آخرین وضعیت تعطیلی بانکها ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

0

آیا بانکها فردا شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ تعطیل است,کدام بانک ها فردا شنبه ۲۱ فروردین تعطیل است,اخبار تعطیلی بانکها ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ و آخرین وضعیت تعطیلی بانکها فردا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ را در این صفحه بر اساس جدیدترین اخبار میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی بانکها ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

آخرین وضعیت تعطیلی بانکها 21 فروردین 1400

از فردا شنبه مورخ ۲۱ فروردین سال جاری محدودیت های شدیدی برای برخی مشاغل اعمال میشود و طرح تعطیلی ۱۰ روزه در کشور اجرا میشود.

لیست اسامی مشاغلی که مشمول تعطیلی و عدم فعالیت هستند، توسط ستاد مقابله با کرونا منتشر شده که در لینک زیر میتوانید بخوانید.

همچنین بخوانید: آخرین وضعیت تعطیلی ۱۰ روزه سراسر کشور از شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ + جزئیات

اما فعالیت بانک ها در این جدول قرار داده نشده و این پرسش مطرح می شود که از شنبه بانک ها هم جزو مشاغل و فعالیت های تعطیل قرار می گیرند یا خیر؟

به گزارش مجله حرف تازه؛ دکتر رئیسی معاون وزیر بهداشت که سخنگویی ستاد ملی مقابله با کرونا را نیز به عهده دارد در تشریح آخرین تصمیمات این ستاد تصریح کرد: از شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ تعطیلی ۱۰ روزه به صورت سراسری در کشور اجرا می شود.

جزئیات این تعطیلی و این که چه مشاغلی الزما باید تعطیل شوند و چه مشاغلی حق فعالیت دارند، همچنین این که شرکت های دولتی و خصوصی در این تعطیلات چگونه کار می کنند و تکلیف بازارهای مهم مثل بورس و بازار بزرگ تهران چیست

اما فعالیت بانک ها در این جدول قرار داده نشده و این پرسش مطرح می شود که از شنبه بانک ها هم جزو مشاغل و فعالیت های تعطیل قرار می گیرند یا خیر و با تعطیلی ۱۰ روزه چه مشاغلی حق فعالیت دارند و شرکت های دولتی و خصوصی در این تعطیلات چگونه کار می کنند و تکلیف بازارهای مهم مثل بورس و بازار بزرگ تهران چیست.

بانک ها بصورت کامل تعطیل نیستند

بانک ها در سراسر کشور به صورت کامل تعطیل نمی شوند اما فعالیت آنها با محدودیت هایی مواجه می باشد و ساعت کاری بانک‌ها به‌صورت شیفتی، چرخشی و دورکاری با کاهش تعداد شعب و پرسنل و کاهش ساعات کاری همراه می شود. به عبارت دیگر بانک ها با تعداد شعب کمتر و در ساعت های کمتری پاسخگوی ارباب رجوع خواهند بود. اطلاع رسانی درباره شعب دائر و ساعات کاری هر بانک توسط خود آن بانک انجام می شود.

نظرات