بیوگرافی مریم وحیدزاده بازیگر نقش ثریا در سریال سرجوخه و همسرش + عکس واقعی

0

بیوگرافی مریم وحیدزاده بازیگر نقش ثریا در سریال سرجوخه و همسرش کیست؟ + عکسهای خانوادگی و پیج اصلی اینستاگرام “مریم وحیدزاده” بازیگر نقش “ثریا” نامزد غلامرضا در سریال سرجوخه و همسرش و فیلم شناسی اهل کجاست و سن و زندگی شخصی او را در ادامه از مجله حرف تازه دریافت کنید

بیوگرافی مریم وحیدزاده بازیگر نقش ثریا در سریال سرجوخه و همسرش + عکس واقعی

بیوگرافی مریم وحیدزاده

مریم وحیدزاده, از بازیگران نوظهور و تازه کار سینما و تئاتر و تلویزیون است که بیشتر در تئاتر فعالیت دارد و به تازگی در سریال سرجوخه در نقش “ثریا” بازی کرده است. او به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد و بیشتر پست های صفحه شخصی اش را در اینستاگرام به زبان انگلیسی به اشتراک می گذارد.

ازدواج و همسرش

از زندگی خصوصی و وضعیت ازدواج و همسر مریم وحیدزاده اطلاعی در دست نیست.

بیوگرافی مریم وحیدزاده بازیگر کیست

همچنین ببینید: بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرجوخه کیست؟ +بیوگرافی و عکس های شخصی بدون گریم

سوابق بازیگری

وحیدزاده بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و برای اولین بار جلوی دوربین سریال سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی رفته است. او نقش ثریا نامزد غلامرضا با بازی حمیدرضا محمدی را بازی میکند.
این بازیگر جوان کشورمان علاوه بر بازیگری در زمینه گریم و چهره پردازی نیز فعالیت دارد و پروژه های مختلف سینمایی با عوامل آنها همکاری داشته است‌

بیوگرافی مریم وحیدزاده

 

بازیگر نقش ثریا در سریال سرجوخه

مریم وحیدزاده بعد از درخشش در چند نمایش ، با بازی در سریال سرجوخه وارد قای تلویزیون شد.

او در سریال سرجوخه در نقش ثریا ظاهر شده که نقش مقابل غلامرضا را بازی میکند که عاشق هم هستند و قرار است با هم ازدواج کنند.

اما این زوج با مشکلات و دغدغه ها زیادی مواجه هستند و سرنوشت عشق آنها معلوم نیست به کجا ختم شود.

عکس های اینستاگرام مریم وحیدزاده بازیگر

مریم وحیدزاده در سریال سرجوخه

درباره کاراکتر ثریا که مریم حیدرزاده آن را بازی میکند، اینکه او آرایشگر است و در آرایشگاه کار می کند و عاشق غلامرضا است و قصد دارد با او ازدواج کند ، اما این ازدواج به دلیل وضعیت بد اقتصادی غلامرضا با مخالفت پدر ثریا همراه است، حالا عشق و ازدواج آنها در هاله ای از ابهام قرار دارد و باید در قسمت های آتی سریال دید که سرنوشتی در انتظارشان خواهد بود.

او با بازی در کنار هنرمندان مطرحی چون علیرضا اوسیوند، نازنین کیوانی ، آرش آصفی ، سامان صفاری ، حبیب دهقان نسب و قربان نجفی در نقش کشمیری و … تجارب خوبی را کسب کرد.

سریال سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی، یک سریال امنیتی جاسوسی است که از آبان ماه ۱۴۰۰ از شبکه ۳ پخش میشود و بیشتر بازیگران آن ، ترکیب سریال خانه امن و ترور خاموش است که برای دوم و سوم با احمد معظمی کارگردان ایرانی همکاری دارند.

عکس و اسم واقعی بازیگر نقش ثریا در سریال سرجوخه چیست

اینستاگرام مریم وحیدزاده

صفحه اینستاگرام وی با نشانی * در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است.

پ. ن: اگر درباره مریم وحیدزاده بازیگر خوب کشورمان که در سریال سرجوخه بازی کرده است، اطلاعاتی دارید در بخش کامنت ها با ما درمیان بگذارید تا شما هم در کامل کردن این بیوگرافی شریک شوید.
به نظر شما بازی او در سریال سرجوخه خوب است یا نه؟ و آیا توانسته به خوبی نقشش را ایفا کند یا نقاط ضعف زیادی دارد؟ منتظر نظراتتان هستیم.

نظرات