بازیگر نقش دامون در سریال کلبه ای در مه کیست+ بیوگرافی حسام محمودی بازیگر

0

بیوگرافی «حسام محمودی» بازیگر نقش (دامون) در سریال کلبه ای در مه کیست‌؟ بیوگرافی بازیگر نقش دامون در سریال کلبه ای در مه با عکس های جدید و ازدواج و همسرش و پیج اینستاگرام و (سوابق هنری حسام محمودی) در مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش دامون در سریال کلبه ای در مه کیست+ بیوگرافی و آثار حسام محمودی بازیگر

حسام محمودی بازیگر نقش دامون در سریال کلبه ای در مه

مجله حرف تازه – حسام محموی (زاده ۱ فروردین ۱۳۶۵ – تهران) بازیگر سینما اهل کشور ایران است. این بازیگر درس خوانده حقوق قضایی و همچنین مدرک کارشناسی ارشد در کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس دارد. او به تازگی در سریال کلبه ای در مه در نقش دامون بازی کرده است

سوابق هنری

حسام محمودی سالها در تئاتر کار کرد اما کارش در سینما را در سال ۹۱ آغاز کرد. او یک شروع پرکار داشت و از سال ۹۱ تا کنون فیلم و سریالهای زیادی بازی کرده است. حسام محمودی ازدواج کرده و یک دختر به نام هانا دارد.

حسام محمودی بازیگر نقش دامون در سریال کلبه ای در مه

از جمله فیلم ها و سریال هایی که این بازیگر در آنها نقش داشته است عبارتند از اگزما ، سد معبر ، مرگ ماهی ، امروز ، حق سکوت،  مردن به وقت شهریور ، شب بیرون ، خسته نباشید! ، شکوه یک زندگی ، گاهی به پشت سر نگاه کن و  زعفرانی و … میتوان اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگر نقش دامون در سریال کلبه ای در مه

محمودی در سریال کلبه ای در مه نقش دامون جوان انقلابی را بازی می کند که در حین درگیری و مبارزه تیر خورده و می جان (رویا حسینی) او را در یک کلبه پیدا می کند و او را مداوا میکند تا بهبود یابد. اما این پرستاری بعث میشود تا دامون و می جان به هم علاقه مند شده و عشقی در بین آنها شکل بگیرد که در ادامه ماجرا و اتفاقاتی برای انها رخ میدهد که در ادامه سریال مشاهده میکنید.

بیوگرافی بازیگر نقش دامون در سریال کلبه ای در مه

جدیدترین فیلم ها و سریال های حسام محمودی

حسام محمودی به تازگی در سریال های زیادی بازی کرده که از جمله بازیگر نقش “مسعود” در سریال باخانمان و بازیگر نقش “هادی” در سریال گرگ و میش و سریال دلدار و … ایفای نقش کرده است او نقش پسر یک مرد ثروتمند را با بازی آتیلا پسیانی را بازی می کند که پدرش یک بازاری پولدار است اما موقعیت خودش در دانشگاه اجازه نمی دهد تا از ثروت پدرش چندان استفاده کند

گفتنی است که کلبه ای در مه سریال جدید شبکه سه سیماست که به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید پروینی هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از این شبکه روی آنتن می رود.

عکس هانا دختر حسام محمودی

ماجراهای این سریال در اوایل دوران انقلاب اسلامی می گذرد و در خلاصه داستان آن آمده است: «نقطه‌ای تیره در دل دریایی از روشنایی هنوز برای نگرانی زود است اما دل‌مان را به هیچ مسیر بی‌انتهایی خوش نکنیم که نتیجه‌اش تباهی است …»

فرخ نعمتی، رزیتا غفاری، سام قریبیان، خشایار راد، حمید ابراهیمی، سیدمهرداد ضیایی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، حسام محمودی، مریم بوبانی، شیوا ابراهیمی، سیاوش چراغی پور، سیده رویا حسینی، شهروز آقایی پور، مهرنوش مقیمی، مهدی مخبری و رضا جوشنی از جمله بازیگران این سریال هستند.

فیلم شناسی حسام محمودی

اگزما (۱۳۹۶)
سد معبر (۱۳۹۵)
مرگ ماهی (۱۳۹۳)
امروز (۱۳۹۲)
حق سکوت (۱۳۹۲)
مردن به وقت شهریور (۱۳۹۲)
شب بیرون (۱۳۹۲)
خسته نباشید! (۱۳۹۱)

سریال لحظه گرگ و میش ( ۱۳۹۷ )

سایه‌بان (۱۳۹۶)

شکوه یک زندگی (۱۳۹۶)

گاهی به پشت سر نگاه کن (۱۳۹۳)

زعفرانی (۱۳۹۴)

 

نظرات