بیوگرافی و عکس های کيوان ساکت اف بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های کيوان ساکت اف بازیگر

بیوگرافی کيوان ساکت اف

کيوان ساکت اف متولد ۲۵ شهريور ۱۳۶۷ و ساکن کرج مي باشد. کیوان ساکت اف نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۷ در فیلم دویدن در میان ابرها به کارگردانی امین فرج پور بازی کرده است.

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال بازگشت، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کیوان ساکت اف محسوب می‌شود، مخصوصا همکاری با هنرمندان باتجربه‌ای همچون امیر سفیری، عرفان ابراهیمی، علی صلاحی و آرمان کوچکی توانایی‌های بازیگریش را ارتقا بخشید.

از مهم‌ترین آثار کیوان ساکت اف می‌توان به بازیگری در سریال بازگشت، فیلم بالاخره این زندگی مال کیه؟ و فیلم پچ پچه های پشت خط نبرد اشاره کرد.

کیوان ساکت اف

خانواده کيوان ساکت اف

پدرش معلم و مادرش ناظم مدرسه است. برادر بزرگ او مسعود ساکت اف، تهيه کننده شبکه چهار سيماست. همچنين او يک برادر ديگر نيز دارد که دانشجوي دکتراي فلسفه است.

همسر کيوان ساکت اف

وی ازدواج نکرده و مجرد میباشند.

علاقمندیهای کيوان ساکت اف

از بين بازيگران به «آل پاچينو» علاقه دارد و در پاسخ به سوال «الگوي بازيگري ات چه کسي است؟» گفته: «الگوي بازيگري به نظر من اصلا چيز درستي نيست، مثلا بگي الگوي من آل پاچينوئه خوب مگه قرارهِ تو دوباره بوي خوش زن رو بازي کني، يا مثلا بگي مارلون براندو مگه قرارهِ اتوبوسي به نام هوس رو بازي کني؟ يه سري تکنيک ها هست که آدم ياد مي گيره ولي به مرور زمان تجربه است که آدم رو بارور مي کنه…»

غذاي مورد علاقه او پيتزا است و رشته مورد علاقه او تئاتر است. از سگ مي ترسد و بهترين خواننده و بهترين مجري از نظر او استاد شجريان و محمد صالح علاء است. به گفته خودش به مد اعتقادي ندارد و هر لباسي که قشنگ باشد مي پوشد و بهترين دوست او کسي است که هر چه کيوان مي گويد،بگويد چشم، اما از او هيچ چيزي نخواهد!

شروع مجری گری و بازیگری

اولين کار تلويزيوني او برنامه «ما دو تا» بود که در آن به عنوان مجري تلويزيون حضور داشت و پس از آن «سلام بهار» که اين برنامه ها از شبکه ي يک سيما پخش شد. گفتني است همزمان با سلام بهار، در برنامه «بوم سفيد» که از شبکه جام جم ۱ و ۲ پخش مي شد و هم اکنون نيز پخش آن ادامه دارد، به عنوان مجري فعاليت مي کند و در حال حاضر نيز مجري برنامه «عصر بخير بچه ها» در شبکه ۲ سيما است.

تنها کار او که در آن به عنوان بازيگر حضور داشته «دويدن در ميان ابرها» است که اين فيلم در جشنواره فيلم فجر هم حضور داشته است. کيوان ساکت بيشتر بازيگري را در صحنه تئاتر تجربه کرده است.

کیوان ساکت اف در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم کیوان ساکت اف در این سال، بازیگری در سریال بازگشت به کارگردانی حسین نمازی محسوب می‌شود.

کیوان ساکت اف

کیوان ساکت اف سال ۱۳۹۶ سریال بازگشت نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. شاید مهم‌ترین بخش بیوگرافی کیوان ساکت اف بازی در سریال بازگشت بوده است.

زندگی حرفه‌ای و بازیگری کیوان ساکت اف را باید مدیون اعتماد حسین نمازی باشیم. چرا که اگر حسین نمازی به عنوان کارگردان به کیوان ساکت اف برای بازیگری در سریالش اعتماد نکرده بود، شاید کیوان ساکت اف مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌نمود.

از کیوان ساکت اف نقل قول شده است که برای بازی خود در سریال بازگشت و همکاریش با حسین نمازی به‌عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است. کیوان ساکت اف توانست با بازی در سریال بازگشت تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگران نظیر لیلا اوتادی، حسین مهری، رویا تیموریان و ارشا اقدسی توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

کیوان ساکت اف علاوه‌بر سریال بازگشت، سال ۱۳۹۳ در فیلم بالاخره این زندگی مال کیه؟ نیز بازی کرده است. کیوان ساکت اف نکات خوبی از اشکان خیل نژاد کارگردان فیلم بالاخره این زندگی مال کیه؟ آموخت و تجربه ارزشمندی از بازی در کنار هنرمندانی چون نوید محمدزاده، آزاده صمدی، ندا گلرنگی و الهه شه پرست بدست آورد.

با اینکه کیوان ساکت اف را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. کیوان ساکت اف علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان مجری نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر کیوان ساکت اف در حرفه‌ی مجری، برنامه زمانی برای خندیدن است.

وی بتازگی در سریال حوالی پاییز نیز به ایفای نقش پرداخته است.

عکس های کیوان ساکت اف

کیوان ساکت اف

کیوان ساکت اف

کیوان ساکت اف

کیوان ساکت اف

کیوان ساکت اف

کیوان ساکت اف

 

نظرات