بیوگرافی فرداد فرحزاد مجری ایران اینترنشنال کیست و اهل کجاست + عکس و پدر و مادر

0

بیوگرافی فرداد فرحزاد مجری ایران اینترنشنال کیست و اهل کجاست + عکس و پدر و مادر

فرداد فرحزاد (Fardad Farahzad) متولد ۱۲ فروردین ۱۳۶۵ در بندر انزلی در خانواده ای ثروتمند اهل شمال ایران، مجری و خبرنگار اهل ایران است با مدرک لیسانس کامپیوتر است. او با اجرای خبر و گزارش ها و تحلیل سیاسی در بی بی سی به شهرت رسید‌. وی حالا ساکن لندن است و در ابن کشور زندگی میکند.

تحصیلات وی در دانشگاه علم و صنعت عجمان در دبی بوده و در سال ۲۰۰۳ میلادی در دبی مهاجرت کرده.

فرداد فرحزاد متولد بندر انزلی اهل ایران مجری و خبرنگار سابق بی بی سی است که در حال حاضر مجری و گوینده ایران اینترنشنال است. با سرگذشت زندگی و بیوگرافی وی از تولد در بندر انزلی در ایران تا زندگی در لندن را به همراه عکس ها و خانواده و ماجرای ازدواج و پیج اینستاگرام و توئیتر و حواشی و جنجال جدید را بخوانید.

بیوگرافی فرداد فرحزاد (مجری و خبرنگار) و همسرش + زندگی شخصی و خانواده

ماجرای نسبت فرداد فرحزاد با حاج آقا فرحزاد

شایعه شده بود که حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد پدر فرداد فرحزاد است که هیچ نسبت فامیلی بین آنها وجود ندارد و صرفا تشابه نام خانوادگی انهاست حاج آقا فرحزاد متولد سمنان است و فرداد فرحزاد متولد انزلی و به نظر میرسد این مطالب شایعه و کذب است و به نظر نمیرسد هیچکدام با توجه به اینکه این موضوع بدون هیچ سندی تنها در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود واکنشی نشان دهند.

بیوگرافی فرداد فرحزاد

فرداد فرحزاد مجری مشهور ایرانی نیز می‌باشد او متولد ۱۲ فروردین ۱۳۶۵ در بندرانزلی میباشد. او در سن ۱۷ سالگی در ایران زندگی کرده و تحصیلات وی در دوره ابتدایی را در بندر انزلی خوانده. وی برای نخستین بار فعالیتش را در زمینه روزنامه‌نگاری و تهیه نشریه به نام «طرح نو» شروع کرد.

پدر و مادرش کیست

فرداد فرحزاد در فروردین ۱۳۶۵ در خانواده‌ای ثروتمند به دنیا آمد.
کودکی و نوجوانی او در بندر انزلی گذشت و از دوران نوجوانی عاشق دبی بود، در سال ۱۳۸۲ به بهانه ادامه تحصیل به کشور امارات مهاجرت می‌کند و به کار رسانه‌ای و تولید آگهی تبلیغاتی برای رسانه‌های محلی مشغول بکار شد.
از پدر و مادر و تعداد خواهر و برادر و زندگی خانوادگی او اطلاعی در دست نیست و اسم و عکسی از پدر و مادرش منتشر نشده است

همسرش کیست

فرداد فرحزاد مجرد می‌باشد و هنوز ازدواج نکرده است.

فرداد فرحزاد بعد از جدا شدن از شبکه بی‌بی‌سی فارسی وی دعوت نامه همکاری به شبکه ضد انقلاب ایران اینترنشنال وارد شد و مجری‌گری در این برنامه «تیتر اول» حضور یافت و اجرا می‌کند.

چند وقت پیش در فضای مجازی خبری شد که نسبت فامیلی فرداد فرزاد با حاج آقا فرحزاد کارشناس برنامه سمت خدا انتشار شده بود که این شایعه ای بیش نبود.

سوابق و شغل

فرحزاد از ۱۳۸۵ تاکنون در زمینه اجرا و خبرنگاری فعالیت دارد.
او کارش را به عنوان خبرنگار و گزارشگر و روزنامه نگار، از یک هفته نامه دانش آموزی به نام طرح نو در رشت آغاز کرد.
فرداد بعد از مهاجرت به دبی، فعالیت های رسانه ای خود را در دبی نیز ادامه داد و به ساخت آگهی های تجاری و برنامه های مستند برای چند رسانه در دبی و آمریکا مشغول شد.

از بزرگترین و شاخص ترین سوابق خبرنگاری فرداد، مصاحبه با بابک زنجانی در مارس ۲۰۱۳ است که بعداً دستگیر و به اعدام محکوم شد و هم اکنون در زندان بسر می برد.

بیوگرافی فرداد فرحزاد (مجری و خبرنگار) و همسرش با علت مهاجرت از ایران + خانواده

علت مهاجرت فرداد فرحزاد از ایران

این مجری و خبرنگار سابق شبکه فارسی زبان بی بی سی تا ۱۷ سالگی در ایران و در بندر انزلی زندگی میکرد، اما در سال ۱۳۸۲ برای ادامه تحصیل به دبی مهاجرت کرد و در دانشگاه علم و صنعت عجمان تحصیل کرد. سپس بعد از فارغ التحصیلی به لندن رفت و حالا سالهاست که در این کشور زندگی میکند..

بیوگرافی فرداد فرحزاد (مجری و خبرنگار) و همسرش + زندگی شخصی و خانواده

سوابق هنری

فرداد فرحزاد فعالیتش را در زمینه برنامه های مستند و آگهی های تجاری در اول برای رسانه‌های دبی و آمریکایی شروع کرد و در این زمینه بسیار موفق بود و بعد از آن در چندین برنامه علمی حضور یافت و خیلی نگذشت که از طرف شبکه بی‌بی‌سی فارسی از وی درخواست همکاری کردند و به گزارشگری مشغول شد.

فرحزاد از سال ۲۰۰۶ وارد شبکه فارسی زبان بی بی سی شد و به عنوان خبرنگار و مجری مشغول به کار شد و اکنون تجربه سالها همکاری با این شبکه را را کارنامه و سوابق کاری خود دارد. این چهره در ایران نیز شناخته شده و مشهور است و از مجریان با سابقه و با تجربه بی بی سی با اجرا و فن بیانی قوی محسوب میشد، اما استفعایش از این شبکه همه معادلات BBC را به هم ریخت.

وی وقتی که کار گزارشگری می کرد به لندن مهاجرت کرد و بعد از چند وقتی در ۲۶ ماه مرداد در سال ۱۳۹۷ از این شبکه استعفا داد و خداحافظی کرد.

وقتی که فرداد برای کار در شبکه بی بی سی انتخاب شد مشهورتر شد و با گزارش‌ها و مستنداتی که در این شبکه ساخته و پخش می‌کرد بسیار دیده شد و شناخته شد.

ساخت مستند جنجالی

فرداد فرحزاد از موسسان تلویزیون ویند با محوریت ساخت برنامه های آموزشی و علمی است که خودش نیز مجری این شبکه بود.
در سال ۱۳۸۳، مستند ابودلقکان کمانچه کش با موضوع نقد رسانه های فارسی زبان ساخت که همین سرمنشا حواشی و جنجال های زیادی برایش شد.

فرداد فرحزاد

سوابق همکاری با بی بی سی از ورود تا استعفا

فرحزاد از سال ۲۰۰۶ وارد شبکه فارسی زبان بی بی سی شد و به عنوان خبرنگار و مجری مشغول به کار شد و اکنون تجربه سالها همکاری با این شبکه را را کارنامه و سوابق کاری خود دارد.
این چهره در ایران نیز شناخته شده و مشهور است و از مجریان با سابقه و با تجربه بی بی سی با اجرا و فن بیانی قوی محسوب میشد، اما استفعایش از این شبکه همه معادلات BBC را به هم ریخت.

عکس های جدید فرداد فرحزاد

علت استعفای فرداد فرحزاد از BBC

او در ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ از ادامه کار با بی بی سی استعفا داد و با این شبکه ماهواره ای قطع همکاری کرد. استعفای او جنجال زیادی به همراه داشت و تجربه بزرگترین شکست برای غول خبری دنیا محسوب شد.

ازدواج فرداد فرحزاد

تاکنون خبری دقیق از وضعیت ازدواج و همسر فرداد فرحزاد منتشر نشده و اطلاعات دقیقی درباره روابط عاشقانه و دوست دخترش و یا همسرش در دست نیست. گویا خودش نیز علاقه ای به انتشار اخبار خصوصی زندگیش ندارد.

همسر فرداد فرحزاد کیست

آیا حجت الاسلام فرحزاد پدر فرداد فرحزاد است؟

شباهت نام خانوادگی و فامیلی فرداد فرحزاد با حاج آقا فرحزاد کارشناس برنامه سمت خدا، باعث شده تا در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، شایعه شود که او یوی از اقوام و بستگان و حتی گفته شده که فرزند این روحانی است، این موضوع صرفا شایعه و کذب است، زیرا حاج آقا فرحزاد اهل سمنان بوده و فرداد فرحزاد متولد انزلی و اصالتا شمالی است.

ماجرای پیوستن به ایران اینترنشنال

فرداد بعد از استعفا از بی بی سی به شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال پیوست و حالا مجری برنامه تیتر اول شده و اخبار سیاسی و تحلیل خبرهای جنجالی ایران را اجرا میکند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرداد فرحزاد، مجری و گزارشگر بی بی سی فارسی، در صفحه توییترش، استعفای خود را از ادامه حضور در این شبکه اعلام کرد.

فرحزاد که از ده سال پیش و همزمان با تاسیس بخش فارسی بی بی سی، به استخدام این شبکه درآمده بود در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های اپوزیسیون به مسائل جاری در بی بی سی پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش داد: او در پاسخ به سوالی در خصوص استنباط مردم از عملکرد بی بی سی مبنی بر اینکه «چرا این شبکه به سمت اصلاح طلبان غش کرده است؟»، می‌گوید: «ممکن است رگه‌هایی از حقیقت در آن (استنباط) وجود داشته باشد؛ دلیلش این است که بیشتر روزنامه نگارانی که بی بی سی ۱۰ سال پیش استخدام کرد، از روزنامه‌های اصلاح طلب از ایران آمده‌اند».

فرحزاد همچین به نحله فکری کارمندان بی بی سی اشاره کرده و می‌افزاید: «البته از میان همکاران من کسانی هستند که در زندگی شخصی‌شان سلطنت طلبند، براندازند، اما شاید خیلی دور از واقعیت نباشد که بگوییم اکثر روزنامه نگارانی که در بی بی سی فارسی کار می‌کنند، اصلاح طلبند».

او با تاکید دوباره بر حضور حداکثری اصلاح طلبان در کنار همکاران سلطنت طلب و براندازانش در این شبکه می‌افزاید: «البته که ما اصولگرا در بی بی سی فارسی نداریم…‌ ای کاش اصولگرا هم در بین ما بود تا رنگین کمان را ما پر رنگ‌تر می‌کرد».

فرداد فرحزاد پس از جدایی از شبکه بی بی سی فارسی طی دعوت نامه همکاری به شبکه ضد انقلاب ایران اینترنشنال پیوسته است و به عنوان مجری در برنامه «تیتر اول» اجرا می کند

ماجرای نسبت حجت الاسلام فرحزاد و فرداد فرحزاد

پیج اینستاگرام و توئیتر فرداد فرحزاد

این چهره سابق بر این در توئیتر فعالت دارد و به تازگی نیز به اینستاگرام پیوسته و آیدی صفحه اینستاگرامش با نشانی
fardadfarahzad می باشد.

شبکه ایران اینترنشنال کجاست

ایران اینترنشنال، شبکه فارسی زبان است که از روز سال ۱۳۹۶، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در ایران ، فعالیت خود را آغاز کرد.

مالک و صاحب امتیاز این شبکه ضد انقلاب متعلق به یک شرکت فراساحلی به نام Global Media Circulating است که عادل عبدالکریم اهل عربستان مالک آن است. سرمایه گذاران این شبکه تبعه عربستان سعودی هستند.

بیوگرافی فرداد فرحزاد و همسرش + اینستاگرام

نظرات