لباس دختر کفشدوزکی یک هدیه مناسب برای کودکان

0

تم لباس دختر کفشدوزکی یک هدیه ی ویژه برای تولد کودک است.پک کامل لباس دختر کفشدوزکی شامل لباس سرهمی، نقاب، جوراب، کفش و … می باشد.

ست لباس دختر کفشدوزکی برای هدیه ی تولد

لباس دختر کفشدوزکی یک کادوی زیبا و جذاب برای دختر بچه ها است تصور کنید تم جشن تولد کودک شما دختر کفشدوزکی باشد و شما برای شب تولد او یک سورپرایز ویژه داشته باشید. بله لباس دختر کفشدوزکی هدیه ی ویژه ی شب تولد کودک شما است. می توانید لباس دختر کفشدوزکی را از وب سایت ما متناسب با سایز کودک خود تهیه کنید و لباس را در اسرع وقت از درب منزل خود تحویل بگیرید.

انیمیشن دختر کفشدوزکی

اسم اصلی انیمیشن دختر کفشدوزکی، معجزه گر یا معجزه آسا می باشد این انیمیشن براساس داستان های مردعنکبوتی، هالک، بتمن و … که در دسته ی داستان های ابرقهرمانی قرار می گیرند ساخته شده است البته در این انیمیشن تنها مردها قهرمان نیستند دختری به نام مرینت که اهل فرانسه است یکی از ابر قهرمان های این انیمیشن است سنت شکنی این کارتون در رابطه با جنسیت ابر قهرمان ها بسیار مورد توجه دختر بچه ها قرار گرفته است و سبب محبوبیت بسیار این کارتون شده است.آدریان اگرست ابرقهرمان دیگر این کارتون است که به همراه مرینت وظیفه ی حفاظت از شهر در برابر نیروهای شرور را دارند در راه این هدف نگینی به نام معجزه آسا به این دو نوجوان کمک می کند به نحوی که مرینت تبدیل به دختر کفشدوزکی و آدریان تبدیل به گربه شرور می شود و به جنگ شرور شهر می روند. تا به حال سه فصل از این انیمیشن پر مخاطب ساخته شده است در فصل اول مرینت با استاد فو آشنا می شود و نگین معجزه گر را از او می گیرد.فصل دوم شخصیت شرور قرمز وارد داستان می شود و ماجراهای حفاظت از مردم شهر آغاز می شود.

 لباس دختر کفشدوزکی

خرید لباس دختر کفشدوزکی

کودکان عاشق تقلید کردن هستند آن ها بعد از کشف خود در نوزادی به مرور یاد می گیرند که از پدر و مادر یا خواهر و برادر خود تقلید کنند. علاوه بر این تخیل کودک در حدود سه سالگی آغاز می شود و با افزایش سن تخیل او شکل می گیرد کودکان دوست دارند خود را جایگزین شخصیت های کارتونی به ویژه ابر قهرمان ها بگذارند زیرا آن ها علاقه دارند کارهای بزرگ و خوب انجام دهند تا بدین وسیله توجه اطرافیان را به سمت خود جلب کنند خرید لباس دختر کفشدوزکی توسط شما این نوید را به کودک می دهد که شما متوجه تخیلات او هستید کودک احساس می کند شما نیز او را در این بازی به نوعی همراهی کرده اید و سبب دلگرمی کودک می شود بدین ترتیب قوه ی تخیل او گسترش پیدا می کند شاید با خرید لباس دختر کفشدوزکی برای دخترتان در آینده او یک نویسنده، بازیگر و… شود و موقعیت آینده خود را مدیون حمایت های شما از خودش در دوران کودکی بداند. همراهی با کودک و شریک شدن در تخیل او موجب خلق موقعیت های بیشماری در آینده برای وی خواهد شد.خرید لباس دختر کفشدوزکی در روز تولد دخترتان بهترین هدیه برای او خواهد بود.

تولید داخلی لباس دختر کفشـدوزکی

اولین تولیدات لباس دختر کفشدوزکی در خارج از کشور به ویژه چین بود. همانطور که می دانید کشور ما در تحریم است از سوی دیگر واردات این نوع از اجناس نیز غیر قانونی است. افزایش روزافزون قیمت دلار، تورم و گاهی اوقات سوء استفاده از وضعیت موجود سبب شده است این لباس با قیمت بسیار بالاتری از قیمت واقعی خود به دست مصرف کننده برسد از این رو شاید هر خانواده ای نتواند این محصول را برای دختر خود خریداری کند و به طور کل قید خرید لباس شخصیت کارتونی کفشدوزکی را بزند اما نگران نباشید فروشگاه ما اقدام به طراحی و دوخت لباس دختر کفشدوزکی کرده است و پکیج کامل این لباس در فروشگاه ما موجود می باشد.پکیج کامل لباس دختر کفشدوزکی شامل کلیه ی لوازم مورد استفاده در انیمیشن است به ویژه لباس سرهمی دختر کفشدوزکی که سعی شده از مخمل با کیفیت دوخته شود همان طور که می دانید آن چیزی که در دوخت لباس کودک بسیار مورد توجه قرار گرفته می شود جنس پارچه و نخ مورد استفاده می باشد زیرا پوست کودک بسیار حساس است  از اینرو فروشگاه ما سعی کرده است در این زمینه حداکثر دقت را داشته باشد و لباس دختر کفشدوزکی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما ارائه دهد.

لباس دختر کفشدوزکی

کیفیت لباس دختر کفشـدوزکی

همانطور که گفته شد کیفیت لباس کودک بسیار حائز اهمیت است زیرا پارچه لباس نامرغوب باشد امکان دارد پوست کودک دچار اگزما یا خراشیدگی شود. از سوی دیگر قیمت هم یکی از فاکتورهای مهم خانواده ها برای خرید لباس می باشد. همانطور که گفته شد قیمت لباس های خارجی بسیار بالا است و از طرفی بعضی از این لباس ها کیفیتی به مراتب پایین تر از لباس داخلی دارند به همین علت خرید لباس دختر کفشدوزکی داخلی گزینه ی بسیار مناسب تری است.نکته ای که در رابطه با کیفیت لباس دختر کفشدوزکی وجود دارد این است که زمانی که این لباس را برای کودک خود خریداری می کنید او بسیار خوشحال می شود و ذوق می کند شاید از علاقه زیاد دوست داشته باشد برای چند روز متوالی این لباس را بپوشد یا حتی گاهی شب را هم با همان لباس می خوابد در این زمان کیفیت لباس بسیار اهمیت پیدا می کند زیرا معمولا شست و شوی لباس موجب خرابی و از بین رفتن بافت آن می شود و اگر شما لباس نامرغوبی خریداری کنید مجبور می شوید دوباره یک لباس دیگر بخرید به این ترتیب ضرر کرده اید اما با خرید از فروشگاه کالایاب خیالتان از بابت کیفیت لباس آسوده باشد و هر چند بار که لازم است لباس را بشویید.

ویژگی های لباس تم دختر کفشـدوزکی

تم دختر کفشدوزکی در میان دختربچه ها بسیار محبوب است از این رو تولید کنندگان لباس کودک تمام ملزومات این لباس را تولید می کنند که عبارتند از:

  •       لباس سرهمی با زمینه ی قرمز و دایره های مشکی
  •       نقاب به همان رنگ از جنس پارچه ای لطیف
  •       کیف، کفش، جوراب

جنس پارچه ی لباس از نوع مرغوب نخ و پارچه های کشی می باشد. معمولا این لباس را در ۵ سایز تولید می کنند که عبارتند از:

  •       سایز ۴۵ مناسب کودکان ۴ تا ۵ ساله
  •       سایز ۵۰ مناسب کودکان ۶ تا ۷ ساله
  •       سایز ۵۵ مناسب کودکان ۸ تا ۹ ساله
  •       سایز ۶۰ مناسب کودکان ۱۰ تا ۱۱ ساله
  •       سایز ۶۵ مناسب کودکان ۱۲ تا ۱۳ ساله

لباس دختر کفشدوزکی

خرید لباس تم دختر کفشـدوزکی

برای خرید لباس تم دختر کفشدوزکی می توانید به لیست قیمت آن در سایت فروشگاه ما و سایر سایت ها مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که کمترین قیمت در عین حال بالاترین کیفیت لباس تم دختر کفشدوزکی در فروشگاه ما می باشد. تنها با یک کلیک می توانید وارد قسمت خرید لباس تم دختر کفشدوزکی شوید سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید به این ترتیب لباس در اسرع وقت بدست شما خواهد رسید. شما هم می توانید ست کامل لباس را در پکیج های زیبا سفارش دهید و هم می توانید اکسسوری های لباس را جداگانه سفارش دهید کار با پست برای شما ارسال می شود .

نظرات