معرفی و خلاصه داستان فیلم (خط نجات) +اسامی و بیوگرافی بازیگران و نقد

0

“خط نجات″، فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی وحید موسائیان و به تهیه کنندگی آزیتا موگوئی با بازی امیر آقایی و پگاه آهنگرانی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام و رمانتیک ساخته شده است. فیلم خط نجات که به تازگی پیش تولید آن آغز شده است، قرار است به زودی بر روی پرده سینماها برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم خط نجات + خلاصه داستان و نقد

 

خلاصه داستان

فیلم “خط نجات” روایتگر ماجرای عاشقانه ای است که در تهران دهه پنجاه و در اوج جنگ سرد میان شرق و غرب رخ میدهد‌. هنوز جزئیات بیشتری از داستان این فیلم منتشر نشده است اما فیلمنامه آن مشترکا توسط وحید موسائیان و مهدی سجاده چی به نگارش درآمده است.

خلاصه داستان سریال خط نجات

این فیلم با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و بخش خصوصی تولید می‌شود و شخصیت ها و بازیگران پر شماری دارد. همزمان با آغاز پیش ‌تولید از لوگو موشن این فیلم با طراحی میثم میرزایی رونمایی شد.
وحید موسائیان

وحید موسائیان، کارگردان این فیلم بیش از این کارگردانی آثاری چون “وقتی برگشتم…” در سال ۱۳۹۴، “فرزند چهارم” در سال ۱۳۹۱، گل‌چهره در سال ۱۳۸۹، سرزمین گمشده در سال ۱۳۸۶، گوشواره در سال ۱۳۸۵ و خانه روشن در سال ۱۳۸۴ را بر عهده داشته است.

اسامی بازیگران فیلم خط نجات

این فیلم با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و بخش خصوصی تولید می‌شود و شخصیت‌ها و بازیگران پر شماری دارد

امیر آقایی و پگاه آهنگرانی قرار است به زودی جلوی دوربین «خط نجات» بروند و از ماه آینده فعالیت‌شان در این پروژه آغاز می‌شود.

مرتضی هدایی به عنوان مدیر فیلمبرداری، محمدرضا شجاعی مدیر هنری، عبدالله اسکندری طراح گریم و آنا ثانی طراح لباس عواملی هستند که تاکنون حضورشان در این فیلم قطعی شده است.

امیر آقایی در فیلم خط نجات

پگاه آهنگرانی (زادهٔ ۲ مرداد ۱۳۶۳ در اراک) بازیگر و مستندساز ایرانی است. پگاه فرزند منیژه حکمت، از کارگردانان ایرانی، و جمشید آهنگرانی، کارگردان سینما است.

دیگر عوامل

کارگردان: وحید موسائیان، تهیه کننده: آزیتا موگوئی، نویسندگان: وحید موسائیان، مهدی سجاده چی، مدیر هنری: محمدرضا شجاعی، طراح گریم: عبدالله اسکندری، طراح لباس: آنا ثانی.

نظرات