بیوگرافی و عکس های اینستاگرام «ملیکا متولی پور» مجری و بازیگر

0

‘ملیکا متولی پور ‘، یکی از مجریان تازه کار تلویزیون و بازیگران جدید سینما متولد ۱۳۷۸ است که به چند زبان دنیا تسلط کامل دارد و مجری شبکه های تلویزیونی برون مرزی ایران است در ادامه با زندگینامه و سوابق و سن و خانواده و پیج اینستاگرام و بیوگرافی و عکس های «ملیکا متولی پور» و همسرش را برای شما منتشر کردیم تا با وی آشنا شوید‌.

ملیکا متولی پور | بیوگرافی و عکس های جدید «ملیکا متولی پور» و همسرش + خانواده و افتخارات

بیوگرافی ملیکا متولی پور مجری تلویزیون

مجله حرف تازه – ملیکا متولی پور (١٣ فروردین ١٣٧٨) در تهران,دارای مدرک کارشناسی رشته کارگردانی تلویزیون از دانشگاه صدا و سیما, و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته سینما در تهران, او مجری تلویزیون و همچنین بازیگر سینما و تلویزیون است.

خانواده

این چهره در یک خانواده کم جمعیت چهار نفره به دنیا آمده و یک برادر دارد.

دوره های ابتدایی و راهنمایی را در مدارس تیزهوشان گذرانده و رتبه دو رقمی رشته هنر در کنکور سراسری است

بیوگرافی و عکس های اینستاگرام «ملیکا متولی پور» مجری و بازیگر

آغاز فعالیت حرفه ای در بازیگری

متولی پور به دلیل علاقه مندی به بازیگری و سینما، دوره های بازیگری را در آموزشگاه کارنامه گذرانده و بطور حرفه ای وارد بازیگری شده و جدیدترین بازی او در سریال طلاق بوده است

همسر ملیکا متولی پور کیست

این مجری جوان تلویزیون و بازیگر سینما هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است

سوابق اجرا

توانایی صحبت کردن به چند زبان دنیا تسلط دارد و میتواند به زبان های فارسی و انگلیسی وکره ای، عربی، فرانسوی، روسی و ترکیه ای حرف بزند و این توانایی او در اجرای برنامه در شبکه های برون مرزی عرب زبان و انگلیسی زبان کمک شایانی به او میکند.

از جمله برنامه هایی که این دختر جوان مجری در تلویزیون اجرا کرده در شبکه های دو، آی فیلم انگلیسی، امید و بوده و برنامه های انتهای الوند، you and ifilm, چاپارخانه و اجرا کرده است

اینستاگرام ملیکا متولی پور مجری تلویزیون

بازی در سریال طلاق

متولی پور برای اولین بار با بازی در سریال طلاق جلوی دوربین رفت و همچنین در چند تله فیلم و فیلم کوتاه نیز بازی کرده که از جمله ؛ فیلم کوتاه نیمکت سرد، فیلم کوتاه جیغ، فیلم کوتاه مسیر نور و تله تئاتر و … را میتوان نام برد.

علاوه بر بازیگری و اجرا به عنوان دستیار تهیه کننده و مدیر تولید نیز فعالیت داشته و همچنین چند کتاب را به رشته تحریر درآورده که از جمله تالیف کتاب آموزش زبان کره ای در ٩٠ روز و چندین کتاب در حوزه ی سینما و تئاتر از زبان های انگلیسی و فرانسوی را به فارسی ترجمه کرده است.

فعالیت مدلینگ و برند ملیکا

گفته میشود که او در زمینه مدلینگ نیز فعالیت داشته و با چند برند همکاری میکرده و بزودی برند پوشاک “ملیکا” را نیز راه اندازی میکند.

دیگر فعالیت ها

متولی پور یکی از دختران نابغه ایرانی است که علاوه بر فعالیت ها و قابلیت های ذکر شده، توانست در مسابقات رباتیک در بخش ربات مسیریاب در سال ٩١ رتبه ٤ کشور و در مسابقات ربات رالی در سال ٩٢ رتبه ٩ کشوری کسب کرده و در جشنواره خوارزمی سال ٩٣ نیز با ساخت دستگاه باز کردن بینی در دوران سرماخوردگی شرکت کرده است

پیج اینستاگرام ملیکا متولی پور

صفحه شخصی و پیج اینستاگرام وی با نشانی
melikamotevallipoor در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید تصاویر و عکس های جدیدتر و اخبار جدیدی از فعالیت ها ایشان در صفحه مجازی پیگیری کنید

ملیکا متولی پور دختر شایسته ۲۰۲۱

این دختر زیبای ایرانی در سال ٢٠٢١ به عنوان دختر شایسته ی ایرانی در مسابقات دختر شایسته ی جهان اسلام حضور پیدا کرد.

عکس های جدید اینستاگرام ملیکا متولی پور مجری تلویزیون

ملیکا متولی پور دختر شایسته 2021 کشورهای اسلامی کیست + عکس و بیوگرافی

زندگینامه ملیکا متولی پور مجری و بازیگر

عکس های جدید ملیکا متولی پور بازیگر سریال طلاق

نظرات