بیوگرافی آرش آصفی و همسرش و فرزندان + زندگی بازیگری شخصی با عکس جدید

3

بیوگرافی آرش آصفی و همسرش و فرزندان + زندگی بازیگری شخصی با عکس جدید

بیوگرافی آرش آصفی بازیگر و همسرش +پیج اینستاگرام به همراه تصاویر شخصی آرش آصفی و سوابق و فرزندان و مصاحبه و قد و ویکی پدیا آرش آصفی را در ادامه مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بیوگرافی و عکس های آرش آصفی و همسرش

آرش آصفی از بازیگران عرصه سینما و تلوزیون است که در سال ۱۳۵۷ در شهر ساوه دیده به جهان گشوده است. ایشان اولین شروع کاری خود را در حرفه بازیگری در یک فیلم سینمایی در سال ۱۳۸۳ بنام مواجهه رقم زد و بعد از آن با نقش آفرینی در سریال‌های مانند مدینه و روزهای به یادماندنی در قاب تلوزیون ایران دیده شد. آرش آصفی اینروزها در سریال تمام رخ در حال بازی است

آرش آصفی

بیوگرافی آرش آصفی

آرش آصفی بازیگر سینما و ایفاگر نقش بکیر بن حر در فیلم رستاخیز متولد سال ۱۳۵۷ در ساوه است. وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۳ با فیلم مواجهه آغاز کرد. او بازی در سریال‌های مدینه و روزهای به یادماندنی را در کارنامه دارد.

این بازیگر دوره های بازیگری را در کلاسهای آزاد زیر نظر زنده یاد امین تارخ گذرانده است، پس از پایان دوره های آموزشی به دفاتر متعددی برای بازیگری مراجعه کرد اما اتفاق مورد انتظار برای او رخ نداد و آرش آصفی برای مدتی به هندوستان مهاجرت کرد.

شروع بازیگری

آرش آصفی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثارش می‌توان به بازیگری در سریال مدینه، فیلم رستاخیز و سریال وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده اشاره کرد.

آصفی برای اولین در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۸۰ در سریال وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده به کارگردانی عباس رافعی بازی کرده است.

او در سال ۱۳۹۳ در سریال مدینه به کارگردانی سیروس مقدم در کنار بازیگرانی نظیر پریوش نظریه، مهدی سلطانی، شبنم مقدمی و مهرداد صدیقیان نقش آفرینی کرد.

همسر آرش آصفی کیست

از زندگی شخصی و خصوصی این بازیگر اطلاعی در دست نیست

آرش آصفی

صحبت های آرش آصفی

او میگوید بازی در فیلم «رستاخیز» سبب مشکلاتی شد که کم تاثیر برای من نبوده است ، چندین سال مشغول ضبط برنامه بودیم و کل زندگیم مشغول این فیلم بودم و عواملی مثل خستگی و طولانی مدت بودن زمان فیلم باعث شد انگیزه ام از دست برود و علاقه ام به کار و حرفه بازیگری کم شود و زمانی را برای استراحت به خودم اختصاص دهم.

آرش آصفی بیان کرد هیچ زمان دنبال شهرت و محبوبیت نبوده است و واژه شهرت برایش مفهومی ندارد،

تمرینات سخت شمشیربازی و اسب سواری در رستاخیز

با توجه به اینکه در فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش مدام در بیابان مشغول کار بودیم و با اسب و شمشیر سروکار داشتیم، ترجیح دادم بعد از آن مدتی استراحت کنم.
البته در این میان بازی در آثاری پیشنهاد می شد که یا من نمی پذیرفتم و یا به توافق نمی رسیدیم.

آرش آصفی

علت دوری از بازیگری بعد از فیلم رستاخیز

اتفاقاتی که برای فیلم «رستاخیز» افتاد بی تاثیر در کم کاری من نبود
زیرا ما به خاطر این فیلم چندین سال گرفتار شدیم اما در نهایت این فیلم به بن بست خورد. با این شرایط انگیزه های آدم کور می شود و چشم انداز مثبتی نیز به آینده ندارد،
این باعث می شود که فرد کمتر ریسک کند. می خواهم بگویم تمام این عوامل دست به دست هم داد تا من از فضای سینما و تلویزیون دور باشم، البته خستگی کار را هم کتمان نمی کنم.

آرش آصفی

شهرت برایم جذابیت ندارد

هیچ وقت شهرت برای من موضوع جذابی نبوده است
البته نمی گویم که شهرت چیز بدی است به هر حال یک موقع هایی وقتی دچار مشکل می شویم می تواند چاره ساز باشد
اما در مواردی دیگر دردسرساز است و من این بخش قضیه را دوست ندارم به خاطر همین ترجیح می دهم کمتر دچار حاشیه شوم.

آرش آصفی

آرش آصفی بازیگر نقش بکیر بن حر در فیلم رستاخیز

وی در سال ۱۳۹۲ در فیلم رستاخیز احمدرضا درویش در کنار هنرمندانی چون حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، پوریا پورسرخ و بابک حمیدیان حضدر داشته است

من در بوئین زهرای قزوین زندگی می کنم و در همین مدتی که کم کار شده ام به کار مزرعه داری و باغداری پرداخته ام.
البته ایشان این روزها در تئاتر فعالیت دارد و نمایش کلنل را روی اجرا کرده است.

افتخارات

آرش آصفی توانست در سی و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ دریافت جایزه سیمرغ بلورین نقش اول مرد برای بازی خوبش در فیلم سینمایی رستاخیز بشود.

آرش آصفی

این بازیگر دوره های بازیگری را در کلاسهای آزاد زیر نظر زنده یاد امین تارخ گذرانده است، پس از پایان دوره های آموزشی به دفاتر متعددی برای بازیگری مراجعه کرد اما اتفاق مورد انتظار برای او رخ نداد و آرش آصفی برای مدتی به هندوستان مهاجرت کرد.

آرش آصفی در سریال سرجوخه

سرجوخه سریالی امنیتی و اجتماعی به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در سال ۱۴۰۰ است که به روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

این مجموعه به طور همزمان به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان می پردازد که در راه رسیدن به عشق با موانع و اتفاقات زیادی مواجه می شوند و در ادامه به موضوعاتی همچون سایت های شرطبندی اشاره شده است.

آقای آصفی در سریال سرجوخه نقش ابراهیم، یک مامور امنیتی را ایفا می کند و حمیدرضا محمدی، سامان صفاری، نیلوفر کوخانی، علیرضا اسیوند، پیام احمدنیا، حبیب دهقان نسب و سوتلانا سوپیلنیاک (بازیگر خارجی)، هنرمندان دیگر این مجموعه را تشکیل می دهند.

آرش آصفی در سریال تمام رخ

سریال تمام رخ با نام سابق مارماهی، به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در سال ۱۴۰۱ است که می توان آن را فصل دوم سریال سرجوخه دانست.

فیلم و سریال های آرش آصفی

مدینه (سریال تلویزیونی (۱۳۹۳)
رستاخیز(۱۳۹۲)
مواجهه(۱۳۸۳)
وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده (سریال تلویزیونی)(۱۳۸۰)
گیتی همسر علیرضا
وقتی پروانه شدم
امکان مینا

عکس های جدید آرش آصفی در اینستاگرام

در ادامه چند عکس شخصی و هنری از پیج اینستاگرام بازیگر رستاخیز و مدینه را مشاهده کنید

آرش آصفی

آرش آصفی

آرش آصفی

آرش آصفی

آرش آصفی

آرش آصفی

آرش آصفی

3 دیدگاه در “بیوگرافی آرش آصفی و همسرش و فرزندان + زندگی بازیگری شخصی با عکس جدید

  1. جوان گفت:

    بازی ایشون تو سریال خانه امن فوق العاده عالی است

  2. مریم گفت:

    سلام وقت بخیر،آ قای آ رش آ صفی درسریال خانه ی امن باایشون آ شناشدم وغرق درنقش زیبای ایشون شدم ونمیدونم این سریال تموم شه من چه خاکی بایدبه سرکنم،چون من این سریال روفقط به عشق ایشون نگاه میکنم ،بنظرمن رازبه دل نشستن بازی ایشون اینه که خودشه بی شیله پیله وبه دورازهرگونه خودنمایی، آ رش آ صفی عزیزهرجاهستی سلامت باشی وموفق توخیلی دوس داشتنی هستی وواقعاایک بازیگربه تمام معنایی که همه جورتوانایی داری اززیبایی چهره گرفته تاتیپ وشخصیت وصدای زیبا ونگاه نافذوبازی قشنگی که میکنی خیییلی عزیزی❤❤❤

  3. پوران عابدی گفت:

    بنظرمن آقای آرش آصفی در سریال مدینه خیلی خیلی خییییییللللی زیبا و عالی و توانا بازی میکنه. اصلا کلا خودش هم به چشم خواهری خیلی زیباست و باکلاس

نظرات