بازیگر نقش اقبال در سریال روزهای آبی کیست ؟ + بیوگرافی

0

بازیگر نقش (اقبال) در سریال روزهای آبی کیست ؟ + بیوگرافی کیوان ساکت اف بازیگر با سابقه حوزه فیلم و سریال ایرانی به همراه سوابق شخصی و پیج اینستاگرامش در این بخش از مجله حرف تازه ببینید.

بازیگر نقش اقبال در سریال روزهای آبی کیست ؟ + بیوگرافی کیوان ساکت اف بازیگر

بازیگر نقش اقبال در سریال روزهای آبی کیست؟

آقای کیوان ساکت اف بازیگر با سابقه حوزه فیلم و سریال ایرانی است که در سریال روزهای آبی در نقش اقبال نامزد محبوبه به هنرنمایی پرداخته است این سریال در ۲۶ قسمت از شبکه پنج از عید فطر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳ در حال پخش است

کيوان ساکت اف متولد ۲۵ شهريور ۱۳۶۷ و ساکن کرج مي باشد. پدرش معلم و مادرش ناظم مدرسه و برادر بزرگش مسعود ساکت اف، تهيه کننده شبکه چهار سيماست. و يک برادرش دانشجوي دکتراي فلسفه است. در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده

بازیگر نقش اقبال در سریال روزهای آبی کیست؟ + بیوگرافی

آغاز سوابق بازیگری و اجرا

ساکت اف نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۷ در فیلم دویدن در میان ابرها به کارگردانی امین فرج پور بازی کرده است.

از مهم‌ترین آثار کیوان ساکت اف می‌توان به بازیگری در سریال بازگشت، فیلم بالاخره این زندگی مال کیه؟ و فیلم پچ پچه های پشت خط نبرد اشاره کرد.

اولين کار تلويزيوني او برنامه «ما دو تا» بود که در آن به عنوان مجري تلويزيون حضور داشت و پس از آن «سلام بهار» که اين برنامه ها از شبکه ي يک سيما پخش شد. گفتني است همزمان با سلام بهار، در برنامه «بوم سفيد» که از شبکه جام جم ۱ و ۲ پخش مي شد و هم اکنون نيز پخش آن ادامه دارد، به عنوان مجري فعاليت مي کند و در حال حاضر نيز مجري برنامه «عصر بخير بچه ها» در شبکه ۲ سيما است.

کیوان ساکت اف در بازیگر نقش اقبال در سریال روزهای آبی

بازیگر نقش اقبال در سریال روزهای آبی کیست بیوگرافی و اینستاگرام

مجموعه تلویزیونی روزهای آبی، به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه‌کنندگی پرویز امیری، برای پخش در شبکه پنج سیما اماده شده و موضوع آن، به داستان زندگی خانواده‌ای اختصاص دارد که به دلیل قرار گرفتن در شرایط سخت مالی و اقتصادی، مجبور می‌شوند تا در روستای مادری‌شان ساکن شوند و این سرآغار یک ماجرای کمدی رمانتیک می‌شود.

از جمله بازیگران این سریال نادر سلیمانی، ایرج نوذری، فریبا متخصص، مهران رجبی، رامین ناصرنصیر، امیر غفارمنش و ویدا جوان در نقش ساره، سامان صفاری در نقش بردیا و مهسا غفوری در نقش ماسو و می باشند.

نظرات