بازیگر نقش (مونا) در سریال گیسو کیست؟ بیوگرافی و عکس های خانوادگی

0

بیوگرافی آزاده ریاضی بازیگر نقش (مونا) در سریال گیسو که بعد از درخشش در سریال دلدادگان در نقش مهین حالا در سریال گیسو ایفای نقش میکند در ادامه با بیوگرافی و  و عکس های جدید و سوابق هنری و ماجرای ازدواج و همسرش و پیج اینستاگرام بازیگر نقش مونا همسر محسن شکیبا و زن داداش رضا آشنا شوید.

بازیگر نقش (مونا) در سریال گیسو کیست؟ بیوگرافی و عکس های خانوادگی و آثار

بیوگرافی بازیگر نقش مونا در سریال گیسو کیست

آزاده ریاضی بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون که پیش از این با با بازی در سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی به شهرت رسید حالا در تجریه دوم خود در سریال گیسو و فصل ودم عاشقانه در نقش مونا زن محسن با بازی علیرضا زمانی نسب ایفای نقش میکند. این دومین تجربه همکاری این بازیگر با منوچهر هادی کارگردان پر کار و معروف ایرانی می باشد.

آزاده ریاضی بازیگر سینما و تلویزیون متولد آذر سال ۱۳۵۷ در تهران است و دارای مدرک لیسانس کامپیوتر می باشد.

بازیگر نقش مونا در سریال گیسو کیست؟ بیوگرافی و عکس های خانوادگی

سوابق هنری

ریاضی از دوران دبیرستان با بازی در تئاتر وارد عرصه هنر و بازیگری شد و تا کنون در سریال های در مسیر زاینده رود ، ارمغان تاریکی ، آسمان همیشه ابری نیست ، پنج دری و سریال برابر اصل و … به ایفای نقش پرداخته است.

بازی در سریال دلدادگان

آزاده ریاضی به تازگی سریالل دلداداگن را روی آنتن شبکه سه داشت که در نقش “مهین” در کنار بازیگرانی چون پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی)، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)،‌ ملیکا شریفی نیا (حدیث)، سامان صفاری (امیر) ، آزاده ریاضی (مهین) و … ایفای نقش کرده بود.

عکس های جدید آزاده ریاضی در اینستاگرام

آزاده ریاضی بازیگر نقش مونا در سریال گیسو

آزاده ریاضی در سریال گیسو و در فصل دوم عاشقانه در نقش مونا در کنار بازیگرانی چون محمدرضا گلزار (سهیل بقایی) ، هانیه توسلی (کتایون آزاد) ، حسین یاری (رضا شکیبا) ، هومن سیدی (پیمان) ، ساره بیات (پگاه دادگر) ، مسعود رایگان (یونس شکیبا) ، بهاره رهنما (افرا) ، بیژن امکانیان (هوشنگ) ، شمسی فضل‌الهی (مهین کیانی) ، جولیا پانلی (لوسیا) و سانیا سالاری نازی هوشیار ، علیرضا زمانی‌نسب (محسن شکیبا) ، همراز اکبری دنا شکیبا و سید جمشید حسینی حجت حسینی تورج ثمینی‌پور هوتن علی زرینی هوشنگ حبیبی مونا جمال‌پور (آذر) ،حسین دالمن پدر کتایون و … ایفای نقش کرده است

بیوگرافی بازیگر نقش مونا در سریال گیسو

گیسو در ادامه فصل اول مجموعه تلویزیونی عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری است که به صورت هفتگی و روزهای چهارشنبه‌ از پلتفرم نماوا پخش می‌شود. اولین قسمت این مجموعه تلویزیونی در چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد.

داستان سریال گیسو

رضا (حسین یاری) در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل (محمدرضا گلزار) و پیمان (هومن سیدی) نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و …

نظرات