تعبیر دیدن جنگ در خواب

0

تعبیر دیدن جنگ در خواب

تعبیر خواب جنگ : چنان چه در خواب صحنه هايي از جنگ ديديم بايد بدانيم که روح ما از نگراني هايي که پيش مي آيد خبر مي دهد. صرف ديدن صحنه اي از جنگ در خواب خبر از…

غم و اندوهي است که در روزهاي آينده پيش مي آيد و اين تشديد مي شود اگر خودمان در آن جنگ دخالت داشته باشيم.

تعبیر خواب جنگ

تعبیر خواب جنگ امام صادق (ع)

تعبیر جنگ و جهاد در خواب بر شش وجه است :

۱٫خیر و برکت

۲٫ سنت رسول خدا (ص)

۳٫ پیروز شدن

۴٫ شفا

۵٫ اطاعت از پادشاه عادل

۶٫ غنیمت بدست اوردن .

تعبیر خواب جنگ یوسف نبی

دیدن جنگ غم واندوه شود

دیدن خود در جنگ وخصومت از دشمنان حذر باید نمود و زبان از غیبت خلق نگهدارد تا آزار حاصل نگردد.

تعبیر خواب جنگ ابن سيرين

در جنگ هر کسي پيروز شود در جنگ و جدال زندگي و در بيداري نيز پيروز و برنده است. چنان چه در خواب زره پوشيده بوديد و شمشير و سپر داشتيد يا در سنگر بوديد و اسلحه و مهمات به قدر کفايت در اختيارتان قرار داشت خواب شما مي گويد که جهت روبه رويي با غم ها و رنج ها و نگراني ها مجهز خواهيد بود.

در نفايس الفنون تصريح شده که جنگ در خواب اضطراب و فتنه است. چنان چه جنگي در خواب شما بود و شما در آن جنگ شرکت داشتيد اما فاقد زره و سنگر و سلاح و مامن بوديد خواب شما مي گويد که تنها مي مانيد و در مشکلي که پيش مي آيد هيچ دستي دست شما را نمي گيرد. مجروح شدن در خواب خوب است و نبايد نگراني ايجاد کند. اين نشان اين است و گوياي اين که غم و اندوه شما پايان يافته و آشتي و امنيت خانوادگي است و نبايد نگران شويد.

تعبیر خواب جنگ منوچهر مطيعي تهراني

چنان چه در خواب صحنه هايي از جنگ ديديم بايد بدانيم که روح ما از نگراني هايي که پيش مي آيد خبر مي دهد. صرف ديدن صحنه اي از جنگ در خواب خبر از غم و اندوهي است که در روزهاي آينده پيش مي آيد و اين تشديد مي شود اگر خودمان در آن جنگ دخالت داشته باشيم.

 

 

 

 

نظرات