برنامه و نتایج مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱ + ساعت مسابقات ایران

0

نتایج مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱ + ساعت مسابقات کشتی فرنگی ایرانی

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱ از پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ماه به میزبانی نروژ آغاز شده و تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با ۱۰ فرنگی کار سجاد عباس پور ،مهرداد مردانی، میثم دلخانی، محمدرضا گرایی، محمدرضا مختاری، محمدعلی گرایی، پژمان پشتام، رامین طاهری
محمدهادی ساروی، علی اکبر یوسفی در این مسابقات حضور دارد. این مسابقات از ۱۵ مهر تا ۱۸ مهر در اسلو نروژ برگزار میشود.

برنامه و نتایج مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان نروژ 2021 + ساعت مسابقات ایران

در ادامه میتوانید برنامه ، نتیجه و و تاریخ و ساعت مسابقات کشتی گیران فرنگی کار ایرانی در مسابقات جهانی کشتی فرنگی نروژ را ملاحظه کنید

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در اسلو پایتخت نروژ برگزار شد و ۱۰ فرنگی ایران در این رقابت‌ها رقیبان خود را شناختند.

اختلاف ساعت ایران با نروژ یک ساعت و نیم است به طوری که ساعت ۱۰:۳۰ به وقت نروژ ساعت ۱۲ به وقت ایران است.

عباس پور، مختاری، گرایی و پشتام فردا (۱۵ مهر) استارت می زنند

۱۰ فرنگی کار ایرانی بعد از انجام قرعه کشی، رقبای خود را در مسابقات جهانی نروژ شناختند.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر (پنج شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰) و با برگزاری مسابقات اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم آغاز می شود و سجاد عباس پور، محمدرضا مختاری، محمدعلی گرایی و پژمان پشتام نمایندگان ایران در روز اول به مصاف حریفان خود می روند.

 

برنامه مسابقات کشتی فرنگی ایران در ۲۰۲۱

مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در شهر اسلو نروژ برگزار شد.

سجاد عباسپور در وزن ۵۵ کیلوگرم در دور نخست به مصاف مکس نوری از آمریکا می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی میان نوریار حاخویان از ارمنستان و فابین اشمیت آلمان کشتی می گیرد.

مهرداد مردانی در وزن ۶۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم با رضوان آرنات دارنده مدال برنز اروپا از رومانی مبارزه می کند وی در دور سوم به مصاف برنده دیدار میان گئورگ غریبیان قهرمان اروپا از ارمنستان و دالتون روبرتس از آمریکا می رود.

در این وزن ۱۹ نفر شرکت کرده اند.

میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان ساموئل جونز از آمریکا و دنیز منیکسه از آلمان می رود.

در این وزن ۲۱ نفر حضور دارند.

محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم با تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن کشتی می گیرد.

در این وزن ۲۷ نفر حضور دارند.

محمدرضا مختاری در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست با کریستوف بورگر از اتریش کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان لئوس درمولا از اسلواکی و جی یول لی از کره جنوبی می رود.

در این وزن ۲۷ نفر حضور دارند.

محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول به مصاف آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه بین گلا بولکوادزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان و دی بریتو از برزیل می رود.

در این وزن ۳۱ نفر حضور دارند.

پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم در دور نخست به مصاف سینگ هارپریت از هند می رود

در این وزن ۲۷ نفر حضور دارند.

رامین طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم در دور اول با میهایل برادو از مولداوی کشتی می گیرد. وی در صورت پیروزی در این مبارزه در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان آلان ورا گارسیا از آمریکا و تورپان بیسلطان اف از دانمارک می رود.

در این وزن ۲۵ نفر حضور دارند.

محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با آرتور سارگسیان قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از روسیه مبارزه می کند.

در این وزن ۲۷ نفر حضور دارند.

🥇ساروی مدال طلا گرفت.

🔹محمد هادی ساروی دارنده مدال برنز المپیک از ایران شنبه شب با پیروزی مقابل حریف مجارستانی خود به مدال طلای وزن ۹۷کیلوگرم رقابت های جهانی نروژ دست یافت.

علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده دیدار میان آراتا سونودا از ژاپن و داوید اوواسپیان دارنده مدال زیر ۲۳ سال جهان از ارمنستان کشتی می گیرد.

در این وزن ۲۲ نفر حضور دارند.

ساعت و تاریخ مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان نروژ 2021 + ساعت مسابقات ایران

ترکیب فرنگی کاران ایرانی در مسابقات جهانی نروژ

شاگردان محمد بنا بامداد امروز راهی نروژ شدند و از روز پنجشنبه کار خود را در مسابقات جهانی آغاز خواهند کرد.

ترکیب فرنگی کاران ایران هم در این دوره از مسابقات جهانی نیز به این شرح است:

۵۵ کیلوگرم: سجاد عباس پور

۶۰ کیلوگرم: مهرداد مردانی

۶۳کیلوگرم: میثم دلخانی

۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی

۷۲ کیلوگرم: محمدرضا مختاری

۷۷ کیلوگرم: محمد علی گرایی

۸۲ کیلوگرم: پژمان پشتام

۸۷ کیلوگرم: رامین طاهری

۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی و ۱۳۰ کیلوگرم: علی اکبر یوسفی به سرمربیگری محمد بنا

آخرین طلایی کشتی فرنگی نیز حمید سوریان است که سال ۲۰۱۴ توانست در تاشکند مدال طلا را به‌دست آورد.

تیم ملی کشتی فرنگی به سرمربیگیری محمد بنا و  مربیان: بهروز حضرتی پور، رسول جزینی، لقمان رضایی، عادل بالی تبار، رحیم گیوی کار خود از ۱۵ مهر  با ۱۰ کشتی گیر فرنگی ایرانی در نروژ آغاز می کنند.

ماساژور: محمد علیزاده

متخصص تغذیه: دکتر رامین امیرساسان

پزشکیار: امید قاسمی و اسامی داوران کشتی فرنگی قهرمانی جهان نروز

تاریخ و ساعت مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱

برنامه فرنگی کاران ایرانی در این مسابقات به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۴ مهرماه:

ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰: مراسم قرعه کشی تمامی اوزان دهگانه کشتی فرنگی

پنج شنبه ۱۵ مهرماه:

ساعت ۸:۱۵ تا ۸:۴۵: مراسم وزن کشی اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۴:۳۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۶:۴۵ تا ۱۷:۴۵: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی

جمعه ۱۶ مهرماه:

ساعت ۸ تا ۸:۱۵: وزن کشی مجدد اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۸:۱۵ تا ۸:۴۵: وزن کشی اوزان ۶۰، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۴:۳۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۶۰، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی و شانس مجدد اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۷ تا ۱۷:۴۵: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۶۰، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۸ تا ۲۱: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی

شنبه ۱۷ مهرماه:

ساعت ۸ تا ۸:۱۵: وزن کشی مجدد اوزان ۶۰، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۸:۱۵ تا ۸:۴۵: وزن کشی اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۴:۳۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی و شانس مجدد اوزان ۶۰، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۷ تا ۱۷:۴۵: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۰، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی

اخبار مربوط به مسابقات روز شنبه   :

روز گذشته به جز مهرداد مردانی که از دور رقابت ها کنار رفت و ۶ امتیاز با حضور در مرحله یک چهارم نهایی برای ایران کسب کرد، علی اکبر یوسفی در ۱۳۰ کیلو و محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلو به فینال راه یافتند. این دو فرنگی کار ایرانی که امشب برای کسب مدال طلا روی تشک می روند، حداقل هر کدام ۲۰ امتیاز و حداکثر ۲۵ امتیاز می توانند برای تیم ملی ایران در بخش تیمی اندوخته داشته باشند. ضمن اینکه آخرین طلای کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی در سال ۲۰۱۴ توسط حمید سوریان کسب شده و حالا بعد از ۷ سال همه در انتظار طلایی شدن شاگردان بنا در نروژ هستند.
علاوه بر این دو فینالیست، در روز سوم مسابقات و در سه وزن پایانی، میثم دلخانی در ۶۳ کیلو، محمدرضا گرایی در ۶۷ کیلو و رامین طاهری در ۸۷ کیلو روی تشک رفته اند. در پایان رقابت های صبح امروز محمدرضا گرایی، قهرمان المپیک توکیو و میثم دلخانی، فرنگی کار جوان ایران به نیمه نهایی راه یافتند و رامین طاهری قبل از نیمه نهایی متوقف شد و امیدوار است رقیبش به فینال برسد تا به گروه شانس مجدد راه پیدا کند.

۶۳ کیلوگرم:

* در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی که قبلا سابقه حضور در مسابقات جهانی را داشته، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف دنیز منیکسه از آلمان رفت. بعد از گذشت حدود یک دقیقه از کشتی، داوران به کشتی گیر آلمانی اخطار دادند. دلخانی در حالت خاک توانست ۴ بارانداز متوالی را اجرا کند و با نتیجه ۹ بر صفر در کمتر از دو دقیقه به برتری برسد و به یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

* میثم دلخانی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین قرار گرفت و در یک جدال سخت و دشوار با اینکه سه بر یک از حریف عقب افتاده بود، در فاصله یک دقیقه مانده به پایان توانست کشتی گیر اوکراینی را خاک کرده و نتیجه را سه بر سه کند. این نتیجه به معنای پیروزی دلخانی بود چون او امتیاز آخر را به دست آورد و راهی نیمه نهایی شد.

* بدین ترتیب دلخانی باید عصر امروز برای رسیدن به فینال به مصاف برنده کشتی گیران آذربایجان و کره جنوبی برود.
۶۷ کیلوگرم:
* در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی، قهرمان المپیک توکیو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن قرار گرفت. گرایی که نتوانست از فرصت به وجود آمده در خاک استفاده کند و اسیر فنون حریف شد، ۶ بر یک عقب افتاد. او در فاصله یک دقیقه مانده به پایان کشتی حریف را به پل زد و کشتی را ۶ بر ۵ کرد، اما اجازه نداد کشتی گیر ژاپنی از پل بیرون بیاید و او را ضربه فنی کرد تا از یک شکست غیرمنتظره فرار کند. بدین ترتیب گرایی راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و در این مرحله به مصاف حسرت جعفراف از آذربایجان می رود.

* در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی مقابل جعفراف از آذربایجان قرار گرفت. بعد از اخطار داوران به حریف، گرایی توانست در خاک به زیبایی دو بار سالتوبارانداز را اجرا کند و ۹ بر صفر پیش بیفتد. اعتراض مربیان حریف هم رد شد تا نتیجه نهایی ۱۰ بر صفر به سود گرایی باشد.

* بدین ترتیب محمدرضا گرایی عصر امروز در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی گیران صربستان و گرجستان می رود.

۸۷ کیلوگرم:
* در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول مقابل میهایل برادو از مولداوی قرار گرفت. در تایم اول داوران به حریف مولداویایی اخطار دادند و طاهری توانست یک بار حریف را بارانداز کند و ۳ بر صفر پیش بیفتد. در ادامه تایم اول یک امتیاز به برادو رسید. در تایم دوم نیز داوران یک اخطار به طاهری و یک امتیاز به حریف دادند، اما همین نتیجه تا پایان از سوی طاهری حفظ شد تا او ۳ بر ۲ در یک کشتی نزدیک به برتری برسد. وی در دور بعد به مصاف تورپال بیسلطان اف از دانمارک می رود.

* در دور دوم وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری مقابل تورپال بیسلطان اف از دانمارک قرار گرفت. در حالی که طاهری در تایم اول فرصت اجرای فن در خاک را از حریف داشت، نتوانست از این فرصت استفاده کند و با اخطاری که در تایم دوم گرفت، با نتیجه یک بر یک هم بازنده بود. در لحظات پایانی که طاهری سعی می کرد امتیاز برتری را بگیرد، در خاک حریف نشست و نتیجه را ۳ بر یک واگذار کرد.
* بدین ترتیب رامین طاهری باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا او نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

۹۷ کیلوگرم:
* در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی که دیروز رقبایی از کشورهای روسیه، گرجستان و ایتالیا را با اقتدار پشت سر گذاشت، امشب در فینال به مصاف الکس زوکه از مجارستان می رود.

۱۳۰ کیلوگرم:
* در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی دیروز رقبایی از کشورهای ارمنستان، نروژ و شیلی را برای رسیدن به فینال کنار زد و امشب برای کسب مدال طلا به مصاف زورابی گدخوری دارنده مدال برنز اروپا از روسیه می رود.

اسامی فینالیست های سه وزن دوم به شرح زیر است:
۶۰ کیلوگرم: ویکتور چیوبانو (مولداوی) – ژولامان شارشنبکوف (قرقیزستان)
۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی (ایران)- الکس زوکه (مجارستان)
۱۳۰ کیلوگرم: علی اکبر یوسفی (ایران) – زورابی گدخوری (روسیه)

یکشنبه ۱۸ مهرماه:

ساعت ۸ تا ۸:۱۵: وزن کشی مجدد اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰: مسابقات شانس مجدد اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی

نظرات