بیوگرافی و سوابق سارا جمشیدی جوانترین داوطلب کنکور ۱۴۰۰

0

«سارا جمشیدی» (sara jamshidi) نخبه بجنوردی متولد ۱۳۸۷ است که در سن ۱۳ سالگی در کنکور شرکت کرد و عنوان جوانترین داوطلب کنکور ۱۴۰۰ به خود اختصاص داد به همین مناسبت با بیوگرافی سارا جمشیدی نخبه بجنوردی با ناگفته های زندگی شخصی و تحصیلات و خانواده و مادر و پدر سارا جمشیدی به همراه پیج اصلی اینستاگرام سارا جمشیدی جوانترین کنکوری ۱۴۰۰ و سوابق و عکس های جدید و جذاب به همراه زندگینامه کامل “سارا جمشیدی” کم سن و سالترین شرکت کننده کنکور سراسری ۱۴۰۰ در مجله اینترنتی حرف تازه آشنا میشوید.

بیوگرافی و سوابق سارا جمشیدی نخبه بجنوردی و جوانترین داوطلب کنکور 1400+ اینستاگرام

بیوگرافی سارا جمشیدی جوانترین کنکوری سال ۱۴۰۰

سارا جمشیدی متولد ۱۱ مرداد ۱۳۸۷ در بجنورد یکی از نخبگان شهرستان بجنورد که ۶ پایه تحصیلی را به صورت جهشی طی نموده و در سن ۷ سالگی از پایه اول ابتدائی به پایه ششم ابتدایی رفته است. با این دختر با هوش اهل بجنورد بیشتر آشنا شوید

سارا جمشیدی نخبه بجنوردی کیست ؟

سارا جمشیدی یکی از نخبگان شهرستان بجنورد است که ۶ پایه تحصیلی را به صورت جهشی خوانده و در سن ۷ سالگی از پایه اول ابتدائی به پایه ششم ابتدایی رفته است. تاکنون از سوی بسیاری از مقامات عالی دولت دراستان و مسئولین و مدیران استانی اعم از استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و … مورد حمایت و تقدیر قرار گرفته اند.

این دانش آموزان پس از پایان پایه اول ابتدایی با دریافت مجوز از وزارت آموزش و پرورش با جهشی سه پله ای مقاطع (دوم، سوم و چهارم) در دومین سال تحصیلی خود در پایه پنجم ابتدایی نشست و در سال جاری (۱۴۰۰) در سن ۱۳ سالگی در پایه دوازدهم موفق به اخذ دیپلم و داوطلب کنکور سراسری شد.

سارا جمشیدی

این داوطلب ۱۳ ساله کنکور سراسری ۱۴۰۰ در دبیرستان شاهد نجابت شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی تحصیلات خود را به پایان رساند.

سارا جمشیدی که از کودکی به عنوان یک نخبه مطرح بود در چهار سالگی قادر به خواندن و نوشتن به دو زبان فارسی و انگلیسی بود و پس از ورود به مدرسه و بر دروس ابتدایی تا پایه چهارم، بر ریاضیات تا پایه پنجم، آناتومی بدن، بیماری ها، علوم، جانورشناسی و گیاه شناسی تسلط دارد. این کودک هم چنین بر جغرافیای کامل ایران و ۴۰ کشور و تاریخ ادبیات ایران هم تسلط دارد و ۱۷ سوره از قرآن کریم را نیز حفظ است

بیوگرافی و سوابق سارا جمشیدی نخبه بجنوردی و کم سن ترین داوطلب کنکور 1400+ اینستاگرام

توانایی و افتخارات

جمشیدی دختر با استعداد و با هوش بجنوردی قادر به خواندن و نوشتن انگلیسی ، تسلط کامل و آشنایی بر آناتومی بدن، بیماری ها ، تسلط بر علوم جانورشناسی و گیاه شناسی بوده و همچنین آشنایی با جغرافیای کامل ایران و بیش از ۴۰ کشور جهان ، تسلط بر تاریخ ادبیات ایران دارد. از همه مهمتر حافظ ۱۷ جزء قرآن کریم که دو دوره پیاپی حافظ برتر قرآن نیز بوده است

او همچنین توانایی های اعجب انگیزی در زمینه موسیقی ، نقاشی ، خط تحریری و رشته های ورزشی ژیمیناستیک و شطرنج دارد

زندگینامه سارا جمشیدی داوطلب 13 ساله کنکور 1400 و عکس پدر و مادرش

جوان ترین داوطلب کنکور ۱۴۰۰

سارا جمشیدی امسال در کنکور سراسری ۱۴۰۰ با ۱۳ سال سن قرار است در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی که روز جمعه برگزار می شود،از شهرستان بجنورد شرکت خواهد کرد و به عنوان جوان ترین داوطلب کنکور سراسری ۱۴۰۰ لقب گرفت.

نظرات