بازیگر نقش (حنانه) در سریال گرگ و میش کیست؟ + بیوگرافی و عکسهای خانوادگی اینستاگرام

0

پانیذ برزعلی از بازیگران با سابقه تئاتر و تلویزیون بازیگر نقش حنانه, در (سریال گرگ و میش) است, که از شبکه آی فیلم در حال پخش است در ادامه با بیوگرافی و عکس های جدید و اینستاگرام و همسر و زندگی شخصی یکی از بازیگران سریال گرگ و میش یعنی «پانیذ برزعلی» در نقش حنانه (خواهر رضا),دوست (یاسمن), آشنا شوید.

بازیگر نقش (حنانه) در سریال گرگ و میش کیست؟ + بیوگرافی و عکسهای خانوادگی اینستاگرام

بیوگرافی بازیگر نقش حنانه در سریال گرگ و میش کیست؟

مجله حرف تازه- سریال لحظه گرگ و میش برای اولین بار از شبکه سه پخش شد و حالا برای پخش مجدد روی انتن آی فیلم در خرداد ۱۴۰۰ رفت. بازیگر نقش حنانه نظر مخاطبان را به خود جلب کرده که در ادامه با پانیذ برزعلی که در نقش حنانه خواهر رضا و دوست یاسمن بابازی بازی المیرا دهقانی می‌کند آشنا شوید.

پانیذ برزعلی بازیگر سینما تلویزیون متولد سال ۱۳۶۸ در تهران می باشد که اولین تجربه‌اش بازی در سریال تعبیر وارونه یک رویا در نقش سحر همسر سعید برازنده ساخته فریدون جیرانی می باشد.

بیوگرافی بازیگر نقش حنانه در سریال گرگ و میش کیست

سوابق بازیگری

برزعلی از بازیگران تئاتر است که در چندین نمایش مهم نیز به ایفای نقش پرداخته است و اکثر آثار وی تئاتری است، اما با بازی در تعبیر وارونه یک رویا در سال ۱۳۹۴ در تلویزیون دیداه شد و بازی درخشان و خوب او در نقش “سحر” نظر اهالی سینما و مخاطبان را به خود جلب کرد.

او مدتی قبل در خانه کودک شوش کلاس‌هایی برای بچه‌های این منطقه در خصوص بازیگری برگزار کرد و سال ها در زمینه بازیگری در تیاتر فعال بوده و حتی در زمان مکتب یکی از اعضای ثابت تیاتر بوده است.

پانیذ برزعلی در سریال گرگ و میش

 پانیذ برزعلی در سریال گرگ و میش

پانیذ برزعلی در سال ۱۳۹۷ در سریال «لحظه گرگ و میش» ساخته «همایون اسعدیان» در نقش حنانه دوست یاسمن یکی از شخصیت‌های اصلی این فیلم به ایفای نقش پرداخت.

«لحظه گرگ و میش» فراز و نشیب های زندگی خانواده ای اصیل در طول سه دهه را به تصویر کشیده است.

همسر پانیذ بزرعلی کیست

این سریال که محور اصلی آن «یاسمن» تنها دختر خانواده است ، وقایع زندگی وی از دهه ۶۰ و حوادث گوناگونی از قبیل جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی و…را نشان داده که تا زمان معاصر نیز ادامه خواهد داشت.

«پانیذ برزعلی» بازی در این سریال را یکی از بهترین تجربه‌هایش می‌داند و می‌گوید: موفقیتم را مدیون انتخاب‌هایم هستم. کار کردن با آقایان جیرانی و اسعدیان می‌تواند یک شروع فوق‌العاده برای هر بازیگری باشد.

نظرات