معرفی کامل سریال روزهای آبی + خلاصه داستان و اسامی بازیگران

0

سریال روزهای آبی محصوصل سال ۹۹ سریال جدید شبکه پنج برای بهار ۱۴۰۰ است. در ادامه به معرفی کامل سریال و اسامی و بیوگرافی تمام بازیگران سریال روزهای آبی به همراه نقش و موضوع و خلاصه داستان آن میپردازیم. با ما همراه باشید

اسامی و بیوگرافی تمام بازیگران سریال روزهای آبی + داستان و نقش بازیگران

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال روزهای آبی

آشنایی و معرفی سریال روزهای آبی به کارگردنی محمدرضا حاجی غلامی و به تهیه‎کنندگی پرویز امیری؛ با بازی در این سریال بازیگرانی چون: نادر سلیمانی، مهران رجبی، رامین ناصرنصیر و امیر غفارمنش ویدا جوان، فریبا متخصص، ایرج نوذری، علی سلیمانی ، کیوان ساکت‌اف، مهسا غفوری، مرتضی زارع، مجید پتکی، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری و مجید پتکی و اکبر عبدی و … بازی کرده اند که قرار است در روز های آتی در بهار ۱۴۰۰ روی آنت شبکه ۵ یا شبکه تهران برود.

اسامی و نقش بازیگران سریال روزهای آبی

نادر سلیمانی بازیگر نقش

سامان صفاری بازیگر نقش بردیا نامزد سارا

مهران رجبی بازیگر نقش روحانی روستا

رامین ناصرنصیر بازیگر نقش

امیر غفارمنش بازیگر نقش برادر محبوبه

ویدا جوان بازیگر نقش ساره

فریبا متخصص بازیگر نقش خاله ساره

ایرج نوذری بازیگر نقش

علی سلیمانی بازیگر نقش

نقش آرزو کریمی زند در سریال روزهای آبی در نقش مونس زن جواد

کیوان ساکت‌اف بازیگر نقش اقبال نامزد محبوبه

مهسا غفوری بازیگر نقش ماسو در روزها آبی

مرتضی زارع بازیگر نقش

مجید پتکی بازیگر نقش جواد همسر مونس

عاطفه چوپانی بازیگر نقش محبوبه نامزد اقبال

مجید شهریاری بازیگر نقش

پرهام موحدی بازیگر نقش سهیل برادر ساره

پریا مهدوی و امین علی شهسواری

اکبر عبدی و … بازی کرده اند که از ۲۵ اریبهشت ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه ۵ یا شبکه تهران رفته و در حال پخش است

خلاصه داستان سریال روزهای آبی

🔹«روزهای آبی» پیرامون خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند تا در روستایی ساکن شوند و ارتباط آنها با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تاحدودی فانتزی را پدید می‌آورد.

براساس گفته‌های پرویز امیری تهیه کننده سریال روز‌های آبی، داستان این مجموعه تلویزیونی درباره خانواده‌ای است که در تهران دچار مشکل و مسائلی شده و مجبور به ترک شهر خود به مقصد یکی از روستا‌های کشور می‌شوند. طی این جابجایی و در ارتباط با اهالی روستا، اتفاق‌های کمدی و فانتزی برای این خانواده به‌وجود می‌آید که داستان اصلی روز‌های آبی را تشکیل می‌دهد. قصه‌ای که از مصرف‌زدگی شهر به مولد بودن روستا و بحث تولید خواهد رسید.

معرفی کامل سریال روزهای آبی + خلاصه داستان و اسامی بازیگران

تعداد قسمت ها

🔹فصل اول مجموعه تلویزیونی «روزهای آبی» در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای و در مجموع ۵۲ تولید می‌شود.، به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما و تهیه‌کنندگی پرویز امیری برای پخش در بهار ۱۴۰۰ آماده می‌شود.

داستان هر ایپزود سریال روزهای آبی

این مجموعه ،سریالی اپیزودیک است که در هر قسمت‌اش یک داستان متفاوت، همراه با بازیگر‌های مهمان دارد. البته این سریال یک قصه عاشقانه ادامه دار نیز دارد که از شخصیت‌های ثابتی در این داستان استفاده شده است.

لوکیشن ها و محل فیلمبرداری

تصویر برداری این سریال ماه‌های گذاشته در استان گیلان آغاز شد و همچنان ادامه خواهد داشت. برخی از بازیگران مجموعه تلویزیونی روز‌های آبی از بومی‌های شمال کشور هستند و به تناوب بازیگران مطرحی نیز به این سریال اضافه شده اند. اکبر عبدی از جمله بازیگران محبوب سینما، تلویزیون و تئاتر، در سریال روز‌های آبی به ایفای نقش می‌پردازد.

امیری می‌گوید که «روز‌های آبی در قالب اپیزود ساخته خواهد شد، اما مدل جدیدی که خط داستانی دارد و ما را از لحاظ شکل و شمایل قالب ساختاری‌اش به یاد «قصه‌های جزیره» می‌اندازد. این سریال شخصیت‌های اصلی و فرعی دارد که در هر قسمت برخی ثابت‌اند و بعضا در جریان قسمت‌های مختلف به داستان اضافه می‌شوند.

ایرج نوذری در سریال روزهای آبی

ایرج نوذری در روزهای ابی

فریبا متخصص در سریال روزهای آبی

فریبا متخصص در سریال روزهای آبی

بیوگرافی ویدا جوان در روزهای ابی شبکه پنج

ویدا جوان در روزهای ابی

مجید پتکی

مجید پتی در روز های ابی

اکبر عبدی

اکبر عبدی

مهسا غفوری در سریال روزهای ابی

مهسا غفوری در سریال روزهای آبی

کیوان ساکت اف

اسامی کامل سریال روزهای آبی شبکه پنج

دیگر عوامل سریال

از دیگر عوامل این سریال نیز علی عبدی ده سرخ (مجری طرح)، هاشم علی اکبری (مدیر تولید)، رامین راستجو (مدیر تصویربرداری)، بهروز عابدینی (مدیر صدابرداری)، وحید کاشی (مدیربرنامه ریزی)، افشین سنگ چاپ (دستیار اول کارگردان)، حمید شهیری (طراح صحنه)، محسن ملکی (طراح گریم)، عاطفه غلامپور (طراح لباس)، محسن گوهرشناس (مدیر تدارکات)، بهنام توفیقی (روابط عمومی) و احسان هوشیارگر (مشار رسانه ای) در پشت صحنه روز‌های آبی حضور دارند.

نظرات