بازیگر نقش الناز مافی در سریال بچه مهندس ۴ کیست+بیوگرافی و عکس

0

بازیگر نقش الناز مافی در (بچه مهندس ۴) یکی از بازیگران و چهره های جدید تلویزیون به نام نسیم باقریان است. در ادامه با بیوگرافی نسیم باقریان بازیگر «الناز مافی» در سریال بچه مهندس ۴ با عکس ها و فیلم ها و سریال های جدید و پیج اصلی اینستاگرام وی آشنا شوید. با ما همراه باشید.

بازیگر نقش الناز مافی در سریال بچه مهندس 4 کیست + بیوگرافی و عکس جدید نسیم باقریان

نسیم باقریان بازیگر نقش الناز مافی در بچه مهندس ۴ کیست

مجله حرف تازه؛ نسیم باقریان بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون متولد در ۲۳ مرداد سال ۱۳۷۰ در یک خانواده چهار نفره در تهران است و یک برادر به نام حسین دارد.

سوابق بازیگری

وی بازیگری را از تئاتر شروع کرده ،اما بطور جدی و حرفه ای کارش را از ۱۳۹۸ با سریال بچه مهندس ۳ آغاز کرده و به تازگی نیز در فصل چهارم سریال بچه مهندس ایفای نقش کرده است.

وی در نقش دختری به نام الناز مافی در کنار محمدرضا رهبر در نقش جواد جوادی ، ثریا قاسمی در نقش بی بی، فرهاد قائمیان بابای مرضیه، مهشید جوادی در نقش مرضیه، سیما خضرآبادی در نقش شیوا، سهند جاهدی در نقش بهروز ، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور در نقش لاهوتی، شیوا خسرومهر در نقش زهرا خانم، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی در نقش ناصر، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنک سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی و امیررضا فرامرزی در نقش بازیگر خردسال امیر و …بازی کرده است.

بازیگر نقش الناز مافی در سریال بچه مهندس 4 کیست+بیوگرافی و عکس

بیوگرافی بازیگر نقش الناز مافی در سریال بچه مهندس ۴

اما الناز در بچه مهندس نقش دختری مغرور و از خود راضی و البته بد طینت را بازی میکند که برای گروه مهندس جوادی دردسر درست کرد و از دانشگاه اخراج شد و حالا در فصل چهارم با بخشش دوباره به دانشگاه برگشته و باید منتظر ماند و دید که او واقعا از کارهای قبلی توبه کرده و یا نقشه دیگری در سرش دارد. حتما ادامه سریال بچه مهندس ۴ را ببیید تا در قسمت آخر این سریال نتیجه را تماشا کنید.

گفتنی است که سریال بچه مهندس ۴ به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی با بازیگران قبلی و جدیدی که به جمع بازیگران اضافه شدند، در ایام ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما در ساعت ۲۱:۳۰ در حال پخش است.

بیوگرافی نسیم باقریان بازیگر نقش الناز مافی در سریال بچه مهندس 4

همچنین بخوانید: مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه در بچه مهندس کیست؟ + عکس شخصی

نویسنده فصل چهارم حسن وارسته است و برخلاف سه فصل گذشته که علی غفاری آن ها را کارگردانی کرده بود، این فصل به دلیل مشغله غفاری، با کارگردانی احمد کاوری جلوی دوربین رفته است.

داستان این فصل چهارم ادامه فصل سوم هست و درباره ساخت پهپاد و گروه امنیتی و ادامه عشق و عاشقی مرضیه توفیقی با بازی مهشید جوادی و جواد جوادی با بازی محمدرضا رهبر که قصد خواستگاری از مرضیه را دارد و ادامه اتفاقاتی برای این زوج و سازندگان پهپاد رخ میدهد که در قسمت های آتی سریال خواهید دید.

داستان کلی سریال بچه مهندس و سریال بچه مهندس ۲ و سریال بچه مهندس ۳ ،درباره کودکی و نوجوانی شخصیت جواد جوادی بود و سال گذشته در فصل سوم آن نیز قسمت جوانی و دانشجویی این شخصیت در خلال یک قصه پلیسی امنیتی روایت شد.

وضعیت ازدواج و همسر نسیم باقریان

این بازیگر مجرد است و هنوز همسری ندارد و آیدی اینستاگرامش نیز با نشانی nasim.bagheriyan.original_page در دسترس عموم قرار دارد.

نظرات