تاریخ و زمان پخش مناظره زنده کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ + شبکه پخش

0

با اعلام اسامی نهایی کاندیداهای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ رسانه ملی در نظر دارد تا مناظره کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ را بصورت برنامه زنده تلویزیونی با حضور کانداهای تایید صلاحیت شده برگزار کند که این برنامه بزودی روی انتن یکی از شبکه های تلویزیونی خواهد رفت در ادامه تاریخ و ساعت و زمان برگزاری مناظره زنده کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ را میخوانید

زمان پخش مناظره زنده کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از برنامه‌ریزی برای برگزاری سه مناظره زنده تلویزیونی با حضور نامزدهای این انتخابات در روزهای آینده خبر داد.

ساعت و زمان پخش مناظره زنده کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 + شبکه پخش

احسان قاضی زاده هاشمی با اشاره به مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری که امشب یا فردا شب در رسانه ملی برگزار می‌شود، افزود: جدول پخش مناظره‌های تلویزیونی پس از مراسم قرعه کشی اعلام خواهد شد.

وی گفت: هر یک از مناظره‌های سه‌گانه تلویزیونی حداقل سه ساعت برگزار می‌شود و چنانچه هر یک از نامزدها موضوعاتی را خلاف قانون انتخابات بیان کنند به نامزدهای دیگر فرصت اضافی داده خواهد شد و ممکن است زمان مناظره از سه ساعت هم بیشتر شود که این به تشخیص کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری است.

قاضی زاده هاشمی همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری حداقل سه مناظره رادیویی برای نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: محور اصلی این مناظره‌ها، موضوعات اقتصادی و زمان آن چهار ساعت است.

جزئیات پخش

عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری همچنین گفت: برای هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری نیز پخش دو مستند تلویزیونی ۳۰ دقیقه‌ای در نظر گرفته شده است که زمان پخش آن پس از مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی تعیین و اعلام خواهد شد.

وی افزود: پیش از این بعضی پیشنهادها وجود داشت که مستند تلویزیونی برای نامزدها نداشته باشیم، اما کمیسیون بررسی تبلیغات ریاست جمهوری تصویب کرد که هر یک از نامزدها دو مستند تبلیغی داشته باشند.

قاضی زاده هاشمی گفت: پخش مستندها به گونه‌ای است که ابتدا مستند نخست همه نامزدها پخش می‌شود و پس از آن مستندهای دوم پخش خواهد شد و این گونه نیست که پخش دو مستند هر یک از نامزدها توالی داشته باشد.

لازم به ذکر است که اسامی ۷ کاندیدای تایید صلاحیت شده انتخابات ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

۱- سعید جلیلی
۲- سید ابراهیم رئیس الساداتی مشهور به رئیسی
۳- محسن رضایی
۴- علیرضا زاکانی
۵- سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی
۶- محسن مهر علیزاده
۷- عبدالناصر همتی

نظرات