بازیگر نقش اپوش در سریال آب پریا کیست

0

معرفی و توضیحی درباره بازیگر نقش اپوش با بازی سیامک صفری در سریال آب پریا میدهیم تا با سوابق و بیوگرافی و زندگی شخصی و همسر و فرزندان و آیدی پیج اینستاگرام و فیلم و سریال سیامک صفری و همسرش در مجله حرف تازه آشنا شوید

بازیگر نقش اپوش در سریال آب پریا کیست

بازیگر نقش اپوش در سریال آب پریا کیست + عکس شخصی اپوش آب پریا

سریال آب پریا ، سریالی است که از رسانه ملی در حال پخش است و کاراکتر اپوش، دیو بدجنس با گریم بی نظیر توجه مخاطبان د بینندگان این سریال را به خود جلب کرده است و علاقه مند هستند تا بدانند اسم واقعی و چهره اصلی و سوابق هنری این بازیگر چیست. در ادامه با ما همراه باشید.

سیامک صفری بازیگر نقش اپوش در سریال آب پریا

سیامک صفری بازیگر با سابقه و کارکشته سینما و تلویزیون و تئاتر است که بینندگان سریال آب پریا اکنون بازی وی را در نقش اپوش تماشا میکنند.

سیامک صفری متولد ۲۲ فروردین سال ۱۳۴۳ در تهران، فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر در مقطع فوق لیسانس است که فعالیت خود را از تاتر شروع کرد و به سینما و تلویزیون رسیده و حالا یکی از مدرسان رشته بازیگری در آموزشگاه بازیگری که خودش تاسیس کرده می باشد

اسم واقعی بازیگر نقش اپوش در سریال آب پریا

آقای صفری چند سالیست که ازدواج کرده و دارای یک فرزند دختر می باشد.

از جمله فیلم و سریال های بازیگر نقش دیو خشکسالی در سریال آب پریا می‌توان به بازیگری در سریال های «مختارنامه» و «دندون طلا» و فلم «نفس» اشاره کرد.
او اولین تجربه بازیگری خود در سینما در سال در سال ۱۳۸۳ در فیلم «ماهی‌ها عاشق می‌شوند» به کارگردانی «علی رفیعی» گذراند و در سال ۱۳۸۸ نیز در سریال گاو صندوق ساخته مازیار میری بازی کرد.
وی تجربه بازی در چند سریال تاریخی و مذهبی را دارد و در سال ۱۳۹۰ با بازی در نقش مزدور شامی سریال مختارنامه توانست خودش را در میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

عکس و بیوگرافی سیامک صفری بازیگر نقش اپوش در آب پریا

 

 

اسم واقعی اپوش دیو خشکسالی در آب پریا

گفتنی است که سریال آب پریا ساخته مرضیه برومند دیگر سریال پربیننده ای بود که آقای صفری در سال ۱۳۹۲ با یک گریم متفاوت در آن ظاهر شد.

صفری گفته: کاراکتر «اپوش» مخالف سرسبزی و آبادی است. او دیو خشکسالی و ویرانی می باشد که «آب پری» ، پری رودخانه و آب ها را به اسارت گرفته و قصد دارد همه چیز را نابود و خشک کند.

عکس شخصی دیو خشکسالی آب پریا

عکس همسر سیامک صفری بازیگر

عکس همسر سیامک صفری

 

نظرات