بیوگرافی حجت الاسلام سید کاظم مصطفوی کیست و ماجرای حمله اوباش به وی + تصاویر

0

روحانی سید کاظم مصطفوی کیست و ماجرای حمله اراذل و اوباش به سید کاظم مصطفوی امام جماعت مسجد حسنی در محله تهران نو با تیغ موکت بری را حرف تازه مشاهده میکنیم.

بیوگرافی حجت الاسلام سید کاظم مصطفوی امام جماعت مسجد حسنی تهران نو کیست

یکشنیه دوم خردادماه یک نفر از اوباش با تیغ موکت بری حجت‌الاسلام سید کاظم مصطفوی امام جماعت مسجد حسنی تهران را که برای اقامه نماز مغرب و عشاء راهی مسجد حسنی در منطقه نیروی هوایی، خیابان حافظیه بود، حمله کرده و وی را مجروح کرد.

بیوگرافی حجت الاسلام سید کاظم مصطفوی کیست و ماجرای حمله اوباش به وی + تصاویر

ماجرای حمله اراذل و اوباش به روحانی سید کاظم مصطفوی

سیدکاظم مصطفوی یکی از روحانیون با سابقه محله تهران نو است که بیش از ۳۵ سال، اقامه نماز را در مسجد حسنی بر عهده دارد و کلاس های قرائت و تفسیر قرآن برگزار میکند.

شب گذشته یکشنبه دوم خردادماه زمانی که حجت‌الاسلام سیدکاظم مصطفوی امام جماعت مسجد حسنی در منطقه نیروی هوایی، خیابان حافظیه تهران برای اقامه نماز مغرب و عشا به سمت مسجد در حال حرکت بود؛ مورد ضرب و جرح یکی از اراذل و اوباش این محله قرار گرفت.

براساس اعلام شاهدان، ضارب با تیغ موکت‌بری چند ضربه به پشت این روحانی وارد کرد. البته با دخالت مردم، فرد ضارب دستگیر و تحویل نیروهای انتظامی شده است.

حمله اراذل و اوباش به روحانی سید کاظم مصطفوی

آخرین وضعیت سلامتی

حجت‌الاسلام سیدمحمود مصطفوی، پسرعموی این امام جماعت که خود نیز چندسال پیش مورد جراحت اوباش قرار گرفت با بیان اینکه سیدکاظم بیش از ۳۰ سال امام جماعت این مسجد است و خدمات بسیار زیادی به خصوص برای کارآفرینی در مسجد انجام داده است اظهار داشت: این روحانی در بیمارستان فیروزگر تهران بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفته است و الحمدلله حال عمومی‌اش خوب است.

عکس های حمله به حجت الاسلام کاظم مصطفوی

حجت الاسلام مصطفوی گفته: ۳۵ سال است که امام جماعت مسجد حسنی هستم کلاس آموزش قرآن کریم در این مسجد توسط اساتید قرآن برگزار کردیم و بیش از سه بار قرآن کریم در این مسجد توسط بنده تفسیر شده است و همین طور ادامه خواهیم داد.

بیوگرافی و سوابق سید کاظم مصطفوی امام جماعت مسجد حسنی تهران نو

امام جماعت مسجد حسنی در پاسخ به این سؤال که ویژگی امام جماعت نمونه چیست؟ گفت: امام جماعت نمونه چشم طمع به دست دیگران ندارد و باید از نمازگزارانش مطلع باشد. اگر نمازگزاری چند روز نیامد جویا حالش شود. اگر بیمار است نمازگزارن و امام جماعت مسجد به عیادتش بروند و چنانچه کسی از همسایه‌های مسجد فوت کرد، امام جماعت و نمازگزاران مسجد در مراسم تشیع، نماز میت و مراسم ترحیم آن شخص شرکت کنند.

 

نظرات