور، محصولات خود را جهت عرضه به مشتریان از طریق برقچی به این خریداران معرفی کنند.

برقچی

برقچی در مدل کسب و کار بازار اینترنت علاوه بر اقدام به خرید و انبار کردن اقلام تخصصی و برندهای معتبر با ایجاد بستری مناسب برای تامین کنندگان و واردکنندگان امکان فروش و نمایش محصولات مختلف را فراهم کرده است.

چرا خرید مودم از فروشگاه برقچی؟

خرید آسان برای همه

تمام مردم ایران از هر گوشه‌وکناری که باشند می‌توانند به راحتی و کمترین زمان ممکن محصول مورد نیاز خود را از روشگاه برقچی تهیه کنند.

مشاوره تخصصی خرید مودم

خریداران پیش از خرید مودم از فروشگاه برقچی میتوانند از کارشناسان فروشگاه برقچی مشاوره تخصص دریافت کنند تا مناسب‌ترین محصول بسته به شرایط خود را انتخاب کنند.

برقچی، فروشگاه آنلاین مودم

برقچی مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی مودم در ایران است. گروه‏‏‌های مختلفی از مودم‌ها با تنوع برند در برقچی عرضه می‏‏‏‌شوند.

راهنمای خرید مودم

آشنایی با انواع مودم، کدام برای من مناسب است؟

برای انتخاب مناسب‌ترین مودم، در ابتدا باید نیازها و فعالیت‌های خود را مشخص کنید. سپس با مقایسه و بررسی ویژگی‌های مختلف مودم‌ها از جمله نوع اینترنت، سرعت انتقال داده، تعداد و نوع پورت‌ها، پشتیبانی از استانداردهای ارتباطی و امنیت، قابلیت‌های پیشرفته و قیمت، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از نظرات و تجربیات کاربران دیگر و مطالعه بررسی‌ها و مقالات مرتبط استفاده کنید تا تصمیم بهتری بگیرید. به همین دلیل در این بخش از مقاله قصد داریم به مهم‌ترین فاکتور در انتخاب مودم‌، یعنی آشنایی با انواع مودم براساس فاکتورهای مختلف بپردازیم.

۵ فاکتور مهم که قبل از خرید مودم باید به آن توجه کنید

باتوجه به نیاز روزانه‌ی به استفاده از اینترنت، سرعت بالای اینترنت و به‌صرفه‌تر بودن اینترنت ثابت نسبت به اینترنت همراه، ممکنه نیاز به تهیه‌ی یک مودم داشته باشید. در این راهنمای خرید مودم به همه‌ی مواردی که باید در خرید مودم به آن‌ها توجه کنید، اشاره شده است‌.

باند فرکانس (پهنای باند):

باند فرکانسی که مودم پشتیبانی می‌کند (۲٫۴GH و ۵GH)، در محدوده‌ی پوشش‌دهی و همچنین سرعت ارسال اطلاعات از طریق اینترنت تاثیر مستقیم دارد.

محدوده‌ی پوشش‌دهی:

مورد بعدی در راهنمای خرید مودم محدوده پوشش‌دهی مودم است. مودمی که قصد خریدش را دارید، فضای مشخصی را تحت پوشش قرار می‌دهد و عواملی مثل تعداد آنتن و سری ساخت در تغییر این محدوده تاثیرگذار هستند. قبل از خرید بررسی کنید که حتما مودم مورد نظر فضای موردنظر شما را پوشش دهد و یا قابلیت ارتقا داشته باشد.

تعداد پورت‌ها:

تعداد پورت‌ها نشون‌دهنده‌ی تعداد سیستم‌هایی است که به‌صورت هم‌زمان می‌تونند به اینترنت متصل شوند. این تعداد برای افرادی که قصد دارند از طریق کابل به اینترنت متصل شوند، اهمیت دارد.

به‌روز بودن:

به‌روز بودن یکی از موارد مهم در راهنمای خرید مودم است. سری ساخت مودم انتخابی (b/a/g/n/ac) در سرعت انتقال اطلاعات، محدوده‌ی پوشش‌دهی و امنیت مودم تاثیرگذار است. سعی کنید مودمی که انتخاب می‌کنید، خیلی قدیمی نباشد.

قیمت مودم:

شاید مهم‌ترین عامل در راهنمای خرید مودم برای خیلی از افراد مساله قیمت باشد. علاوه بر سرعت انتقال اطلاعات، محدوده‌ی پوشش‌دهی، تعداد پورت‌ها، باندها و آنتن‌هایی که مودم موردنظر شما پشتیبانی می‌کند، شرکت تولیدکننده هم در تعیین قیمت مودم تاثیرگذار است.

بهترین برندهای مودم

مودم تی پی لینک TP Link:

این برند یکی از بهترین و خوشنام ترین برندهای تولیدکننده مودم است. قطعا اولین گزینه پینشهادی ما خرید مودم‌های برند تی پی لینک است زیرا کیفیت و قیمت بسیار مناسبی دارند.

مودم دی لینک D-link:

می توانید یکی از رقیب‌های بی چون و چرای برند تی پی لینک را دی لینک دانست. مودم‌های برند دی لینک هم بسیار با کیفیت هستند.

مودم ایسوس Asus:

شاید با شنیدن اسم ایسوس به فکر لب تاب، تبلت و یا مادربرد بیافتید، اما این برند در تولید مودم هم بسیار موفق عمل کرده است.

مودم هواوی Huawei:

برند هواوی هم می‌تواند یکی از برندهای مطرح در این زمینه باشد(بیشتر مودم‌های تولیدی هواوی به صورت بی‌سیم است)

مودم نزتک

مودم نزتک Naztech با طراحی مدرن و کیفیت ساخت بالا، انتخابی عالی برای اتصال به شبکه‌های اینترنت هستند. با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و قابلیت‌های متنوع، این مودم‌ها توانایی اتصال به اینترنت با سرعت بالا و پایداری بالا را دارند.

مودم linksys

سیسکو یک برند فعال و موفق در زمینه تولید لوازم شبکه و مخابراتی است. این برند آمریکایی است و قطعا می‌تواند یکی از برندهای انتخابی شما باشد. مودم‌های این برند با نام تجاری linksys شناخته می‌شوند.

مودم تندا tenda:

تندا شرکتی چینی است که در زمینه تولید لوازم شبکه و مخابرات بسیار فعال است. محصولات این برند کیفیت و قیمت خوبی دارند./۲۰۳۷۷۴

نظرات