بازیگر نقش (یاسمن) در سریال گرگ و میش کیست؟ + بیوگرافی و ماجرای ازدواج

0

المیرا دهقانی بازیگر نقش (یاسمن) در سریال گرگ و میش کیست؟ بیوگرافی و عکس های جنجالی بازیگر نقش یاسمن (نامزد حامد) در گرگ و میش و عکس های جدید و اینستاگرام و فیلم ها و سریال های و ماجرای ازدواج و همسر المیرا دهقانی به بهانه پخش مجدد سریال گرگ و میش از آی فیلم در خرداد ۱۴۰۰ را در این صفحه قرار دادیم.

بازیگر نقش (یاسمن) در سریال گرگ و میش کیست؟ + بیوگرافی و ماجرای ازدواج

 

عکس و بیوگرافی بازیگر نقش یاسمن در سریال گرگ و میش

المیرا دهقانی متولد ۵ شهریور سال ۷۵ و اصالتا شیرازی است.وی تحصیلات دانشگاهی هنر ندارد ولی بازیگری با با کار در تئاتر شروع کرد اما رشته اصلی تحصیلی وی صنایع غذایی می باشد.

یاسمن در گرگ و میش

سال های فعالیت

وی بطور کاملا اتفاقی وارد بازیگری شده و با یک آگهى آموزش بازیگرى توانست وارد حوزه هنر سینما شود اموزه های سیامک کمالى سروستانى حالا به یک بازیگر درجه یک تبدیل شود

او از سال ٨٨ دو سال زیر نظر سیامک کمالى سروستانى فنون بازیگری را گذراند و برای اولین بار با تئاتر «زمین آبی است مثل پرتقال» به کارگردانی سیامک کمال سروستانی به روی صحنه رفت.

عکس و بیوگرافی بازیگر نقش یاسمن در سریال گرگ و میش

بعد از مدتی کار در تئاتر برای بازی در سریال همه چیز آنجاست به شهرام شاه حسینى معرفى شد و در ادامه سریال های «هشت و نیم دقیقه» شاه حسینى و «سایه بان» برادران محمودى را بازی کرد. در سال ١٣٩٥ تجربه بازى در فیلم کوتاه «قوچ ها» به کارگردانى پیام رضایى، تقدیرنامه بازیگرى از کشور شیلى را برای او به همراه آورد.

بازیگر نقش یاسمن در سریال گرگ و میش کیست

بازیگر نقش یاسمن در سریال گرگ و میش کیست

المیرا دهقانی در گرگ و میش عاشق پسری به نام حامد با بازی پاشا رستمی است و تنها دختر خانواده است او همزمان با پذیرش در دانشگاه در رشته پزشکی عاشق جوانی به نام حامد که از دوستان برادرش است می شود و مفقود شدن حامد در جنگ مسیر زندگی او را تغییر می دهد و و با سروش یکی از هم دانشگاهی هایش که همسرش را بر اثر سرطان از دست داده و یک بچه دارد ازدواج میکند، اما ماجرا اینجا تمام نمیشود و حامد سالم برمیگردد و او با دیدن حامد که سلامت برگشته تعجب میکند

از آن طرف هم زندگی خوبی با سروش ندارد و از بچه میشود و ادامه ماجراها عاشقانه و جذاب و هیجانی که حتما در ادامه سریال تماشا کنید….
سریال لحظه گرگ و میش یک ملودرام عاشقانه و تاریخی است.

وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

نظرات