بیوگرافی و عکس های جدید حسام صالحی بازیگر

0

“حسام صالحی”: بیوگرافی سید (حسام صالحی) بازیگر نقش نوید در سریال ترش و شیرین و سه در چهار و همسرش و پیج اینستاگرام حسام صالحی و عکس جدید و فیلم ها و سریال های جدید و ماجرای ازدواج و ورود به بازیگری و شغل حسام صالحی بازیگر خردسال ترش و شیرین و سه در چهار را در این بخش میخوانید. با ما همراه باشید.

حسام صالحی | بیوگرافی و عکس های جدید حسام صالحی و همسرش + شغل و فیلم شناسی

بیوگرافی حسام صالحی بازیگر

سیدحسام صالحی ، متولد ۱۳۷۶ در تهران، بازیگر خردسال قبلی و جوان امروزی است که در آثاری چون ترش و شیرین در نقش نوید و سه در چهار در نقش “احسان املشی” و فیلم روز اردو و … ایفای نقش کرده است.

ماجرای ورود به بازیگری

حسام از کودکی و زمانیکه ۱۰ سال داشت توسط پسر عمو خود یعنی مجید صالحی وارد بازیگری شد و خوش اصلا علاقه ای به بازیگری و ورود به این حرفه را نداشت، اما با این حال توانست در چند سریال و فیلم بازی کند، اما بعد از این حرفه کناره گیری کرد و دیگر در هیچ فیلم و سریالی دیده نشد.

او در زمان بازی در سریال ترش و شیرین ۱۰ سال داشت و نسبت فامیلی نیز با مجید صالحی دارد ، او پسر عموی مجید صالحی بازیگر معروف و سرشناس ایرانی است که برای بازی در این سریال به رضا عطاران معرفی شد و بسیار عالی ظاهر شد.

بیوگرافی و عکس های جدید حسام صالحی بازیگر

وضعیت ازدواج و همسر حسام صالحی کیست

از وضعیت ازدواج و زندگی خصوصی وی اطلاعی در دست نیست.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکسهای آناهیتا افشار بازیگر و همسرش

آیا حسام صالحی ایران است یا مهاجرت کرده؟

از این بازیگر خبری در دست نیست و مشخص نیست که در ایران زندگی میکند و یا مهاجرت کرده است، در حال بعد از دو سریالی که بازی کرد، از او خبر جدیدی منتشر نشده و گویا به فراموشی سپرده شده است.

آخرین مصاحبه او با مجله نوجوان بود که درباره ورود به بازیگری توسط مجید صالحی حرف زده و گفته : شغلهایی که من برای آینده ام انتخاب کرده ام اول رئیس جمهور ، بعد نویسنده و اگر نشد فوتبالیست است.

مجید صالحی پسر عموی او نیز در جایی اسمی از او نبرده و مشخصی نیست که آیا از بازیگری کناره گرفته یا به عنوان عوامل در پشت صحنه مشغول است .

او حتی از فالورهای پسرعموش مجید صالحی نیز نبود. اگر اطلاعی از پیج اینستاگرام وی دارید در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات