بیوگرافی حسین حیدری داماد زاکانی و همسرش مریم زاکانی + عکس ها و سوابق

12

بیوگرافی حسین حیدری داماد زاکانی و همسرش مریم زاکانی +عکس و سوابق

حسین حیدری داماد زاکانی کیست؟ بیوگرافی و سوابق حسین حیدری داماد علیرضا زاکانی و همسرش مریم زاکانی با عکس ها و سوابق و شغل حسین زاکانی از شرکت عرش تا مشاور و دستیاری شهردار تهران در دولت رئیسی را به همراه عکس شخصی و خانواده و اینستاگرام حسین حیدری و همسرش مریم زاکانی را در ادامه از مجله حرف تازه دریافت کنید.

بیوگرافی حسین حیدری داماد زاکانی و همسرش مریم زاکانی +عکس و سوابق و اینستاگرام حسین حیدری داماد علیرضا حیدری و زندگینامه حسین حیدری همسر مریم زاکانی

بیوگرافی حسین حیدری داماد علیرضا زاکانی

حسین حیدری, “داماد علیرضا زاکانی” شهردار تهران متولد دهه شصت و فارغ التحصیل دانشگاه شریف می باشد. او با “مریم زاکانی” دختر علیرضا زاکانی، شهردار فعلی تهران در دولت آیت الله رئیسی ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد.

سوابق و شغل حسین حیدری داماد زاکانی

حیدری بعد از فارغ التحصیلی در شرکت عرش مشغول بکار شد و شغل فعلی او مشاور و دستیار شهردار تهران است که در آبان ۱۴۰۰ از سوی علیرضا زاکانی (پدر همسرش) به این سمت منصوب شد

شرکت عرش با شرکت‌های بزرگ و معتبری چون راه‌آهن، بانک صادرات، همراه اول، بیمه تامین اجتماعی، دانشگاه صنعتی شریف و صندوق جمعیت سازمان ملل متحد همکاری دارد.

شرکت عمید رایانه شریف (عرش) در سال ۸۹ توسط چند نفر از فارغ‌التحصیلان برتر دانشگاه صنعتی شریف تاسیس شد و فعالیت این شرکت در زمینه طراحی اپلیکیشن و سامانه‌های تحت وب است و  اپلیکیشن‌های تلفن همراه «بادوم»، «خندوانه» و «گریپ‌فروت» را طراحی کرده است.

همچنین ببینید: بیوگرافی «علیرضا زاکانی» و همسر و فرزندانش + زندگی شخصی

 

سوابق و شغل حسین حیدری داماد علیرضا زاکانی

ازدواج با مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی

حسین حیدری سال ها پیش با “مریم زاکانی” فرزند علیرضا زاکانی ازدواج کرده و یک پسر دارد و مهریه همسرش مریم زاکانی ۱۴ سکه بهار آزادی است.

گفتنی است مریم زاکانی فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف است و مدرک کارشناسی ارشدش را نیز از دانشکده فناوری فدرال لوزان سوئیس در رشته علوم انسانی دیجیتال اخ کرده است.

مریم زاکانی بعد از فارغ التحصیلی در شرکت دانش‌ بنیان عمید رایانه شریف با نام اختصاری (عرش) مشغول بکار شد که در زمینه طراحی اپلیکیشن، سامانه‌های تحت وب و اینترنت اشیا فعالیت دارد.

مریم دو خواهر به نام‌های طیبه و زینب دارد و خواهرش زینب با برادر مسعود فیاضی (معاون علیرضا زاکانی در مرکز پژوهش‌های مجلس) ازدواج کرده است.

همکاری شرکت عرش با برنامه خندوانه باعث آشنایی رامبد جوان و حسین حیدری شد. جوان و حیدری شرکتی به نام «ایده نگار عرش» را تاسیس کردند. رامبد جوان عضو هیئت مدیره و حسین حیدری مدیر عامل این شرکت هستند.

مشاور و دستیار شهردار تهران

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حکمی حسین حیدری را به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری منصوب کرد.

12 دیدگاه در “بیوگرافی حسین حیدری داماد زاکانی و همسرش مریم زاکانی + عکس ها و سوابق

  1. سلطانعلی هاشم پور گفت:

    یکی از بدترین دوران تاریخ این کشور شاهد هستیم کسانیکه بدون هیچ تخصص و لیاقتی در پست های قرار گرفتن که ده درصد هم شایستگی اون پست ومقام ندارن و فقط با چاپلوسی به اونجا میرسن و بعد هم شروع به انواع فساد و رانت خواری میکنن چقدر اوضاع امروز کشور شبیه کشورهای میمونن که به سرعت در حال نابودی هستند

  2. مجید گفت:

    علیرضا گند زدی به رأی و باورمون نسبت به خودت..
    أه

  3. داود گفت:

    داداش !!!! میگید نابغه هست!!! یا نابغه با ژن خوب هست!!!!
    میخواد مشاوره بدون حقوق بده !!! خالصانه درراه خدا!!!! خب برای بدون حقوق بدون حکم نمیشه مشاوره داد در راه خدا!!!!

  4. fatemeh گفت:

    وقتی همه سر و ته یک کرباس بودند

  5. مریم گفت:

    دروغگو فراموشکارم میشه.
    قبل انتخابات برای رای جمع کردن خوب حرف میزدو شعار میداد .

  6. رضا گفت:

    بابا این بچه هنوز بلد نیست دست و صورت خود را بشوید چطور دستیار پایتخت میشه

  7. سلیمانی گفت:
    1
    5

    قلطی کردن راست و دروغ روش بی بی سی است که شما هم از این روش استفاده کرده اید. آقای حیدری فرزند دختر دارند نه پسر. زینب زاکانی همسر برادر مسعود فیاضی نیست. آقای حیدری از نخبگان شریف است که همراه دوستان خود پروژه های بزرگی را انجام داده اند. و تجارب خوبی دارند چه اشکالی دارد که در بهینه سازی شهرداری کمک کنند

  8. صفایی گفت:

    بابا، مشاور بدون حقوق که این همه جار و جنجال نداره، این بنده خدا نخبه شریف بوده و ۱۱ سالی هست که داره کارهای رایانه ای می کنه و شاید تجربه خوبی داشته باشه، شما باشی از پشر و دخترت یا عروس و دامادت (اگر وارد باشند) مشاوره نمی گیری؟

  9. مجتبی هاشمی گفت:

    دیرین دیرین
    یه چیز جدید بگین از اینجور انتصابات که زیاد بوده و خواهد بود و دیگه جا افتاده.بلاخره یه سفره ای پهن است و باید همه دور سفره جمع بشن

  10. محمدرضا گفت:

    امسال زاکانی علاوه بر ساختار اداری به ساختاری دینی و باور های آنها لطمه می زنند.

  11. صادق گفت:

    این مملکت هیچ وقت از بابت منصوبات روابط فامیلی درست نمیشه

  12. ناهید گفت:

    چشممون روشن
    اینم دولت انقلابی

نظرات