کد فعالسازی ۴۰ گیگ اینترنت رایگان معلمان مهر ۱۴۰۰ از سامانه ctgifts.ir + نحوه ثبت نام

15

نحوه ثبت نام و فعالسازی ۴۰ گیگ اینترنت رایگان معلمان مهر ۱۴۰۰

کد فعالسازی ۴۰ گیگ اینترنت رایگان معلمان مهر ۱۴۰۰ از سامانه ctgifts.ir و نحوه ثبت نام و فعال سازی بسته اینترنت ۴۰ گیگ برای شش ماهه اول سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ به همراه زمان فعال سازی و مهلت استفاده و نحوه استعلام را در ادامه در مجله حرف تازه مشاهده کنید

کد فعالسازی 40 گیگ اینترنت رایگان معلمان مهر 1400 از سامانه ctgifts.ir + نحوه ثبت نام

۴ مهر ۱۴۰۰ – همه معلمان ۴۰ گیگ اینترنت رایگان از مهر ۱۴۰۰ برای استفاده بهتر از شبکه اجتماعی دانش‌آموزی «شاد» دریافت می کنند. معلمان و دبیران و اساتید برای ثبت نام و فعالسازی ۴۰ گیگ اینترنت رایگان برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ از اول مهر به سامانه ictgifts.ir مراجعه کنند

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: برای استفاده بهتر از شبکه اجتماعی دانش‌آموزی «شاد» همه معلمان ۴۰ گیگ اینترنت رایگان دریافت می‌کنند.

زمان آغاز ثبت‌نام ۴۰ گیگ اینترنت رایگان معلمان

محمود حبیبی اظهار داشت: به زودی بسته ۴۰ گیگ اینترنت رایگان در اختیار معلمان، قرار خواهد گرفت که به منظور استفاده معلمان در ۶ ماهه اول سال تحصیلی خواهد بود و آموزش دانش‌آموزان در شبکه‌های مجازی از جمله شبکه دانش‌آموزی شاد دنبال شد.

نسخه جدید شبکه آموزشی دانش‌آموزی به اختصار شاد، روز ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید رونمایی شد و قرار است ۷۰ درصد دانش‌آموزان نیز در مهرماه از این شبکه استفاده کنند.

با آغاز مهرماه وزارت ارتباطات در راستای مسئولیت اجتماعی خود در آموزش الکترونیکی، مانند سال‌ گذشته، اینترنت شبکه دانش‌آموزی شاد را رایگان اعلام کرد. ضمن این که برای معلمان، اساتید دانشگاه و حوزه، دانشجویان و طلاب بسته اینترنت رایگان در نظر گرفت.

وی افزود: هر کدام از دانش‌آموزان، اولیا و معلمان در سراسر کشور به سامانه شاد متصل شوند، این ترافیک رایگان خواهد بود و از بسته کاربری افراد، چیزی کسر نخواهد شد. این مسئله به‌تمامی اپراتورهای کشور ابلاغ شده است.

هاشمی درباره بسته‌های اینترنت رایگان تخصیص یافته برای اساتید حوزه و دانشگاه و معلمان نیز خاطرنشان کرد: با توجه به مسئولیت اجتماعی که وزارت ارتباطات در راستای حمایت از آموزش الکترونیکی دارد، بسته‌های اینترنت هدیه‌ای برای اساتید حوزه و دانشگاه، معلمین و طلاب در نظر گرفته است. برای اساتید دانشگاه بسته ۶۰ گیگابایتی، برای معلمان ۴۰ گیگابایت و برای دانشجویان و طلاب بسته ۳۰ گیگابایتی به مدت ۶ ماه در نظر گرفته شده است.

سامانه ثبت نام

معلمان، باید برای فعال‌سازی آن به سایت https://ictgifts.ir/ مراجعه کنند. متقاضیان باید در این سایت کد ملی و شماره تلفنی که به نام خودشان است را وارد کنند. پس از دریافت این اطلاعات و تائید صحت آن‌ها، اسامی نهایی در مدت زمان منطقی در اختیار اپراتورها قرار می‌گیرد تا ترافیک رایگان به حساب‌شان افزوده شود.

مهلت استفاده

وی گفت: نکته مهم این است که ترافیک بسته هدیه از زمان فعال سازی به مدت ۶ ماه اعتبار دارد و حتی اگر با تأخیر زمانی نیز فعال شود، از همان روز به مدت ۶ ماه در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.

15 دیدگاه در “کد فعالسازی ۴۰ گیگ اینترنت رایگان معلمان مهر ۱۴۰۰ از سامانه ctgifts.ir + نحوه ثبت نام

  1. بیرامی دبیر الکترونیک گفت:

    دولت وقتی ماشین ها را جریمه می‌کنه هم بهت SMS میده ،هم مادام العمر در سایت قرار میده، ولی برای یه هدیه کمترین اطلاع رسانی می‌کنه و کمترین زمان ثبت نام براش اختصاص میده!!!

  2. مروت افشاری گفت:

    من مستاجرم شماره تلفن ثابت خونه اجاره ای زادادم چرافعال نشده

  3. محسن گلستانی فر گفت:

    با سلام من در موعد مقرر ثبت نام کردم ولی متاسفانه تاکنون فعال نشده است لطفا پیگیری بفرمایید

  4. مریم امیری گفت:

    من ثبت نام نکرده ام باید چکار کنم لطفا تمدید کنید

  5. ندا گفت:

    سلام،من ثبت نام کردم،فعال شد،از ۱۰ ابان غیر فعال شده و فقط شاد رو باز میکنه،جریان چیههه؟؟؟چرا اینطور شده؟؟بازنشسته ها خونه نشستن و با همین هدیه ۲۴سااعت واتس اپ و اینستا و تلگرام چک میکنن،زنگ زدم ۹۹۹۰ گفت فقط شاد میتونید کار کنید،کسی این مشکلو داره؟؟؟یا با همراه اول فقط منم ک تنها هستم

  6. شمسی رزمجو گفت:

    سلام ببخشید اینترنت من فعال نشده و ثبت نام کردم

  7. علی گفت:

    سلام من هدیه معلمان را ثبت نام کردم وپغام موفق بود را بهم داد گفتن ۴۰ گیگ فعال شد ولی با گذشت یک ماه هنوز برام فعال نشده لطفا راهنمایی بفرمایید

  8. علی گفت:

    سلام ما که ثبت نام نکرده ایم باید به کجا مراجعه کنیم؟

  9. اصغری گفت:

    سلام. من زمان ثبت نام رو ندیدم
    چرا دیگه ثبت نام رو بستن!!

  10. بهزاد گفت:

    من اینترنت رایگان معلمان ثبت نام کردم ولی هیچی برام فعال نشد و پیامی هم نیامد.
    بالاخره برای دریافتش چه راهکاری هست؟

  11. حامد گفت:

    سلام و خسته نباشید.من از ثبت نام جا موندم .باید چیکار کنم😐

  12. سعید گفت:

    سلام من هدیه معلمان را ثبت نام کردم وپغام موفق بود را بهم داد ولی با گذشت یک ماه هنوز برام فعال نشده لطفا راهنمایی بفرمایید

  13. آزاد گفت:

    سلام اینترنت معلمان رو ثبت نام کردم ولی برام فعال نشده چرا

  14. محمد کیمیایی مقدم گفت:

    سلام
    من ثبت نام کردم ولی اینترنت رایگان معلمان برام فعال نشده است علت چیست؟
    چکارکنم؟؟

  15. رقیه سادات گفت:

    سلام من هر کاری کردم نتونستم اینترنت رایگاه ویژه معلمان را دریافت کنم الان چیکار کنم

نظرات