بیوگرافی و عکس های جدید امیرمحمد متقیان | بازیگر و مجری

0

امیرمحمد متقیان، بازیگر و مجری تلویزیون ایران است. او که بیشتر در تلویزیون فعالیت دارد، به عنوان کوچک ترین و جوان ترین مجری صداوسیما شناخته شده است. او به تازگی در سریال “بچه محل” به ایفای نقش پرداخته است. حالا با خبر پخش سریال “بچه محل” از رسانه ملی، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران اصلی این سریال یعنی امیرمحمد متقیان گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید امیرمحمد متقیان | بازیگر و مجری

 

بیوگرافی امیرمحمد متقیان

امیرمحمد متقیان، بازیگر و مجری تلویزیون در ۱۳ آذر ۱۳۷۴ در ساوه متولد شد. شغل پدرش چاپ و طراحی تابلو و پارچه نویسی بود. تا پایان سال سوم دبستانش در ساوه زندگی می کردند و بعد از آن به تهران مهاجرت کردند. وی دانشجوی لیسانس رشته کارگردانی است.

 

سالهای فعالیت

متقیان بازیگری را از شهر ساوه با تئاتر شروع کرد، او قبل از ورود به تلویزیون در ۲ تئاتر شهرستانی روی صحنه رفت. سال ۸۴ که به عنوان مهمان در برنامه کودک و نوجوان شبکه جام‌ جم حضور یافته بود با داریوش فرضیایی مجری برنامه آشنا شده و توانسته بواسطه بلبل زبانی اش به تلویزیون راه یابد.

عکس قدیمی عمو پورنگ و امیر محمد

او و عموپورنگ تبدیل به یک برند شدندو سالهای متوالی برنامه های مختلف را اجرا کردند، با اینحال امیرمحمد بیشتر عاشق بازیگری است تا اجرا و می خواهد بیشتر بازیگری کند.

بهنوش بختیاری و امیرمحمد متقیان در محله گل و بلبل

شاید همین علاقه او باعث شده تا در کارهای جدید عمو پورنگ، در نقش های گوناگونی ظاهر شود. امیرمحمد غیر از اجرا و بازیگری به خوانندگی و مداحی نیز پرداخته است و تاکنون ۳۰ ترانه شاد ویژه کودک و نوجوان از او منتشر شده است.

 

همسر امیر محمد متقیان

امیر محمد مجرد است و تاکنون هیج خبر رسمی مبنی بر ازدواج او منتشر نشده است.

امیر محمد متقیان و همسرش

 

ماجرای شماره دادن

امیر محمد وبلاگی در بلاگفا داشت که شماره موبایل خود را در ان قرار داده بود که این امر موجب انتقاداتی به وی شد. پس از مدتی به دلیل تماس های زیاد بهش موبایل خود را خاموش کرد. او هم اکنون در اینستاگرام نیز فعال بوده و در حدود ۳۷۰ هزار دنبال کننده دارد.

امیر محمد متقیان و دوستانش

 

حواشی دیدار با رهبری

او که اولین بار سال ۸۷ با آیت الله خامنه ای دیدار کرد، از نحوه آشنایی اش با عموپورنگ به ایشان گفته بود: “عمو پورنگ من را از تخم مرغ شانسی پیدا کرده است!” شش سال بعد یعنی سال ۹۳ که به عیادت رهبری رفته بود و بار دیگر ایشان را ملاقات کرده بود، رهبری این جمله او را به یاد داشتند.

دیدار امیرمحمد متقیان و رهبری

امیر محمد هم در واکنش گفت: “آن موقع جوان بودیم و جاهل! شما آن جمله را به بزرگی خودتان ببخشید!” رهبری هم با خنده فرمودند: “یعنی الان پیر شده ای؟” -به نقل از جام جم آنلاین

 

فعالیت های هنری

  • بچه محله
  • محله گل و بلبل ۳
  • محله گل و بلبل ۲
  • محله گل و بلبل
  • بالشها

 

دیگر عکس های امیرمحمد متقیان

عکس های جدید امیرمحمد متقیان

عکس های جدید امیرمحمد متقیان

عکس های جدید امیرمحمد متقیان

عکس های جدید امیرمحمد متقیان

عکس های جدید امیرمحمد متقیان

 عکس های جدید امیرمحمد متقیان

عکس های جدید امیرمحمد متقیان

با ما همراه باشید.

نظرات