ماجرای مار ۱۴ متری در اهواز و چرخاندن مار ۱۴ متری با بیل مکانیک در اهواز

1

ماجرای کلیپ (مار ۱۴ متری) در اهواز و چرخاندن مار ۱۴ متری با بیل مکانیک و پیدا شدن آن را با جزئیات این خبر در مجله حرف تازه میخوانید

ماجرای مار 14 متری در اهواز و چرخاندن مار 14 متری با بیل مکانیک در اهواز

از روز گذشته کلیپی از پیدا شدن ماری به طول ۱۴متر در اهواز در فضای مجازی دست به دست میشود که با بیل مکانیکی مجبور به انتقال و جابجایی این حیوان شدند

کلیپ مار ۱۴ متری در اهواز

 

این کلیپ در کانال های تلگرامی و شبکه های اجتماعی منتشر شده و بازتاب گسترده ای داشته است. در این ویدئوی کوتاه ۲۶ ثانیه ای ماری دراز توسط راننده بیل مکانیکی جا به جا میشود.

شناسایی مارها در مناطق جنوبی

انواع مارهای جنوبی عبارتند از: سر مضراب سمی ، مار مرجانی ، دهان پنبه ، مار جغجغه ای الماس غربی ، مار زنگی چوبی ، مار جغجغه ای چمن زار ، ماساژوگای غربی و مار جغجغه ای غربی.

مارهای غیرخطی در جنوب شامل مار براق ، مار موش سیاه ، مار قرمز ، مسابقه دهنده ، مار گاو نر ، مار گردن حلقه ای ، مار قهوه ای ، مار پادشاه معمولی ، مار شیر ، مار روبان غربی ، مار هانوز غربی و مار جاروی معمولی است.

مارها در چمن ها ، زیر سنگ ها و آوارها پنهان می شوند و در کمین شکار می مانند ، بنابراین به راحتی استتار می شوند. هنگام بیرون رفتن ، با راه رفتن در مسیرهای صاف که می توانید زمین را مشاهده کنید ، اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از مارها انجام دهید. فقط در صورتی که زمین در طرف دیگر قابل مشاهده باشد ، از کنده ها یا سنگها عبور کنید. هنگام راه رفتن در زیستگاههای شناخته شده مار ، از چکمه های چرمی ضد مار یا شلوار استرچ مار استفاده کنید.

اگر می خواهید از مار در باغ خودداری کنید ، سعی کنید منطقه را از منابع غذایی و مخفیگاه های احتمالی دور نگه دارید

1 دیدگاه در “ماجرای مار ۱۴ متری در اهواز و چرخاندن مار ۱۴ متری با بیل مکانیک در اهواز

  1. ساتیها گفت:

    الهی خداباشمااونچه باماربیچاره انجام دادین ،کنه

نظرات