بیوگرافی و عکس های جدید محمد علی گرایی کشتی گیر المپیکی ایران

0

محمد علی گرایی (Mohammad ali Geraei) کشتی گیر فرنگی کار و عضو تیم ملی کشتی فرنگی است. به مناسبت حضور او در بازی های المپیک توکیو ۲۰۲۱، تصمیم به معرفی کامل این ورزشکار ملی گرفته ایم. ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل محمدعلی گرایی ، زندگینامه ، فعالیت های ورزشی ، معرفی خانواده و پیج اینستاگرام و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید

محمدعلی گرایی | بیوگرافی محمد علی گرایی کشتی فرنگی و همسرش+ خانواده و افتخارات.

بیوگرافی محمد علی گرایی کشتی گیر

محمدعلی گرایی در (۱۲ اردیبهشت ۱۳۷۳ در شیراز)، متولد شد، او کشتی گیر و فرنگی کار اهل ایران است که سابقه عضویت در تیم ملی کشتی فرنگی ایران را در کارنامه ورزشی خود دارد و دارنده مدال های رنگارنگ در میادین جهانی از جمله برنده مدال برنز مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷، مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، مدال طلای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۱۷، مدال نقره مسابقات جام تختی ۹۳، مدال نقره مسابقات کشتی قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ و مدال برنز تیمی جام جهانی کشتی ۲۰۱۷ آبادان را دارد.

بیوگرافی محمد علی گرایی کشتی گیر

خانواده و زندگی شخصی

علی گرایی در خانواده ای کاملا ورزشی و اهل کشتی به دنیا آمده است. او برادر بزرگتر محمدرضا گرایی دیگر فرنگی کار کشورمان است.

وی درباره خانواده اش گفته : ما سه برادر هستیم که حسین برادر بزرگ‌تر من و متولد ۷۱ است. هر سه ما ابتدا ژیمناستیک کار می‌کردیم که بعد از شش سال مربی‌مان گفت که به ژیمناستیک در ایران بها داده نمی‌شود و خودش دست ما را گرفت و به کشتی فرنگی معرفی کرد.»

وی درباره اینکه چقدر امیدوار است به همراه برادرش در المپیک هم مدال بگیرد، این پاسخ را داد: «ما دو تا که هیچ. من امیدوارم به همراه حسین برادرم که در وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی می‌گیرد، هر سه راهی المپیک شویم و مدال بگیریم. من یک خواهر دارم .

ازدواج و همسر محمد علی گرایی

محمدعلی گرایی ازدواج و متاهل می باشد، او درباره همسر و خانواده اش گفت: از خانواده و همسرم تشکر می‌کنم که شرایط سخت اردوها را تحمل کرد و موفقیت خود را مدیون آنها می دانم

مدال گرفتن محمد علی گرایی در المپیک

سوابق ورزشی

محمدعلی گرایی از نوجوانی به همراه برادرش محمدرضا بطور حرفه ای وارد کشتی شد.

او مدال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را در سال ۲۰۱۷ در وزن ۷۱ کیلوگرم در کشتی فرنگی از آن خود کرده است.

محمدعلی در دیدار فینال وزن ۷۱ کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مصاف روسلان ساریف از قرقیزستان رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید.

فعالیت های ورزشی محمد علی گرایی

از دیگر افتخارات و درخشش های این کشتی گیر شیرازی، کسب مدال برنز در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ و مدال نقره قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ و مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ ، مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ ، مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۹ ، مدال طلای المپیک ارتش‌ها ۲۰۱۵، نفر سوم ارتش‌های جهان مقدونیه ۲۰۱۶ و مدال طلای جام زومباتلی مجارستان ۲۰۱۶ و برنده مدال برنز مسابقات سیزم ۲۰۱۶ اسکوپیه و …. می باشد که با کسب این مدال ها توانسته افتخارات زیادی را برای ایران به دست آورد.

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این قهرمان کاراته با نشانی aligaraii در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

صفحه اینستاگرام محمدعلی گرایی

 

محمد علی گرایی در المپیک توکیو

محمدعلی گیرایی کشتی گیر ایرانی با مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۹ سهمیه المپیک را کسب کرد و جزو ورزشکارانی است که بورسیه IOC به او تعلق گرفته و خوشبختانه توانسته به سهمیه المپیک هم دست پیدا کند.

در کاروان المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی ایران علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم ۵ نماینده کشتی فرنگی ایران در بازی‌های المپیک توکیو با سرمربیگری محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی هستند

محمد علی گرایی در المپیک توکیو

افتخارات محمدعلی گرایی قهرمان کشتی آسیا

• مدال برنز مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷
• مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸
• مدال طلای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۱۷
• مدال نقره مسابقات جام تختی ۹۳
• مدال نقره مسابقات کشتی قهرمانی آسیا ۲۰۱۵
• مدال برنز تیمی جام جهانی کشتی ۲۰۱۷ آبادان
• مدال نقره قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸
• مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۹
• مدل برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۹
• مدال طلای المپیک ارتش‌ها ۲۰۱۵
• نفر سوم ارتش‌های جهان مقدونیه ۲۰۱۶
• مدال طلای جام زومباتلی مجارستان ۲۰۱۶
• برنده مدال برنز مسابقات سیزم ۲۰۱۶ اسکوپیه
و ….

عکس های جدید محمد علی گرایی

عکس جدید محمد علی گرایی 1400 و برادرش محمدرضا

عکس جدید محمدعلی گرایی 1400

 کشتی محمد علی گرایی

محمد علی گرایی و همسرش

عکس جدید محمد علی گرایی 1400

نظرات