بیوگرافی و عکس های مهدی کوشکی و همسرش ریحانه پارسا

0

بیوگرافی و عکس های مهدی کوشکی و همسرش ریحانه پارسا

مهدی کوشکی متولد ۱۳۶۰ در خرم آباد بازیگر ایرانی را در بیوگرافی کامل شخصی و هنری و سوابق فیلم و سریال به همراه عکس های شخصی و خانواده و آیدی اینستاگرام بازیگر سریال کرگدن در نقش کوروش و همسر اول و دومش صحرا فتحی و ریحانه پارسا و اخبار جدیدش را در مجله اینترنتی حرف تازه میخوانید

بیوگرافی مهدی کوشکی

مهدی کوشکی نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینمای ایران در مرداد ماه سال ۱۳۶۰ در خرم‌ آباد به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی در مقطع لیسانس است.

مهدی کوشکی

سال‌ های فعالیت

از ۱۳۷۶ تاکنون وارد عرصه بازیگری شده و اولین بازی خود را در نمایش تئاتر اجرا کرده است.
کوشکی علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی و کارگردانی نمایش نیز مشغول است و یکی از نویسندگان و کارگردان فعال تئاتر محسوب می شود.

از فعالیت‌های هنری کوشکی می‌توان به نگارش و کارگردانی نمایش کاسیت در زنجیر، بازی در نمایش شب نشینی با شکوه آقاجون و نگارش، کارگردانی و بازی در نمایش‌ های سیزده، تئاتر بد و تئاتر شر و ….. اشاره نمود.
او همچنین دراماتورژی نمایش «هملت» را بر عهده داشته‌است.

ورود به سینما

کوشکی با فیلم مهمونی کامی در سال ۹۲ وارد سینما شده و با ایفای نقش در لانتوری و فروشنده به اوج شهرت رسید.
وی به تازگی فیلم مسخره باز را در سال ۹۸ روی پرده سینماها داشت.

مهدی کوشکی

همسر مهدی کوشکی

این بازیگر تاکنون دو بار ازدواج داشته که در بار اول با خانم صحرا فتحی بازیگر تئاتر و سینما ازدواج کرده که این ازدواج به جدایی ختم شد . کوشکی پسر به نام داشتن آرسام دارد.

ازدواج مجدد و همسر دوم

وی بعد از جدایی از همسر اولش در یک تئاتر با ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر هم بازی بود و که این همکاری به آشنایی و سپس به ازدواج ختم شد و این دو در دوران کرونایی و در قرنطینه خبر ازدواجشان را در پیج خود منتشر کردند.

ریحانه پارسا متولد اسفند ۱۳۷۷ که از هنرستان سوره در سال ۹۵ دیپلم رشته نمایش گرفته و در نمایشی به تازگی با مهدی کوشکی همبازی بود.
این زوج ۱۸ سال اختلاف سنی دارند.

بیوگرافی و عکس های مهدی کوشکی و همسرش ریحانه پارسا

بیوگرافی صحرا فتحی همسر اول مهدی کوشکی

صحرا فتحی بازیگر ایرانی در فروردین ۱۳۶۱ در آبادان به دنیا آمده و فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر می باشد و از بازیگران تئاتر است
از جمله فعالیت‌های او می‌توان به ایفای نقش در نمایش‌های “تهران- بلگراد”، “ولپن”، “پشت بام”، “دکلره” و “جنوب” و کارگردانی نمایش‌های “بازگشت پرومته”، “سرود ۱۰۰ هزار افلیای عاشق”، “طاس آوازه خان” و “دکلره”  اشاره کرد.

او همچنین در سال ۹۱ برای بازی در نمایش “سرگرم خودت بودی” در “بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان اصفهان” موفق به کسب جایزه بازیگری شده‌است.

 

مهدی کوشکی

آثار فیلم سینمایی

مورچه خوار شاهد احمدلو ۱۳۹۸
بی سر کاوه سجادی حسینی ۱۳۹۸
دابلند ابراهیم ابراهیمیان ۱۳۹۸
مسخره باز همایون غنی‌ زاده ۱۳۹۷
شاه کُش وحید امیرخانی ۱۳۹۶
فروشنده اصغر فرهادی ۱۳۹۵ سیاوش
پدیده علی احمدزاده ۱۳۹۴
لانتوری رضا درمیشیان ۱۳۹۳ ملک
مهمونی کامی علی احمدزاده ۱۳۹۲ آرمین

زندگینامه مهدی کوشکی و ازدواج اول و دومش

بازیگر نقش کوروش در سریال کرگدن

وی به تازگی در سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده در نقش کوروش برادر گیسو در این سریال ایفای نقش کرده است که در آبان ماه ۹۸ در شبکه خانگی توزیع شد است

بازیگر نقش مهران در سریال دل

کوشکی در سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی در نقش مهران ظاهر شده است و هنوز این سریال نمایش خانگی توزیع نشده است.

عکس های مهدی کوشکی

در ادامه چند عکس از این هنرمند با سابقه تئاتر و سینما را مشاهده کنید که در اینستاگرام و صفحه شخصی وی و دیگر سایت ها به اشتراک گذاشته است

آرسام پسر نوجوان مهدی کوشکی

مهدی کوشکی

صحرا فتحی همسر سابق کوشکی

مهدی کوشکی

مهدی کوشکی

نظرات