بیوگرافی مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی + عکس های خانوادگی و سوابق شغلی

4

بیوگرافی مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی + عکس های خانوادگی و سوابق شغلی

مریم زاکانی دختر زاکانی کیست؟ بیوگرافی و سوابق مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی و همسرش + عکس های خانوادگی و شغل و ماجرای ازدواج و تحصیل در سوئیس و فرزندش و زندگی شخصی مریم زاکانی را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی + عکس های خانوادگی و سوابق شغل

بیوگرافی مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی

مریم زاکانی, دختر علیرضا زاکانی متولد دهه ۷۰ فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف است که هم اکنون در شرکت عرش در کنار همسرش فعالیت دارد.

او سال ها پیش با حسین حیدری هم دانشگاهی خود ازدواج کرده و حاصل ازدواج آنها یک فرزند پسر است که متولد سوئیس است، زیرا در هنگام تحصیل ایشان باردار بود و امکان بازگشت به ایران برایش ممکن نبود و اکنون فرزندش تابعیت کشور سوئیس را دارد

پدرش علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و مادرش معصومه پاکتچی همسر شهید بود که با علیرضا زاکانی ازدواج کرد. او دارای دو خواهر به نام طیبه و زینب است که هر دو ازدواج کردند

بیوگرافی مریم زاکانی و همسرش دختر علیرضا زاکانی + عکس های خانوادگی و سوابق شغل

مدرک تحصیلی و سوابق شغلی

مریم زاکانی دانش آموخته رشته علوم انسانی دیجیتال از دانشگاه شریف و دارای مدرک فوق لیسانس از دانشگاه سوئیس می باشد. او به دلیل نبودن این رشته در ایران مجبور به ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های سوئیس شد و بعد از فارغ التحصیلی به کشور بازگشت

همسر مریم زاکانی در ۳ آبان ۱۴۰۰ توسط علیرضا زاکانی به عنوان مشاور شهردار تهران انتخاب شد که حواشی و واکنش های زیادی را به همراه داشت.

همچنین بخوانید: بیوگرافی «علیرضا زاکانی» و همسر و فرزندانش + زندگی شخصی

عکس های مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی و همسرش حسین حیدری

همسرش حسین حیدری قبلا در یک شرکت نرم افزاری به نام عرش کار میکرد شرکتی که با سازمانهای بزرگی همچون بانک صادرات و همراه اول و بیمه تامین اجتماعی و دانشگاه صنعتی شریف با کار میکرد و اپلیکیشن‌ های تلفن همراه «بادوم»، «خندوانه» (رامبد جوان) و «گریپ‌ فروت» را طراحی کرده است.

مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و همسرش حسین حیدری فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف بوده‌اند، که بعد از فارغ التحصیلی برای ادامه تحصیل در رشته علوم انسانی دیجیتال، که در ایران معادل نداشته است و هنوز هم ندارد، همراه همسرش عازم کشور سوییس شده و در دانشگاه EPFL سوئیس، شروع به تحصیل می‌کنند.

بر اساس رنکینگ معتبر US News، این دانشگاه رتبه ۵۸ دانشگاه‌های جهان و رتبه ۱۶ بهترین دانشگاه‌های اروپا را داراست. لذا اخذ پذیرش تحصیلی در آن به هیچ وجه کار آسانی نیست و نیازمند سوابق تحصیلی قوی است.

 

4 دیدگاه در “بیوگرافی مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی + عکس های خانوادگی و سوابق شغلی

  1. ... گفت:
    1
    9

    بچش متولده سوئیس هست اما تابعیت نداره
    بر فرضم داشته باشه چکار به پدرش دارین؟یعنی هیچکس تو مملکت ما نیست که پولدار باشه و باباش مسئول نبوده باشه؟
    البته اگر واقعا رانت خواری کرده باشه حقشه جواب پس بده اما خدایی تولد نوه زاکانی نباید باعث تخریب ایشون بشه که

  2. ایمان گفت:
    13
    1

    البته یه شرکت هم در سوییس تاسیس کردن که آنجا تعدادی از شهروندان سوییس را مشغول به کار کردند. خدا نکرده فکر نکنید پولش رو از ایران بردن..‌

  3. ستار گفت:
    8
    1

    از قعر فقر مسئول پرورندان نتیجه اش این وضعیت میشه .توضیح لازم ندارد .ای کاش میزان علم و دانش و اخلاق بود نه تظاهر و ریا

  4. طاهر قرشیخ گفت:
    19
    5

    دلم خیلی برای آقای زاکانی سوخت .با مسافر کشی که خودش گفته است چقدر زحمت کشید تا دختر خانمش در سوئیس درس بخواند !!!! با پول مسافر کشی !!! وای چقدر سخت است !!! همچنین جالبه که زن رامبد جوان باردار بود و نزدیکی های زایمان امکانش بود که برود و در کانادا وضع حمل کند ولی دختر زاکانی باردار بود ولی امکانش نبود که بیاید ایران زایمان کند . اینها دل آدم را به درد می آورد!!!!!!! ای مسلمونا های های گریه کنید !!!!

نظرات