بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرجوخه کیست؟ +بیوگرافی و عکس های شخصی بدون گریم

0

بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرجوخه و همسرش کیست؟ + عکس های شخصی و بدون گریم اینستاگرامی با بیوگرافی کامل و سوابق هنری و عکس های جذاب حمیدرضا محمدی بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرجوخه را در ادامه ببینید

بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرجوخه کیست؟ +بیوگرافی و عکس های شخصی بدون گریم

بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرجوخه کیست؟

بازیگر نقش غلامرضا، در سریال سرجوخه ، حمیدرضا محمدی است که از بازیگران و سرشناس و پرکار تئاتر بوده که مدتی است در چند فیلم و سریال بسیار خوش درخشیده و از جمله بالزیگران مطرح اینروزهای سینما و تلویزیون در ایران است. او در سریال سرجوخه کاراکتر غلامرضا را بر عهده دارد که نقش مقابل کیان با بازی سامان صفاری و نیلوفر کوخانی در نقش رزی و … بازی میکند و باید در آخر سریال چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود

بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرجوخه کیست؟ +عکس های شخصی با بیوگرافی

سوابق بازیگری

حمیدرضا محمدی متولد ۳۰ مهر ۱۳۶۵ در تهران، دارای مدرک تحصیلی کارگردانی و تدوین فیلم، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که از سال ۱۳۸۸ اولین کار تصویری خود را در فیلم دکان های پیامبری تجربه کرد و سپس با سریال های فاصله ها و سراب و راز پنهان وارد قاب تلویزیون شد.
از جمله آثارش میتوان به فیلم ابرهای ارغوانی، پیک عروس، جاده قدیم و سریال در میان خاکستر و سریال خانواده دکتر ماهان و فیلم آبادان یازده ۶۰ و …. اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرجوخه

حمیدرضا محمدی در سریال مینو به شهرت رسید و با بازی در نقش مهدی به اوج رسید و در کنار بازیگرانی چون: عباس غزالی در نقش رضا ,محمود پاک‌ نیت ,سلمان فرخنده در نقش عماد ,سیاوش طهمورث ,مهدیه نساج در نقش مینو ,پروانه معصومی، ,مالک سراج و نازنین کیوانی در نقش ساره ,شیوا ابراهیمی در نقش رعنا و سامرند معروفی …تجارب خوبی را کسب کرد.

همچنین ببینید: بازیگر نقش فلورا در سریال سرجوخه کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

اسم و عکس واقعی بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرجوخه

اسم و عکس واقعی بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرجوخه

سرجوخه» با روایت دو قصه موازی، بـه زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان کـه از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت‌اند، می‌پردازد کـه هر دو در راه رسیدن بـه عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد.

بیوگرافی حمیدرضا محمدی بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرجوخه کیست؟ +عکس های شخصی با بیوگرافی

حمیدرضا محمدی در کنار بازیگرانی چون:، سامان صفاری، آرش آصفی، نیلوفر کوخانی، نازنین کیوانی، عبدالرضا نصاری، هژیرسام احمدی، قربان نجفی، سوتلانا سوپیلنیاک ، حبیب دهقان نسب، علی اوسیوند، پیام احمدی نیا، سیاوش گرجستانی، علیرضا جلالی تبار، حمیدرضا هدایتی، حسن اسدی، نیلوفر شهیدی، افسانه کمالی، مریم وحیدزاده، علی غلامی، پارسیا شکوری، مینو شیخان، احمد پورخوش، مهدی علیپور و صالح صارمی و … ایفای نقش میکند

«سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

نظرات