آموزش ثبت نام ۳۰ گیگ اینترنت رایگان دانشجویان و طلاب مهر ۱۴۰۰ + کد فعالسازی

0

آموزش ثبت نام ۳۰ گیگ اینترنت رایگان دانشجویان و طلاب مهر ۱۴۰۰ + کد فعالسازی

نحوه ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویان و طلاب در سامانه ICTGifts.Ir با کد فعالسازی برای دریافت بسته ۳۰ گیگ هدیه اینترنت رایگان دانشجویی و طلاب برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ را در این بخش از مجله حرف تازه برای شما قرار دادیم

آموزش ثبت نام 30 گیگ اینترنت رایگان دانشجویان و طلاب مهر 1400 + کد فعالسازی

راهنمای ثبت نام ۳۰ گیگ اینترنت رایگان دانشجویان و طلاب

همه اساتید دانشگاه ۶۰ گیگ اینترنت رایگان برای ۶ ماهه اول سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ دریافت میکند و برای همه دانشجویان و طلاب نیز ۳۰ گیگ هدیه اینترنت رایگان از مهر ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات با بیان اینکه ثبت‌نام برای دریافت اینترنت رایگان معلمان، اساتید دانشگاه و حوزه، طلاب و دانشجویان به‌زودی آغاز خواهد شد، گفت: برای دانشجویان و طلاب بسته ۳۰ گیگابایتی به مدت ۶ ماه در نظر گرفته شده است.

ستار هاشمی درباره بسته‌های اینترنت رایگان تخصیص یافته برای اساتید حوزه و دانشگاه و معلمان نیز خاطرنشان کرد: برای اساتید دانشگاه بسته ۶۰ گیگابایتی، برای معلمان ۴۰ گیگابایت و برای دانشجویان و طلاب بسته ۳۰ گیگابایتی به مدت ۶ ماه در نظر گرفته شده است.

آدرس سامانه ثبت نام بسته ۳۰ اینترنت رایگان دانشجویی و طلاب

دانشجویان و طلاب برای ثبت نام و دریافت بسته ۳۰ اینترنت رایگان دانشجویی و طلاب، باید برای فعال‌سازی آن به سایت https://ictgifts.ir/ مراجعه کنند.

متقاضیان باید در این سایت کد ملی و شماره تلفنی که به نام خودشان است را وارد کنند. پس از دریافت این اطلاعات و تائید صحت آن‌ها، اسامی نهایی در مدت زمان منطقی در اختیار اپراتورها قرار می‌گیرد تا ترافیک رایگان به حساب‌شان افزوده شود.

زمان ثبت نام

زمان ثبت نام متعاقبا اعلام میشود. بسته‌های اینترنت رایگان امکانی بود که وزارت ارتباطات به نمایندگی از دولت برای روشن نگه داشتن چراغ آموزش در کشور در چند مرحله به دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه و حوزه اختصاص داد.

 

نظرات