اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم والدین امانتی + خلاصه داستان و نقد

0

“والدین امانتی″، فیلم ایرانی به کارگردانی حسین قناعت و به تهیه کنندگی حسین قناعت است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر خانوادگی وکود-نوجوان ساخته شده است. فیلم والدین امانتی که  به تازگی ساخت و تولیدش به پایان رسیده است، حالا آماده اکران و قرار است به زودی بر روی پرده سینماها برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی و خلاصه داستان (فیلم والدین امانتی) + اسامی و بیوگرافی بازیگران و نقد

 

خلاصه داستان

فیلم “والدین امانتی” روایتگر ماجراهای دختر و پسر نوجوانی است که به دلیل شرایط اقتصادی خانواده آرزوی زندگی بهتری را می کنند. در نهایت و در ادامه داستان آرزوی آن‌ها برآورده می ‌شود و تجربیات تازه ‌ای را با خود به همراه می‌ آورد…

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم والدین امانتی + خلاصه داستان و نقد

حسین قناعت، کارگردان این فیلم در آخرین گفتگوی خود گفت: “در والدین امانتی دو موضوع مهم کودکان و محیط زیست وجود دارد و این اثر به عنوان هدیه‌ای کوچک تقدیم فعالان محیط زیست شده است. در این فیلم سعی کردیم که با ریتمی خوب بچه‌ها را با محیط زیست و مسائل آن آشنا کنیم.”

 

اسامی بازیگران فیلم والدین امانتی

اسامی بازیگران فیلم والدین امانتی

 

دیگر عوامل

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: حسین قناعت، مجری طرح: حسین پوراسماعیل، مدیر تولید: هاشم علی‌اکبری، مدیر فیلمبرداری: محمد حسن‌پور، تدوین: پریسا پروین‌نیا، صدابرداران: حسین بشاش، میثم یاردیلو، طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی‌دوست، طراح گریم: جنان صدفی، فیلمبرداری: مسعود معصومی، پوریا جدی‌اوغانی، حسین درویشی، امین زمان‌فشمی، دستیاران صدا: مرتضی موسوی، حسن صباغ، سهراب ثمرقندی، سهیل صفاری، تدوین: پریسا پروین نیا، مجریان گریم: فرنوش رضایی، محمدرضا ابراهیمی.

نظرات