بیوگرافی و عکس های جدید مرتضی حیدری مجری خبر و فیزیوتراپ

0

با بیوگرافی مرتضی حیدری مجری خبر و فیزیوتراپ ، عکس های جدید مرتضی حیدری اخبارگو و و مجری گفتگوی خبری و مناظره انتخاباتی و همسرش ، زندگینامه مرتضی حیدری و همسرش زهره کاظمی و ماجرای ازدواج ، اینستاگرام مرتضی حیدری ، زندگی شخصی و سیاسی و سوابق و مرتضی حیدری مجری با ما در مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی مرتضی حیدری مجری و فیزیوتراپ و همسرش زهره کاظمی + خانواده و جنجالها

 

عکس ها و بیوگرافی مرتضی حیدری مجری خبر

مرتضی حیدری مجری خبر و اخبارگو و مجری گفتگوهای سیاسی و مناظره انتخاباتی و مجری برنامه پایش (زاده ۲۷ خرداد ۱۳۴۷)، در محله سه راه آذری شهر تهران در خانواده ۷ نفره است.

مدرک تحصیلی مرتضی حیدری چیست

وی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی در رشته فیزیوتراپی از دانشگاه تهران است و همچنین فارغ‌التحصیل دکترای رشته مدیریت و فوق لیسانس فیزیوتراپی از دانشگاه تهران نیز می‌باشد.

بیوگرافی و عکس های جدید مرتضی حیدری مجری خبر و فیزیوتراپ

 

سال‌های فعالیت

از سال ۱۳۷۸ تا کنون وارد عرصه اجرا و گویندگی خبر شده و حالا یکی از مجریان گفتگوهای مسئولان سیاسی و چهره ها و مناظره انتخاباتی است، آخرین برنامه گفتگو محور او مجری انتابات ریاست جمهورزی ۱۴۰۰ است.

همسر مرتضی حیدری کیست

مرتضی حیدری در سال ۱۳۹۲ وقتی ۴۵ ساله بود با دکتر زهره کاظمی پزشک فوق تخصص سرطان زنان که اهل سیستان و بلوچستان می باشد ازدواج کرد و فعلا فرزندی ندارد

نحوه آشنایی و ازدواچ

«زهره کاظمی» فوق تخصص سرطان زنان، اهل سیستان و بلوچستان است، که توسط خانم دکتر مظاهری با حیدری آشنایی میشود و این آشنایی به ازدواج ختم میشود

مرتضی حیدری و همسرش زهره کاظمی

ماجرای مهاجرت به خارج از کشور

من چهار سال است که در دانشگاه بوردو فرانسه دکترای مدیریت می‌خوانم که این هفته هم باید برای دفاع نهایی از پایان‌نامه‌ام میروم فرانسه و انشاله تمام میشود.

منزل شخصی

بعد از ۱۰ سال پرداخت حق عضویت، تعاونی مسکن صدا‌وسیما یک آپارتمان به ما داد که دوستان و همکاران رفتند ساکن شدند و من آن را اجاره دادم و با پول آن این ماشین را خریدم. چون دوست ندارم همه فکر کنند من وضع مالی‌ام خیلی خوب است.

شغل و منبع درآمد مرتضی حیدری

مرتضی حیدری علاوه بر کار اجرا، در مطب خود مشغول فعالیت است. همچنین گاهی کار مشاوره و نویسندگی نیز انجام می دهد. منبع اصلی درآمد او حضور در مراسم ها، سمینارها و کنفرانس ها به عنوان مجری است که عملاً بخش قابل ملاحظه ای از کل درآمد زندگی او از همین کار است.

قد همسر مرتضی حیدری مجری خبر

زندگینامه مرتضی حیدری مجری مناظره های انتخاباتی

خانواده و پدر و مادر و خواهر و برادر مرتضی حیدری مجری تلویزیون

نظرات