نگین عبداللهی بازیگر نقش سیما در سریال ترش شیرین کیست؟ + بیوگرافی

0

نگین عبداللهی بازیگر نقش سیما در سریال ترش شیرین کیست؟ + بیوگرافی و و ماجرای مهاجرت و سوابق هنری وی را به همراه تصاویر شخصی و همسر و فرزندش و آیدی اینستاگرام وی را در ادامه در این بخش از مجله حرف تازه ببینید.

نگین عبداللهی بازیگر نقش سیما در سریال ترش شیرین کیست؟ + بیوگرافی

بیوگرافی نگین عبداللهی بازیگر

نگین عبداللهی بازیگر ، متولد ۱۳۶۵ در تهران  و حالا با همسر و دو پسرش در لندن زندگی میکند و در بیو اینستاگرامش نوشته:  نگین عبداللهی بعد از گذراندان دورهای بازیگری و کارگردانی در کانون سینماگران جوان، موفق به شروع کار حرفه ای خود در عرصه سینما و تلوزیون شد.

نگین از نوجوانی وارد بازیگری شده و اولین کار بازیگری حرفه ای او با سریال ترش و شیرین در نقش سیما بود.

عبدالهی در طول بازیگری خود در سریال هایی چون انتهای جاده و ته تغاری و سریال استانی در همدان و همچنین فیلم سینمایی طلا و مس ایفای نقش کرده است.

وضعیت ازدواج و همسر نگین عبداللهی

وی متاهل است و چند سال پیش ازدواج کرده و دارای دو فرزند پسر است و هم اکنون در لندن انگلیس زندگی میکند.

نگین عبداللهی بازیگر نقش سیما در سریال ترش شیرین کیست؟ + بیوگرافی

بازیگر نقش سیما دختر نصرت در سریال ترش و شیرین

او برای اولین در سریال ترش و شیرین دختر کوچک نصرت با بازی مریم امیرجلالی ایفای نقش کرد و سپس از آن در فیلم سینمایی طلا و مس و انتهای جاده بازی کرد.

سریال ترش و شیرین محصول سال ۱۳۸۶ به کارگردانی رضا عطاران در ژانر کمدی و طنز برای اولین بار از شبکه ۳ پخش شد و حالا در ماه رمضان ۱۴۰۰ از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.

نگین عبداللهی بازیگر نقش سیما در سریال ترش شیرین کیست؟ + اینستاگرام

نصرت خانم (مریم امیرجلالی) زنی متکی به نفس است که پس از مرگ شوهرش کمر همت بسته فرزندان قد و نیم قدش را به سختی اما آبرومندانه از آب و گل در آورده است. داستان از جایی شروع می‌شود که مهلت خانه اجاره‌ای نصرت خانم به سر آمده و او مجبور است به خانه‌ای دیگر نقل مکان کند اما این جابجایی باعث بروز ماجراهایی می‌شود که مسیر زندگی نصرت خانم و خانواده‌اش را تغییر می‌دهد.

نظرات