بیوگرافی محمدهادی ساروی کشتی گیر ایرانی و همسرش + عکسهای خانوادگی و مسابقات

1

محمدهادی ساروی (Mohammadhadi Saravi) کشتی گیر فرنگی کار و ورزشکار تیم ملی کشتی آقایان ایران است. به مناسبت حضور او در بازی های مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان، تصمیم به معرفی کامل این ورزشکار ملی گرفته ایم. ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل محمدهادی ساروی، زندگینامه، فعالیت های ورزشی، معرفی خانواده و پیج اینستاگرام محمدهادی ساروی و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج و همسرش و پیوستنش به تیم ملی کشتی ایران می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی محمدهادی ساروی کشتی گیر ایرانی و همسرش + عکسها و افتخارات

 

بیوگرافی محمدهادی ساروی

محمد هادی ساروی، کشتی گیر فرنگی کار و ورزشکار تیم ملی کشتی آزاد ایران در ۱۶ دی ۱۳۷۶ در آمل استان مازندران متولد شد. او دارای  ۹۷ کیلوگرم وزن است. وی در سن ۹ سالگی پدر خودش را از دست داد و با مادر و تنها برادرش زندگی کرد. گفتنی است او فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشکده سماء آیت الل آملی شهرستان آمل می باشد.

 

فعالیت های ورزشی

ساروی زمانی که ۱۴ سال داشت به طور جدی وارد عرصه کشتی شد. ساروی کشتی را از تیم‌های پایه زیر نظر حسن حسین‌زاده شروع کرد و بخاطر علاقه به قاسم رضایی رشته فرنگی را انتخاب نمود.

بیوگرافی محمدهادی ساروی

محمد هادی در سال ۱۳۹۷ وقتی ۲۱ ساله بود با تیم ملی جوانان در وزن ۸۷ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلا رسید. ایشان یکسال بعد در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در شهر ترناوای اسلوکی هم به مقام قهرمانی رسید و در همین سال قهرمان امیدهای آسیا شد.

زندگینامه محمدهادی ساروی

او در بهمن ۱۳۹۸ با تیم ملی بزرگسالان به مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا رسید. وی دو سال بعد در ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان با کسب مدال طلا ، سهمیه المپیک توکیو را هم بدست آورد.

 

همسر محمدهادی ساروی

محمد هادی مجرد است. او هنوز ازدواج نکرده است.

محمدهادی ساروی و همسرش

 

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این قهرمان کشتی با نشانی mohammadhadi_saravi در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

 

عکسهای جدید محمدهادی ساروی

عکس جدید محمدهادی ساروی

عکس جدید محمدهادی ساروی

عکس جدید محمدهادی ساروی

عکس جدید محمدهادی ساروی

عکس جدید محمدهادی ساروی

با ما همراه باشید.

1 دیدگاه در “بیوگرافی محمدهادی ساروی کشتی گیر ایرانی و همسرش + عکسهای خانوادگی و مسابقات

  1. Parinaz گفت:

    زنده باشی پهلوان

نظرات