داستان و بازیگران فیلم پریسان + بیوگرافی و تصاویر فیلم پریسان

0

“فیلم پریسان″، فیلم ایرانی به کارگردانی کامبیز بابایی و تهیه کنندگی کامبیز بابایی است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی پریسان که به تازگی در مرحله پیش تولید قرار گرفته است، قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و اسامی بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم پریسان + بیوگرافی و تصاویر فیلم پریسان

 

خلاصه داستان

فیلم “پریسان” روایتگر ماجرایی جذاب و تلاش کادر درمان و قاچاق دارو توسط مافیای این صنعت که در روزهای شیوع ویروس کرونا به یکی از معضلات روز جامعه تبدیل شده است، می‌پردازد.

خلاصه داستان فیلم پریسان

گفتنی است طی روزهای آتی چند بازیگر دیگر نیز به این فیلم اضافه می‌شوند تا با تکمیل گروه بازیگران و انجام تست گریم، تصویربرداری به زودی در تهران آغاز شود. لازم به ذکر است، کارگردان این فیلم بیش از این تهیه کنندگی فیلم “زمستان بود” را در سال ۹۸ به عهده داشته است.

 

اسامی بازیگران فیلم پریسان به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم پریسان به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: کامبیز بابایی، تهیه کننده: کامبیز بابایی، مشاور فیلمنامه و بازنویسی نهایی: زامیاد سعدوندیان، مدیر پروژه: سمیه فرجی، مجری طرح: رضا بابایی، مدیر تولید: سیدمهدی نریمانی، برنامه‌ریز: سعید غلامی، مدیر تصویربرداری: مجید گرجیان، صدابردار: حسین بشاش، طراح گریم: محمود دهقانی، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: گلاره دربندی، دستیار اول کارگردان: مرضیه زرتشت، منشی صحنه: رعنا بهرخ، مدیر تدارکات: علی جعفری، عکاس صحنه: سحر رجبیان.

نظرات