ماجرای هم سفره شدن و غذا خوردن مرد روانسری با یک مار + فیلم کامل

1

ماجرای هم سفره شدن و غذا خوردن مرد روانسری با یک مار + فیلم کامل

تا حالا نوشابه خوردن و سیب زمینی خوردن مار را دیدده اید؟!!!! ویدئوی هم سفره شدن مرد روانسری با یک مار جنجالی شده که در ادامه فیلم غذا خوردن و هم سفره شدن مرد روانسری با یک مار و زندگی مسالمت آمیزی که با یک مار سیاه بزرگ دارد را ببینید که با مار نوشابه و سیب زمینی میخورد.

ماجرای هم سفره شدن و غذا خوردن مرد روانسری با یک مار + فیلم کامل

تا حالا نوشابه خوردن و سیب زمینی خوردن مار را دیده اید؟!!!!، اگر تاکنون ندیده اید فیلم زیر را ببینید تا تعجب کنید و شگفت زده شوید. در کلیپ کوتاهی که از فضای مجازی دست به دست میشود، هم زیستی مسالمت امیز و هم سفره شدن مردی اهل روانسر دیده میشود که با یک مار سیاه سر سفره با مخلفتی از سیب زمینی سرخ شده و نوشابه زرد و سبزه خوردن نشسته و در حال میزبانی از مار است. تعجب برانگیزترین بخش از فیلم نوشابه خوردن مار در لیوان و سیب خوردنش است. این فیلم بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است.

ویدئوی هم سفره شدن مرد روانسری با یک مار زیر را ببینید:

حیوان خانگی یک مرد در روانسر کرمانشاه

این مرد گویا اهل شهرستان روانسر کرمانشاه است که مدتی است با یک مار سیاه زندگی میکند و این مار حیوان خانگی او شده است. اخنتخاب برخی حیوانات به عنوان حیوان خانگی کاری سالهاست که رواج دارد و از سگ و گربه و مرغ و خروس تا حیوانات نادری چون کوالا و هاسکی و غیره

اما زندگی مسالمت آمیز حیوان با انسان و حیوان با حیوان نیز از دیگر نکات مورد توجه شده و دیده شده است موش و گربه و جوجه و گربه و سگ و گربه و یا شیر و انسان و ببر و گرگ و روباه در کنار هم زندگی صلح آمیزی دارند.

حال این مرد روانسری نیز یک مار را انتخاب کرده و با او هم سفره شده است. مدتی پیش نیز فیلم زندگی یک مرد سروستانی و مار سوژه رسانه ها و فضای مجازی و کاربران شده بود

1 دیدگاه در “ماجرای هم سفره شدن و غذا خوردن مرد روانسری با یک مار + فیلم کامل

  1. نا شناس گفت:

    من ک باور نکردم چون دیده نشد ک نوشابه و سیب زمینی سرخ شده بخورد، ضمناً مارها موجودات زنده خورن طعمشون رو می بلعن و هرگز آب و مایعات نمی خورن، چرا این کلیپ های دروغین را در فضای مجازی منتشر می کنین و ب شعور مردم توهین می کنین؟

نظرات